Ta prezentace s 200km/h na rychloměru a informací o posílení motoru je lákavá. https://www.auto.cz/…rkolka-i-automat?… A pak si v tabulce přečtete že maximálka je 184 km/h :-[]:-[]
Tak do terenu jedine automat a 4kolku... k tomu ma tento yong aj tuhy ram... idealny rodinny terenak... a konecne aj s vlastnym motorom a nie nejakou kopiou medu bedu... navyse je za ferove peniaze... yong :yes:
A teraz otázka ktorý moter bude lepší, telastnýn od MB alebo vlastný?
Minulý týždeň som ale z dlhej chvíle okukoval nejaký ten pick-up od SY a introš nevypadal zle.
A co bude lepší, vyzkoušený 7-stupeň od Merecedesu (který jsem měl v GLK a byl zcela boží) nebo "moderní 8-stupeň od Hyundai? Fór bude asi v tom že 8-stupeň od HMC bude levnější ....
Ani ty předchozí nebyly plně od mercedesu, byla to licence nicméně značně modifikovana a s původním neměla nic společného. Nicméně ty diesely byly spolehlive a není důvod aby nebyl i tento
V otázce spolehlivosti bych vsadil na ten od Hyundai než od mercedesu. Navíc ten sedmiatulen nebyl v žádném testu hodnocen nijak úžasné. Osmistupen dává smysl, je tam lepší rozlozeni kvaltu a taky samozřejmě hrají roli emise. V otázce ceny myslím že ten obstarkzni automat licencoval MB za hubičku.
Ten cenový jemnocit je na hranici uvěřitelnosti :-) A nebýt falešných výfuků, byl by to i docela fešák. :yes:
Otázka je, jestli má samonosnou karoserii nebo žebřiňák, to jsem se v článku nedočetl, ale pokud by to byla samonosná kastle, tak by si určitě měl Rextona projet každý zájemce o Kodiaq.
Myslím si, že hodnocení modelu, jak že to pojede a zda si to někdo koupí, ani nedává smysl. SsangYong na konci minulého roku vyhlásil bankrot, Mahindra uvedla, že už do něj nebude nic investovat a mělo se to prodat. Nějaký čínskoamerický zájemce to nakonec nekoupil. Už jednou to byla mrtvola a její oživení s novým majitelem asi nefunguje. Přežít ani nemůže. Dokud se všechno vyrábí v Koreji a pak dováží do EU/USA, tak cenu obtěžká clo a doprava. Hyundai/Kia přežila díky expanzi mimo JK a postavili montovny po celým světě.
Vidíš, clo, doprava a Korando na SK nestíhajú objednávať ako skladovky. To, že visia na vlásku ale súhlasím. Je to dôvod, prečo by som sa bál servisu resp. dostupnosti dielov.
Samozřejmě, aby byl prodejný, tak musí jít s cenou dolů. Když se něco prodává, tak ještě neznamená, že na to někdo vydělá. A to nechci vědět, kolik do toho Mahindra nasypala. Mně přišlo hned divný, že to koupili, když je ani SAIC nechtěl.
Možná se z toho ještě nějak vyhrabe, ale mám dost velké pochybnosti.
Co je to za kecy?
SYM chrlí nové modely s novými motorizacemi, takhle tedy určitě krach nevypadá wole.
Prodeje jsou velmi dobré jak na Slovensku, tak v ČR ale i v EU a UK.
Za rok si to povíme. SYM :yes: Renoo.ult :no:
Nemáš dobré informace. V současné době má Ssangyong 6 potenciálních kupců, čeká se na nějaké oddlužení, současný hlavní věřitel je stát, resp. státní banka. Ssangyong má dokonce majetkově vyšší aktiva než pasiva. Původní zájemce Haah požadoval mj. po státní bance dalších 250 mil.$.