Technika
V tomhle tématu ještě stojí za připomínku že ty velké lodní motory taky fungují jen s minimem chlazení, právě díky vysoké účinnosti. To je ale dáno především jejich velkými rozměry
Ano, i CICNULA, tento Ovčáčkův taneční partner z modré ústřice a jeho milenec, má nárok na vyjádření názoru. Je to stinná stranka demokracie.
Kelímky odvez s tvým přítelem, mluvčím pana prezidenta, na homo zámek k mladýmu Stropnickýmu a spalte to tam v krbu, zatímco si budete na kožešině před zelenomodrými plameny vyměňovat vaše manžely
Kelímky odvez s tvým přítelem, mluvčím pana prezidenta, na homo zámek k mladýmu Stropnickýmu a spalte to tam v krbu, zatímco si budete na kožešině před zelenomodrými plameny vyměňovat vaše manžely
CICZERO
Joe Bidet král demo kracié promluvil k lidu = zahuhlal spoza roucha - děkujeme :yes:
Kolik kelímků rozteklo? kolik piva proteklo ovčí mluvčáczech??
Kolik kelímků rozteklo? kolik piva proteklo ovčí mluvčáczech??
CICZERO
😲 😲 😲 😲 a nikdy se nezadře ! to do motoru od tatry air cooling V8 a je motor nesmrtelnej ! ? 😄 ať žije HVO a progresivisté zemřou v pachu spalin, děkuji :-!
CICZERO
podivné je, že dneska nikde žádná keramika néni jen hliněné hrníčky misky a lithiové batery packy... 😒] :no:
....Úprava povrchů se prý projevila zahřátím motoru na čtvrtinu obvyklých teplot ....
Marně dumám jakou teplotu si pod tímhle představit. Motor má běžně kolem 80°C, to znamená že ten japonský pracoval při dvaceti stupních ??
Ve Fahrenheitech to vyjde ještě absurdněji a v Kelvinech úplný nesmysl.
Marně dumám jakou teplotu si pod tímhle představit. Motor má běžně kolem 80°C, to znamená že ten japonský pracoval při dvaceti stupních ??
Ve Fahrenheitech to vyjde ještě absurdněji a v Kelvinech úplný nesmysl.
Diesel je budoucností automobilové dopravy. Bude jezdit na metan a pokud bude mít keramické součástky, tak tím lépe, protože se tím ještě zvýší jeho energetická účinnost.
No byla by s Tebou větší zábava než s Emanem, ale jen do chvíle kdy by si Tě odvedli statní ošetřovatelé .... 😒]
... ále, pletou si jako obvykle teplo s teplotou 😒] 😒] 😒]
zřejmě měli na mysli odpadní teplo
ale stejně to nedává moc smysl, určitě špatný překlad
zřejmě měli na mysli odpadní teplo
ale stejně to nedává moc smysl, určitě špatný překlad
CICZERO
Já vám na to odpovím milý redaktore JFK, pokud mě necháte domluvit !
Já mám také rád puding, ale jsem já prezident? :-!
Já mám také rád puding, ale jsem já prezident? :-!
CICZERO
číčnulo, hele já se už sečtl sem vtom zajdno... topíme plynem jak ve 45 a máme dotované státní honoráře... dicky za TOOO :-! 😒]
už at je tam VWAGNKNEChT na financích !!! pirates bayshore route, zdaní i fialovýho sněhul-huláka 😁 😲 no budem je muset SPOLU regulovat 😁 :-!
už at je tam VWAGNKNEChT na financích !!! pirates bayshore route, zdaní i fialovýho sněhul-huláka 😁 😲 no budem je muset SPOLU regulovat 😁 :-!
CICZERO
Prcal teda prchal jede COCAIN :-! a babičš mu ho dotuje...
https😐/www.youtube.com/watch?… :yes: :yes: :yes: :yes:
😒] AGROFERT BAYSHORE LINE - COCAIN UBER ALES
https😐/www.youtube.com/watch?… :yes: :yes: :yes: :yes:
😒] AGROFERT BAYSHORE LINE - COCAIN UBER ALES
Kdepak, to jsou pivní kelímky, ale použité od slivovice, proto tak hoří.... předpokládám, že se tu najde nějaký alkoholik, který ví, jak je smutné si nalít do toho malého panáku...
Jj. To je samozřejmě extrém. Jsou i "normální" menší motory, ale tříválec litr určitě ne. Spíše tak do těch trucků třeba.....
nj, píšou obvyklé teploty tak by to asi mělo být s chlazením. Motory se obvykle chladí
je to fakt podivná formulace
je to fakt podivná formulace
je fakt, ze jim to na hrade muselo dat praci vychlastat 30tis kelimkacu aby meli tolik kelimku.
my tohle delali kdysi davno na zabavach venku, chlastali jsme do roztrhani tela do tehdy povoskovanejch papirovejch kelimku, z nich staveli kominy a ty pak palili do rana nez prijel vlak.
my tohle delali kdysi davno na zabavach venku, chlastali jsme do roztrhani tela do tehdy povoskovanejch papirovejch kelimku, z nich staveli kominy a ty pak palili do rana nez prijel vlak.
Možno mysleli štvrtinovú teplotu bežného motora bez chladenia - tých 80°C má riadne chladený motor nie? Ale súhlas, je to veľmi biedna formulácia a ťažko si pod tým niekto predstaví niečo konkrétne.
On to není dvoutakt jako benzín, má normální vačkou ovládaný výfukový ventil, "dvoutaktním" způsobem - kanály - saje totiž jen čistý vzduch, vyplachování přímé, mazání tlakové oběžné. Takže co se týká smradu, je na tom úplně stejně jako normální čtyřtaktní diesel. Jen pracovní zdvih je každou otáčku, ne jako u čtyřtaktu každou druhou. Nevídaná účinnost u spalovacího motoru je až 55 %. Jedná se však charakterem o pomaloběžné, velkoobjemové motory, nejlépe fungující při stálém zatížení.
Až takhle může vypadat dvoutaktní diesel.
https😐/qph.fs.quoracdn.net/main-qimg-290769c15e2a739dded3b5cfcb888278
Takže "nie len smrad".......