Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nové Subaru Outback už má české ceny. K dispozici je s jediným motorem a čtyřmi výbavami

Aktuální Subaru Outback generace BT se sice vyrábí už od léta roku 2019, do Evropy a na český trh však přijíždí až nyní.
Zpět na článek
7. 5. 2021 18:04
7. 5. 2021 19:46
7. 5. 2021 21:00
8. 5. 2021 17:35
9. 5. 2021 17:27
8. 5. 2021 22:37
9. 5. 2021 12:21
9. 5. 2021 12:06
9. 5. 2021 12:18
9. 5. 2021 13:54
9. 5. 2021 14:44
10. 5. 2021 17:00
7. 5. 2021 18:25
7. 5. 2021 19:17
7. 5. 2021 20:38
7. 5. 2021 21:29
7. 5. 2021 23:20
8. 5. 2021 13:34
8. 5. 2021 13:53
8. 5. 2021 16:06
8. 5. 2021 22:33
8. 5. 2021 23:30
7. 5. 2021 20:26
8. 5. 2021 06:48
8. 5. 2021 09:39
8. 5. 2021 16:27
8. 5. 2021 22:46
8. 5. 2021 22:59
8. 5. 2021 23:06
7. 5. 2021 19:18
7. 5. 2021 19:51
8. 5. 2021 00:45
8. 5. 2021 10:42
8. 5. 2021 06:43
8. 5. 2021 08:28
8. 5. 2021 09:41
8. 5. 2021 10:45
8. 5. 2021 11:17
8. 5. 2021 10:14
8. 5. 2021 11:47
8. 5. 2021 10:13
8. 5. 2021 19:11
8. 5. 2021 19:48
9. 5. 2021 12:01
7. 5. 2021 20:55
8. 5. 2021 00:49
Avatar - Beefcake
7. 5. 2021 18:04
Subaru tento tyzden vaalii :)
A zase bude potom pol roka ticho :)
Rozbalit vlákno
0
7. 5. 2021 18:04
Outback
V té verzi 191kw by své místo na našem trhu měl. Na rozdíl od nedávno testované Imprezy :D Ale ta udušená EU verze...ach jo...
Rozbalit vlákno
34
Avatar - Hammunasakra
7. 5. 2021 18:46
Re: Outback
Ale po 10.000cí to není o EU

Prostě tyhle motory = vo těch furt dokola lidi KECAJ ale (skoro) nikdo je nekupuje PROTO je tu nenabízí = ať dřív plochej B6 3.0 nebo teď turbo

To samý Toyota = neni problém si SEM do EU koupit https://www.tipcars.com/…-v6-3834380.html ale je to TAK okrajový že nabízí jen 2,5litr hybrid. Kdo chce = tak každej tady zná Barrika :-!
Avatar - WinDiesel
7. 5. 2021 19:46
Re: Outback
Eurohujer se ozval. :D :-[]
Avatar - Hammunasakra
7. 5. 2021 19:49
Re: Outback
jestli myslíš že z důvodů který tvoje hlava nepobere souhlasím v tomhle s https://www.denik.cz/…ek-20151214.html tak jistě

A tvoje hlava UŽ POBRALA
- že jízdou na naftu místo benzínu = má osobní auto VĚTŠÍ spotřebu?
- že nafta je multi MILIARDAMA ročně ZVÝHODŇOVANÁ a PROTO tu dosáhla obliby? že při tržní ceně = je v osobních autech v háji bez šanci konec?

UŽ si to pobral?

Vím že pro pravdu se člověk zlobí = ale evropan si prostě větší výkonnější motory NEkupoval nikdy = to je REALITA
A když chce (těch pár si) koupí i dneska = viz odkazy a viz Barrik :-!
7. 5. 2021 21:00
Re: Outback
Outbacků s motorem 3.0 nebo 3.6 je u nás celkem dost na to, jak to bylo drahé a jak je to "exotická" motorizace. Kolega v práci jedno takové má.
U aut "pro fajnšmejkry" jsou víceválcové/výkonnější specifikace obecně dost oblíbené. Stačí se podívat na Mustang.
Avatar - Hammunasakra
8. 5. 2021 06:09
Re: Outback
To je vtipný ekonomický oxyoron = že v období růstu od socialistického nic a chudoby k běžnému kapitalismu tu bylo období kdy se prodávalo (nejen větší motory) VÍC. Ta evoluce poslední dekádu dost (ekonomicky) pokřivená soudruhy Zeman Rusnok Sobotka Babiš ať zmíním ty hlavy = nás posunula k běžnému životu a VTIP je že podíl velkých motorů (viz např. dřívější srovnání motorizací stejného dražší modelu třeba S-Klasse) bude klesat

Ale jo nějaké ploché 6tiválce Subaru tu jsou = o tom žádná = poměr prodejů k běžným motorizacím neznám (na Tipcars je 122 outbacků z toho 6 6tiválců)

Srovnání s Mustangem mi přijde zavádějící = Subaru je auto pro mámu tátu co vezou dítě ráno do školy = takovej opak Mustangu a toho co od něj chce jeho majitel

A průšvih je viz první odstavec = podíl mimořádných motorů bude teď dokonce asi spíš klesat. Kdo chce tak si i tady ten turbo Outback nebo V6 Camry koupí a i když jasně preferuji ofiko dovoz = v tomhle barik nekecá neni to problém
Avatar - twistedTSD
8. 5. 2021 13:36
Re: Outback
Ty zas píšeš strašné blbosti, ach jo. 191 kW není v této třídě nic exotického a přemotorovaného, je to normální motorizace v Passatu nebo Superbu a jediný důvod, proč ji Subaru nenabízí, je, že už tak nezvládají emise.
Avatar - Hammunasakra
8. 5. 2021 14:19
Re: Outback
Na to skoro není co říct :-!

No tak JE možnost že se všichni mýlí = a TY se vyznáš (a měl by si v pondělí nastoupit jako šéf českého nebo radši evropského Subaru ;-)

Nebo ten nepřesný ale správný příklad ze 122 aktuálních aut 6 s vyšším výkonem = prostě SEDÍ

Hele bez urážení když TI něco přijde jako strašná blbost = může to bejt z JINÉHO důvodu než že já (a zastoupení Subaru v ČR a EVropě) jsme pitomci :*)

Plus viz příspěvek na kterej reaguješ = ten první odstavec NENÍ vtip ;-\
Avatar - twistedTSD
8. 5. 2021 16:36
Re: Outback
Ne, Subaru se pouze snaží přežít, protože už tak platí emisní pokuty, které na méně retardovaných kontinentech nemusí řešit.

Ten poměr silnější motorizace, když započítám relevantní roky, je na sautu víc než dvojnásobný než tvrdíš ty, a to je do toho zbytku započítaná nafta.
Avatar - Hammunasakra
8. 5. 2021 17:37
Re: Outback
Ano i slovo RETARDOVANÝ by snad šlo použít = ale nepoužil bych ho v souvislosti s kontinenty :-!

https://www.chasingcars.com.au/…ew-turbo-engine/

Hele to FAKT DODNES nevíš = že to čemu TY říkáš retardace = je celej tvůj život (!) na všech kontinentech ca stejný? Protože to je DÉLE než řídíš CELO PLANETÁRNÍ dohoda? :-)

Proto taky emisně lepší hybridy nejsou evropská záležitost = my se jen přidali
To samý EV my se jen přidali
To samý vodíkový auta

No a poměr prodejů výkonnější slabší motorizace = to je přece FUK jestli i nafta ;-)
Prostě VÝKONNĚJŠÍ motorizace = se tady NEkupujou. Ale o to víc se o nich jako právě tady a teď KECÁ
Avatar - twistedTSD
8. 5. 2021 18:24
Re: Outback
Nekupují...proto z 300 benzínových Superbů jich víc než 110 připadá na 150+kW. V poslední generaci je to 90 z 230 v top benzínové motorizaci.

Dobře víš, že nikde nejsou emisní limity jako v Evropě.
Avatar - Hammunasakra
8. 5. 2021 18:36
Re: Outback
Ano NEkupují = připomínáš mi malý dítě. FAKT trucuješ že v Toyotě nebo Subaru Evropa i Austrálie ÚMYSLNĚ NEprodávají? Verze s VĚTŠÍ marží? :-)

Jo DOBŘE vím že celej můj život = byly a jsou emisní limity VŠUDE zhruba stejný. Ono by se taky výrobci zbláznili = kdyby to bylo jak si (nejen) TY myslíš :-)

A poprvé v historii jsou teď o fous přísnější tady = což vyvolává ZASLOUŽENOU NEGATIVNÍ reakci = my CHCEME být zase (možná dokonce NEJ)horší :*) :D :-!

Tak ještě jednou = tohle sem z důvodů co sem napsal Toyota nevozí https://www.tipcars.com/…-v6-3834380.html ale ty si to MŮŽEŠ koupit a TADY s tím jezdit? ;-)

Barik tady toho nakecal hodně = ale to že NO PROBLEM dovoz a provozování čehokoliv = to myslíš že KECÁ? :-O ;-)
Avatar - twistedTSD
8. 5. 2021 19:16
Re: Outback
Ty jsi schopný popřít sám sebe v jediném příspěvku, neskutečné. Sám píšeš, že Evropa má (výrazně) tvrdší limity.

Camry v US specifikaci za 1 300 000 Kč, díky moc. Podívej se, kolik to samé stojí v US.
Avatar - Hammunasakra
8. 5. 2021 19:25
Re: Outback
Ty si schopný NECHÁPAT až v TAKOVÉ rozsahu? Hele NEUNIKLA ti náhodou PODSTATA o čem tam je psáno? :-O :D

Všude sou CELEJ TVŮJ ŽIVOT ca STEJNÝ emisní limity :-)

Teď poprvé za 60 let jsou nejpřísnější tady = a vyvolává to (u lidí jako ty) EXTRÉMNÍ odpor :-! :-[]

No a i tady si teď = nemusíš koupit Camry 2,5 hybrid prodávanou ofiko protože V6 je totální okrajovka, ale teď si jí můžeš objednat a následujících 20 let s tím 3,5 litrem V6 jezdit :-)

Těžko říct CO na tom nechápeš = že furt dokola mluvíš o emisích
8. 5. 2021 17:35
Re: Outback
Dnes mě předjížděl Forester Turbo :-)
Subaru mívalo dost specifickou klientelu, fajnšmejkry, fanoušky jízdy v terénu atd. Auta pro mámy dělají až v poslední době
Avatar - Hammunasakra
8. 5. 2021 17:38
Re: Outback
Mohu též pronést žert? :-!

Zopakuju teda odkaz z vyspělejšího trhu kde Subaru odVWždy VWálcuje naopak zdejšího dominantního VWýrobce https://eu.detroitnews.com/…ing-us/18784161/

Byl to a je to TOTÁLNÍ MAINSTREAM = a jo vždy k 99% prodaných mamacar byla i nějaká ta výkonnější verze = což je i teď

Evropan štěká ale donedávna si i v PRÉMIOVÉ VYŠŠÍ STŘEDNÍ kupoval 4válec naftu = to je realita
Avatar - twistedTSD
8. 5. 2021 19:17
Re: Outback
Ne, kupuje šestiválec naftu. Píšeš blbosti jako vždy.
Avatar - Hammunasakra
8. 5. 2021 19:20
Re: Outback
jako vždy = zcela MIMO realitu :-)

To že češi svýho času kupovali v obřím rozsahu Supa V6 = je prostě taková anomálie. No a pája a jeho PŘEDSTAVY o subaru = viz odkaz ;-)

A šestiválec naftu = amík ani australan ani japonec = tam kde subaru frčí = URČITĚ masově nekupuje :-!

v Evropě myslím se subaru docela dobře prodává ve Švýcarsku = asi by to stálo za námahu dohledat v jakých motorizacích
Avatar - twistedTSD
8. 5. 2021 19:25
Re: Outback
Ne kupovali = stále kupují 200kW benzín.
Avatar - Hammunasakra
8. 5. 2021 19:30
Re: Outback
No a vono viz já 6:09 první odstavec :-)

To není vtip = stejně tak ty odkazy na NĚMECKÉ průměrné výkony

stejně tak není vtip že teď v porevolučních letech (a nejspíš to pomalu (s)KONČÍ) čech koupil STEJNÉ auto jako němec ale s VYŠŠÍM výkonem ;-)

A stejně tak platí že u Toyota nebo Subaru spíš NEJSOU pitomci = a to proč tu (nebo v Austrálii) nenabízí verzi s nejvyšší marží = není proto že jsou hloupější než ty

Kdo chce těch pár jedinců si pořídí CO CHCE a jezdí s tím NO PROBLEM tady = viz barik :-)

Tvé (nesmyslné) téma ŠESTIVÁLEC V NAFTĚ = jsi už pochopil?
Hele FAKT VĚŘÍŠ že když tu Toyota bude nabízet svůj V6 3,5 a Subaru 191kW verze = budou mít nějaký zásadnější podíl prodejů? Ty víš kolik se prodá v procentech dneska Supů podle motorizací?
9. 5. 2021 17:27
Re: Outback
drtiva vetsina tech 6 valcu Subaru je dovoz jezdenky, oficialni prodeje v CR byli minimalni a z nabidky v CR tak dane motory zmizeli o cca 2 roky drive nez treba v Nemecku, obdobne mizi nektere motorizace z ceskych nabidek i u jinych znacek, proste proto ze o ne neni zajem

viz treba "Fiatacky" Feemont s V6 pentastarem, prodalo se jich oficialne v CR asi 10-20 kousku za celej rok, a pak to v tichosti odstranili z nabidky protoze kvuli par kusum nema smysl ani skolit servisaky na danou motorizaci a desne se jim prodrazovala asistence pro ty auta
8. 5. 2021 00:16
Re: Outback
Zrovna v tomto případě to není pravda Hamuno. Jde o to, že ten Outback má dynamiku horší než základní TDI v Passatu. Je to přidušená atmosféra, bohužel. Zrovna v případě Passatu těch Alltracků s BiTDI 176kw jezdí docela hodně.

Neoficiální dovoz bych tady vůbec nevytahoval. A když jsme u Camry, ten 2.5 HEV jede zcela jistě lépe než 2.4i Outback. Viz předchozí generace https://www.youtube.com/watch?… (ta nová má +- stejné parametry).
Avatar - Hammunasakra
8. 5. 2021 05:55
Re: Outback
Co myslíš že není pravda?

Nesrovnávám výkon = ale prodeje (USA prosince 2020 vw 36t. ks vs Subaru 63t. ks = obdobně v Kanadě = o tom mluvím)

A camry jede dynamicky jednoznačně líp než outback = je tam taky pořádnej výkonovej rozdíl, těch 88kW/202Nm elektro navíc co se tu Beefcake děsí že by jednou mohly dorazit i do Subaru = je sakra znát
Avatar - twistedTSD
8. 5. 2021 13:40
Re: Outback
Prosímtě jaký smysl má srovnávat s prodeji v US, kde v této třídě VW prodává zastaralý americký Passat a Subaru prodává 191kW Outback?
Avatar - Hammunasakra
8. 5. 2021 14:17
Re: Outback
No přesně ten = že to ve vyspělejších částech planety s nesrovnatelně větší praxí = je úplně jinak než tady (lidé považují za "normální" ;-)

VW neprodává zastaralý passat ale úmyslně jiný = ale to s jejich dlouhodobě trvale mrzkým prodejem aut na vyspělejším bohatší trhu nesouvisí. Můžou tam nabízet co chtějí = jako Subaru tady
Avatar - Emel
8. 5. 2021 22:37
Re: Outback
Teda normálně na tebe nereaguju, ale tohle mě zaujalo natolik, že udělám výjimku - co je to ta část planety "s nesrovnatelně větší praxí"? To jako že jsou USA kolébkou automobilismu a auta tam vyráběli už v době, kdy Evropa jezdila na koních?
Avatar - Hammunasakra
8. 5. 2021 22:55
Re: Outback
Ano = překroutil sis to, ale ANO

Je řeč o VÝKONNĚJŠÍCH MOTORECH a rám byli a jsou před námi = ostatně PROTO se tam prodávají verze co tady ne = jedno jestli to V6 v mainstreamu třeba ta Camry nebo turbo varianta Outbacku

My holt R4 a nafta = v PREMII a VYŠŠÍ STŘEDNÍ :D
Avatar - Emel
9. 5. 2021 12:21
Re: Outback
A to je ta větší praxe?
Odjakživa byly ty nejlepší supersporty... i supersedany, superkombíky... z Evropy. Občas se objeví nějaká výjimka typu GT-40.
Camry a Outback - konkurence ve třídě tu (zatím) ty výkonnější motory má, je to jen jejich boj. A budoucnost bude v US stejně jako tady znamenat soumrak takových motorů.
Avatar - Hammunasakra
10. 5. 2021 10:44
Re: Outback
ano VÍŠ že supersport s tím nemá NIC společnýho ne? https://www.auto.cz/…a-hubicku-130672

Bavíme se o běžných autech = a evropských vs amerických motorizacích
No a viz já celá diskuze a viz na závěr iPace včera 17:27

Subaru by jistě RÁDO prodávalo i tady verzi s větší marží = ale viz ten iPace
Avatar - Beefcake
9. 5. 2021 12:06
Re: Outback
Nejdeme teda porovnavat ani predaje v EU, kde Subaru predava podla vas zastarale motory a VW vonave a chrumkave BiTDI ?
Ked uz si to zacal, VW ma aku vyhovorku pre trh v US, ked tam nie su tak obmedzovani emisiami ako tu ? Nezaujimavy trh ?
Avatar - Emel
9. 5. 2021 12:18
Re: Outback
Spíš jde o to, že nám může být celkem jedno, co Subaru nabízí v USA a co tam nabízí VW, protože tam nežijeme. Jo, bydlet v US, tak bychom nutně koukali na obě značky jinak.
Avatar - Beefcake
9. 5. 2021 13:54
Re: Outback
Ano, uz sa k tomu dostavame pomaly, ze sa hodnoti cela automobilka na zaklade (dost pokriveneho) EU trhu ako neschopna nieco vyrobit,navrhnut, atd., co je smiesne
Avatar - Emel
9. 5. 2021 14:44
Re: Outback
Ten pocit nemám... však tady opakovaně zaznělo, že je škoda, že tu Subaru nenabízí tu 2.4T a že by s ním bylo hned to auto o kus jinde.
Avatar - Hammunasakra
10. 5. 2021 10:46
Re: Outback
Jo škoda to je = i subaru by jistě rádo větší marži s nejdražší verze

ALE holt realita (co jí popíráte) viz iPace včera 17:27
Avatar - Beefcake
10. 5. 2021 17:00
Re: Outback
Nebolo, pretoze auto by bolo o 5K E drahsie a pre zmenu by sa nepacilo kolenovrtom zase toto.
Avatar - _Karel_
7. 5. 2021 18:25
Subaru
Evropská technika nic extra, ale fungovat se s tím určitě dá. Ceny mi v kontextu doby a hlavně opravdu bohaté výbavy už v základu přijdou rozhodně slušný :yes:
Co chybí v technice, dohání Subaru v interiéru. Jejich styl se mi líbí u většiny modelů, tady bych si - nebýt znáčku na volantu - připadal jak ve Volvu, krása!
Celkově vzato - dovedl bych si představit utratit u nich za Outback.
Rozbalit vlákno
17
Avatar - Beefcake
7. 5. 2021 19:17
Kufor
Ja nad tym silne uvazujem, lenze s tymto sa uz horsie blbne mimo cesty :(
A tak trochu sa obavam, aby to nebol posledny nehybridny Outback.
Avatar - Hammunasakra
7. 5. 2021 19:28
Re: Kufor
To spíš počítej ŽE BUDE
Avatar - _Karel_
7. 5. 2021 20:38
Re: Kufor
Pokud chceš spalovák, líp už asi nebude. :-(
7. 5. 2021 21:29
Re: Kufor
Nebál by som sa mimo cesty.
Avatar - Beefcake
7. 5. 2021 23:20
Re: Kufor
Velkosti a uhly neoklames. Pohon v pohode, aj ked to ladia inak ako Forester a XV.
8. 5. 2021 13:34
Re: Kufor
Zalezi kam do terenu, ja s nim pravidelne jazdim do prirody, kopcov po kadejakych polnych/lesnych rozmlatenych cestach. Po 4 rokoch vsetko funguje, nic nevrzga...
Avatar - Beefcake
8. 5. 2021 13:53
Re: Kufor
Ano, vzdy zalezi, ze kam :) Ja sa obavam manevrovatelnosti, nie, ze by sa rozsypal.
Aspon, ze mu trochu naposledy zdvihli svetlu vysku.
8. 5. 2021 16:06
Re: Kufor
https://youtu.be/Mq6FPFpDkWE toto video som videl ked som ho kupoval. 90% ludi sa k nicomu takemu ani nepriblzi, co viac chces robit :)
Avatar - Beefcake
8. 5. 2021 22:33
Re: Kufor
To zartujes ? Uz v nadpise sa hovori, ze "LIFTED" a dale sa bavia o 4'' lifte. Aj ked to auto mi tak nepripada.
Odstraneny spodok predneho naraznika si asi tiez prehliadol :) Spominaaj vacsie gumy. Cooper AT gumy inak odporucam. Su vyborne.
A ano, zazil som take, co tam ukazuje, mimo tych skal (co myslim obchadzal aj on).

Za zaujimave, ze chlapik tam doslovne povedal, ze jedna z naj cool veci na aute je CVT , hlavne kvoli X-modu :)

Ale ano, hejteri si hlavne neuvedomuju, nakolko su XV, Forester i Outback univerzalne auta. Ako tazko, ak vobec, v tomto hladaju vo svojich triedach konkurenciu. Chlapik v tom videu o tom pekne rozprava.
Na plky o motore a prevodovke chcije bilej tesak, ako sa vravi, ked v reale to vyzera inak.
8. 5. 2021 23:30
Re: Kufor
Jasne, ale mne neslo o to ze lifted, v zivote by som to nepotreboval hrotit tak ako on, ale to co hovoril okolo toho. Co to auto to vydrzi. Moje predchadzajuce auta sa zacali sypat po 4-5 rokoch napriek pomerne nizkemu najazdu.
7. 5. 2021 20:26
Re: Subaru
Mal som MY2012, 2,5l benzín a zažil som s nim fajn 100 000 km. Potom tesne po záruke prasklo tesnenie pod hlavou valcov a nejak som na Subaru zanevrel. Možno to bolo prestavbou na LPG (aj keď originálnou - auto som kupoval ako nové).
Dynamika slabšia, ale stačilo mi to. Napr. BMW robí oveľa silnejšie motory s nižsou spotrebou 🤷‍♂️, ale cenovo o čosi vyššie 😅.

Oproti koncernu sa toho veľa nedalo nastaviť, zo začiatku som bol mimo, že sa nie je s čím hrať po ceste. Časom som si to začal užívať, a auto šlo veľmi dobre za všetkých okolností.
Super bolo, že všetci Subaristi sa zdravia :).

Cena aktuálneho modelu v kontexte doby a výbavy veľmi slušná.
Avatar - speedfred
8. 5. 2021 06:48
Re: Subaru
Súhlas, interiér vypadá moc pekne a aj exteriér je fajn. Ceny nastavili tak isto nejako tak normálne. Škoda toho turbomotora že tu není (jedine doviezť z USA). Neviete aká prevodovka sa páruje so 191kW motorom? Stále CVT?
Avatar - Beefcake
8. 5. 2021 09:39
Re: Subaru
Ano, CVT maju vsetky. Vratane XT verzii s 260k.
Avatar - Jaros71
8. 5. 2021 16:27
Re: Subaru
SUBARU...rozhodně lepší volba než to čínské VOLVO :-)

Dost podařené auto , snad jen ten tablet mohl mít dole kolečka na ovládání klimy.
Avatar - Emel
8. 5. 2021 22:46
Re: Subaru
Už jsem to psal vedle - je pozoruhodný, že Outback stojí cca. stejně, jako Forester v druhém stupni výbavy... a na první pohled mi přišlo, že by ta výbava mohla být srovnatelná. Pak nevidím (krom designu) důvod sáhnout po Foresteru.
Avatar - Beefcake
8. 5. 2021 22:59
Re: Subaru
Zalezi, aku vybavu potrebujes. Mne uplne bohate pri Foresteri (pri akt.modeloch) staci prva, ma vsetko, co potrebujem. A tam ta cena je uz rozdielna. Aj ked u nas byvali mierne ine vybavy a samozrejme aj ceny.
Avatar - Emel
8. 5. 2021 23:06
Re: Subaru
Ale Outback už má v základu třeba adaptivní světla, vyhřívaný volant, 18"... což spíš odpovídá té druhé výbavě u Foresteru... a pak je ten rozdíl poměrně malý... na to, že je to větší auto s větším motorem. Jasně, pokud to nepotřebuješ, tak ten rozdíl základ vs. základ je už větší.
Avatar - KANKUNEN
7. 5. 2021 18:29
Tohle auto bych si objednal
jako stavebnici, bez motoru a převodovky. Do toho diesel a převodovku od Mercedesu a tradá 160 v levém za 8 litrů.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Hammunasakra
7. 5. 2021 18:48
Re: Tohle auto bych si objednal
No a já se na něm (přesně na atmo plochým B4 2,5 litru) učil řídit = tak MI NA NĚJ NESAHEJ :D :-!

Výborný auto = ve vyspělejších částech planety prodávanější než pašík
Avatar - KANKUNEN
7. 5. 2021 19:40
Re: Tohle auto bych si objednal
Nejvyspělejší část světa, co se týká aut je Evropa, to si pamatuj. D3 a pak dlouho nic. Proto tady japonci prodávali tamní prémii jako evropský mainstreamem. Jen jaksi máme u moci v Evropě lidi na mentální úrovni komančů v roce 48. Jen kdysi se chtělo poroučet větru dešti a nyní zachraňuje planetu emisní byznys. A protože ze všech lidí tady to chápeš nejmíň, fičíš do žumpy jménem hate.
Avatar - Hammunasakra
7. 5. 2021 19:45
Re: Tohle auto bych si objednal
Ano JEDNOZNAČNĚ vyspělejší = pamatuju jak nám majitel https://www.hifi-voice.com/…u-german-physiks vyprávěl že a proč tam jezdí každou chvíli = kvůli VŠEMU možnému co tady v Evropě není TAkže pokud to fakt NEVÍŠ = tak zrovna co se týká aut rsp. jejich motorů = EVropa se proti "vyspělejší části planety" může jít zahrabat. To si FAKT NEVĚDĚL? :-O

Trochu to zobecním NIC co mi budeš říkat = si pamatovat nebudu = budu radši pracovat s(e seriózníma) INFORMACEMA (NE představama ;-)

Ano mentální úroveň NĚKTERÝCH obyvatel evropy = je fakt ŠÍLENÁ = to se shodnem! Dost se jich stáhlo = na ACZ :*)

Zajímavý jak FAKTa na který neni problém dávat odkazy rsp. prostě JINÝ závěry než (zde) rozšířené plky = nemalá část neunese a CHCE jen plácat = takže hate list :-!

No prostě tohle auto je klasika = s tím nic nenaděláš. A ve VYSPĚLEJŠÍCH částech světa kde VÍC lidí jezdí s auty s pořádnými motory než v Evropě (a není to o EU = tak to bylo a je) tam se prodá tohohle VÍC než (třeba) pašíka
Avatar - WinDiesel
7. 5. 2021 19:48
Re: Tohle auto bych si objednal
A to se snažíš vysvětlit člověku s mentální úrovni komančů v roce 48 ???
Avatar - Hammunasakra
7. 5. 2021 19:51
Re: Tohle auto bych si objednal
Snažíš se SNÍŽIT úroveň plácání na blábolení? Jde ti to :yes: ;-)

No a (viz já 19:49) UŽ ti DOŠLO?

Co jsem zatím nepochopil je že ty největší patlové (NEználci) si asi fakt myslí, že... :-O :D :-!
Avatar - Beefcake
7. 5. 2021 19:18
Kufor
Bude sa aj tu merat sirka kufru ? :)
Rozbalit vlákno
20
Avatar - WinDiesel
7. 5. 2021 19:51
Re: Kufor
Bude-nebude, stejně se to nebudeš prodávat.
Na nemožnost výběru motorizace už dojela Honda, Subaru kráčí ve stopách Hondy.
Oboje opustí Evropu a budou fungovat jen v USA.
A za to poděkujte EU a eurohujerům jako je Humus sakra.
Avatar - Hammunasakra
7. 5. 2021 19:57
Re: Kufor
Tvůj rozsah NEZNALOSTÍ je fascinující = stejně jako plácání (kolik ti je? ;-)

I blb by pochopil = že koupit si v EU šestiválec 8miválec klidně V12 neni problém. Ale moc se NEkupujou. A tvoje popírání reality je až úchylný = protože historii pokud vím neumíme měnit = a víme že se ani NEkupovaLY

Naopak HODNĚ lidí KECÁ jako teď ty = to je Evropa ZAPLAVENÁ obříma motorama :D
Realita (kterou víš snad i ty) je že i ve vyšší střední do Dieselgate dominoval 4válec = dokonce v naftě :D

CO může 50 místních let snižování emisí aut urychlit je VW zaostání v motorech který vedlo k absurdní velký rychlý bilionový meganivestici do EV = takže MUSÍ tlačit na jejich prodej (a budou to dělat i v úrovni EU to může bejt trochu PROBLÉM

A když vyhraje volby https://www.idnes.cz/…1_zahranicni_bro dost možná jim půjde na ruku
Avatar - WinDieseI
8. 5. 2021 00:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
8. 5. 2021 06:20
Re: Kufor
ale já nemluvil o zlej = mě vadí to PLÁCÁNÍ ;-)

Mám totiž nutkavou potřebu UVÁDĚT VĚCI NA PRAVOU MÍRU = takže u tebe každý druhý (první) příspěvek :D

Ale tvé prosím odpusť v 00:45 mě dostalo = kolik si toho vypil? :-!
Takže to že si malý ošklivý ožralý = ti je ODPUŠTĚNO :-)
Avatar - WinDieseI
8. 5. 2021 10:42
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - speedfred
8. 5. 2021 06:43
Re: Kufor
A ten alkohol dúfam páliš z nafty. :-[]
8. 5. 2021 08:28
Re: Kufor
:D

V té záplavě nesmyslných plků zaniká jediná pravda. Subaru není schopné vyvinout a nabídnout výkonný a ekologicky šetrný motor, jako to umí konkurence.

A to mám Outback rád.
Avatar - Hammunasakra
8. 5. 2021 09:07
Re: Kufor
https://motor-fan.jp/tech/10001880 výkonnější úspornější lepší emise = než B6 3,6
Jak FA24F tak verze FA24D 170-194kW dneska FA25 = viz já 6:09 velmi okrajová místní nabídka výkonnějších verzi (6 ze 122 kusů) holt u nás není moc motivace je tu nabízet

Po nedávném navýšení pětina Subaru patří Toyotě = co od toho čekáš ty? ;-)
Avatar - Beefcake
8. 5. 2021 09:41
Re: Kufor
Uvidime ked (a ci vobec) pride novy 1.8T.
Avatar - Hammunasakra
8. 5. 2021 09:45
Re: Kufor
Šušká se že má přijít 1,5 asi 110kW + 1,8 (varianta 130kW se už prodává) asi 198kW + turbo verze motoru z Toybaru 2,4 asi 206kW
Avatar - WinDieseI
8. 5. 2021 10:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
8. 5. 2021 11:17
Re: Kufor
Je to od Subaru ostuda. Bývala to taková subprémie a teď?
Avatar - Hammunasakra
8. 5. 2021 12:07
Re: Kufor
To je TVOJE (chybné) vnímání = je to nejtypičtější mainstream https://eu.detroitnews.com/…ing-us/18784161/
Na vyspělejších trzích než je náš typický solidní mainstream = na vyspělejších trzích prodávanější než VW

Možná to tady kde nebyly znalosti ani praxe = část lidí chápala jinak než ve vyspělejších nekomunistickejch částech světa. Ale dneska už bys měl vědět = viz odkaz typická masovka

Základem celý desítky let je něco jako plochej atmo 2,5 litr = stejně jako v týhle generaci. Bonus jsou občas přeplňované motory https://autoroad.cz/…so-pro-dospelaky tenhle pamatuju :yes: :-)
Avatar - WinDiesel
8. 5. 2021 10:14
Re: Kufor
Nepálím, někdo se mi naboural do nicku :-[]
Avatar - speedfred
8. 5. 2021 11:47
Re: Kufor
Takže ťa niekto napálil???🤣
Avatar - WinDiesel
8. 5. 2021 10:13
Re: Kufor
Dobrej pokus, někdo se mi naboural do nicku :yes: Docela ubohé.
A jo, Sakra Humus je Eurohujer a wůl korunovanej. :-!
8. 5. 2021 19:11
Re: Kufor
Hamuno, přestaň šířit lži a své subjektivní teorie. Jediný kdo tu popírá realitu jsi ty. Silnější motory se moc nekupují? Tak třeba když se zamyslím nad lidmi jezdící BMW v mém okolí, 9 z 10 v tom má min. R6 nebo přinejmenším 30i (250k). I v mainstreamu mám nezanedbatelnou část mého okolí jezdící v řekněme 140kw a více. A pak bych nezapomínal, že třeba 110 turbo-kw v Golfu (= menším autě) je o dvě třídy rychlejší než diskutovaný Outback.
8. 5. 2021 19:48
Re: Kufor
Na silnici potkám benzinové BMW jedno z deseti a silnější jsou jednorozci...
Avatar - Beefcake
9. 5. 2021 12:01
Re: Kufor
Co o dve - o tri. Minimalne :-!
Avatar - 3_diamanty
7. 5. 2021 20:55
krasa
dokonaly rodinny dobrodruzny kriznik ..... ta svetlost je paradna ... outbacky sa mi vzdy pacili :yes:
Rozbalit vlákno
1
8. 5. 2021 00:49
Re: krasa
"...Len ta trúba jim tam chýba, len ta trúba..."

Teda presnejsie, slusna prevodovka. Dajte do toho manual, alebo aspon daky poriadny automat, a hned beriem. Ten lineartronic nie len ze je otravny zvukom, ale podpisuje sa aj na spotrebe, a slabej dynamike. Neviem ako tato nova veria, ale s motorom 129kW co sa predava, zrychlenie 0-100km/ cez 10 sekund, to je trochu vela. To sa neda uz ospraveldnit ani 4kolkou (ktora uz nie je ani permanentna), ani atmosferickym motorom...
8. 5. 2021 13:29
Vypadá dobře
Překvapilo mě, jak ho dokázali designově omladit, a opravdu se mi líbí. Cena bude časem necelých sedm set bez dph, což není tak hrozné a umím si ho představit jako příští auto. Naříkání místních žvanílků, že 129kW je málo, a atmosféra a lineartronic bla bla bla ... beru naopak jako výhody.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Hammunasakra
8. 5. 2021 14:21
Re: Vypadá dobře
Jasně že to neni málo = tohle je realita bohaté země jediné na světě s neomezenou rychlostí https://www.autoforum.cz/…y-proti-benzinum v koních ne kW
8. 5. 2021 16:02
Re: Vypadá dobře
jezdit s tim jde, ale radost to neni...

prodeje u nas budou mizerny, znacka tu jde ke dnu. A za sebe rikam, ze bych si to s timdle vykonem nesel ani zkusit.
Avatar - Hammunasakra
8. 5. 2021 17:50
Re: Vypadá dobře
Hele a víš jaký sou průměrný výkony nových aut = v jediný zemi kde je neomezená rychlost? ;-)

Tady v koních největší města https://www.autoforum.cz/…rii-nema-obdoby/ a https://www.autoforum.cz/…rii-nema-obdoby/

Tak asi tak REALITA vs KECY na acz

Stejně tak nenabízí Toyota Camry s V6 = kdo chce může s ní přes místní KECY o EU samozřejmě https://www.tipcars.com/…-v6-3834380.html jezdit i tady. Ale je to pár lidí to se prostě nevyplatí.. to samý Subaru 191kW = ať tady nebo viz dřívější odkaz stejně tak v Austrálii
8. 5. 2021 19:03
Re: Vypadá dobře
Nejvíce se prodává malých a levných aut a to ve vysoké míře ten celkový průměr ovlivňuje. Tyto třídy si skutečně přilepšují. Problém je, že ty stejné motorizace dnes v mainstreamu pohání i větší modely, z kterých mizí top motorizace. Konkrétně tady se bavíme o 4.75m dlouhém kombíku pro náročnější řidiče. Subaru silnější motor donedávna v ČR nabízelo, ve starších modelech to jezdilo běžně.
Avatar - Hammunasakra
8. 5. 2021 19:08
Re: Vypadá dobře
To je další věc auta rostou

Silnější motorizace v mainstreamu = postupně mizí od všech výrobců

Tak jako z mainstreamu postupně vymizely 6ti válce tak dnešní běžná motorizace = většině stačí. Dřív to byl výkon = třeba dokonce těch V6 :D

Ostatně všichni asi ví že R4 nafta dominující PRÉMIOVÉ VYŠŠÍ STŘEDNÍ v Evropě = je realita :-)
8. 5. 2021 19:12
Re: Vypadá dobře
Jako souhlasím, že roste výkon menších motorů. Pokud dá dvoulitr běžně 300+ koní, tak s downsizingem osobně až takový problém nemám, resp. nevidím to jako tragédii. Jenže to se právě netýká toho Subaru :D
Avatar - Hammunasakra
8. 5. 2021 19:52
Re: Vypadá dobře
No je to prostě furt většinově atmosféra (jako Toyota nebo Mazda = to mi připomnělo že tu kdekdo bájí o prodejně okrajový turbo verzi Subaru = přitom Accord tu skončil pro malý zájem úplně
No a REÁLNÝ výkon nových motorů = viz německá tabulka (je v koních ne kW ;-)
Avatar - Beefcake
10. 5. 2021 16:59
Stara recenzia na 2.0D
Pozrel som si schvalne tunajsi test Outbacka spred par rokov a uz tam par ludi plakalo, ze to je len 110kW, hoci s turbom.
Takze bohuzial, ista skupinka ludi sa musi za kazdu cenu tavrit ako najhustejsia pretekarska komunita, ktora vsetko videla , so vsetkym jazdila a pod 200kW sa nic nerata, aj keby to bola nakupna tazka.
Rozbalit vlákno
0