Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Modernizovaný SsangYong Rexton odhaluje české ceny. Nově je standardem čtyřkolka i automat

David Bureš
Diskuze (21)

Rexton se v rámci faceliftu vedle inovovaného vzhledu dočkal také upraveného turbodieselu 2.2 e-XDI posíleného na 149 kW.

SsangYong zahajuje na českém trhu prodej modernizovaného modelu Rexton, spolu s čímž odhaluje i jeho ceny. Inovovaná vlajková loď korejského specialisty na SUV startuje na částce 899.900 korun.

Rexton tak dokazuje, že i po faceliftu bude chtít zaujmout atraktivní cenovkou. Za uvedenou částku totiž dostanete 4.850 mm dlouhé SUV, poháněné turbodieselem 2.2 e-XDI (149 kW) spárovaným standardně s pohonem všech kol a osmistupňovou automatickou převodovkou. To je rozdíl proti dosavadní verzi, kterou bylo možné pořídit i jako zadokolku s manuálem.

Právě pohonné ústrojí patří mezi klíčové změny modernizovaného Rextonu. Turbodiesel si výkonově polepšil z dosavadních 133 kW. Stávající sedmistupňový automat původem od Mercedesu pak nahradil modernější osmikvalt vyráběný Hyundaiem.

Základní výbava Clever přitom není vůbec špatná. Zahrnuje bezklíčový vstup, šest airbagů, parkovací senzory vpředu i vzadu, zadní parkovací kamera, tempomat, vyhřívaný volant, dešťový a světelný senzor nebo elektricky ovládaná přední a zadní okna. Dále je tu i dvouzónová automatická klimatizace, kožené čalounění, vyhřívání sedadel vpředu i vzadu, 17“ litá kola nebo multimediální systém s osmipalcovým displejem a funkcemi Apple CarPlay a Android Auto pro zrcadlení funkcí chytrých telefonů.

Třetí řadu sedadel přitom dokoupíte za 16.900 Kč. Zaujmout může i paket Clever+ za 59.900 Kč s navigací ovládanou prostřednictvím 9,2“ displeje, elektricky ovládaným víkem kufru, bezdrátovou nabíječku pro chytrý telefon nebo ambientním osvětlením.

K dispozici je pak ještě druhý stupeň Premium za 1.059.900 korun. Ten přidává vyspělejší zadní nápravu, kolenní airbag řidiče, zadní boční airbagy, digitální přístrojový štít, diodové osvětlení interiéru, obložení kabiny prošívanou kůží, navigaci s 9,2“ obrazovkou nebo 18“ kola.

V rámci aktuální akční nabídky k němu navíc bezplatně dostanete i paket Premium+, který jinak stojí 70.000 Kč. Jeho součástí je 360° kamerový systém, elektricky ovládané víko kufru, elektricky nastavitelné sedadlo řidiče s pamětí, sledování mrtvého úhlu nebo udržování v jízdním pruhu.

SsangYong Rexton (2021) – ceny modernizované verze na českém trhu
Motor 2.2 e-XDI
Pohon 4x4
Zdvihový objem [cm3] 2157
Válce/ventily 4/4
Největší výkon [kW/min] 149/3800
Točivý moment [N.m/min]  441/1600-2600
Převodovka 8A
Max. rychlost [km/h] 184
Zrychlení 0-100 km/h [s] ?
Komb. spotřeba [l/100 km] 7,6-7,7
Cena Clever [Kč] 899.900
Cena Premium [Kč] 1.059.900
David Bureš
Diskuze (21)

Doporučujeme

11. 5. 2021 21:47
Re: Re: Re: Re: Paradny terenak
Ze zkušenosti ze zámoří ty automaty patří mezi bezporuchove. Aisin no, jeden mám v pehotu 3008 a začala nepekne skubat dvojka. Najeto 4500 km.
Avatar - WinDiesel
11. 5. 2021 14:47
Re: Stejně skončí
Číňani muž je jednou koupili, fabriku vykradli, vybrakovali a zmizeli.
Thank You Mahindra !!!
Avatar - WinDiesel
11. 5. 2021 14:45
Re: Re: Re: Paradny terenak
V zásadě souhlasím, byl bych raději kdyby to byl AISIN, o 8-kvaltu od HMC nic nevím :-(
11. 5. 2021 08:44
Re: Re: Stejně skončí
SAIC to akorát vyráboval o know how. Byla kvůli tomu arbitraz
11. 5. 2021 08:44
Re: Re: Re: Paradny terenak
V otázce spolehlivosti bych vsadil na ten od Hyundai než od mercedesu. Navíc ten sedmiatulen nebyl v žádném testu hodnocen nijak úžasné. Osmistupen dává smysl, je tam lepší rozlozeni kvaltu a taky samozřejmě hrají roli emise. V otázce ceny myslím že ten obstarkzni automat licencoval MB za hubičku.