Na českém trhu užitkových vozidel se již nějaký ten měsíc pohybuje novinka z produkce koncernu VW, respektive jeho samostatné divize Volkswagen Nutzfahrzeuge.
Nebylo by lepší, kdyby si VW zaplatilo normální reklamu?
3x článek o Crafteru během 2 týdnů???
Nebo to bylo zařízeno jinak???
Netušil jsem, že auto.cz má takovou starost o užitková auta - tedy hlavně o VW...
Nebo to má něco společného s tím, že Transit vyrukoval s 200 koňovým 5 válcem a Crafter je v ohrožení???
Zajímavé načasování, Ford Transit posiluje motory (výrazně) a auto.cz o tom nenapíše ani řádku, zato píše soustavně o vekém konkurentu Transita....
Taky mi vrtá hlavou proč je podle všech nejlepší auto světa škodofka, a že se najde dost lidí si tu plečku koupit. Snem českého národa je bohužel Fabka s 1,2 hTP - imitace motoru s níž se každý cítí mistr světa. Věřím, že v testu by škodovky porazili jakýkoliv auto. Nebo hustý bylo tvrzení prodejce Dacia, že Logan je pohodlnější a komfortnější nez Ford Crown Victoria, možná by automobilky a jejich prodejci mohly mít trochu soudnosti.
Crafter se mi nelíbí vypadá fakt hnusně. Nevim co to popadlo za modu výrobce dodávek, ale předchozí modely se mi líběj více než nové se snahou k zaoblování hran a růstu světel z původního obdélníku do různých kreací. Mým favoritem jsou spíše starší fiat ducato, renault master ( okolo r. v. 2005) s motorem 2,8 vot iveka, je to svižný, držák co má rozumnou spotřebu. Co se kvality a spolehlivosti týče je etalonem MB Sprinter.
Nevím, kde vzali tu spotřebu 9litrů. Máme několik těchto aut(100-120 kw) a s prázdným a lehkou nohou se není možný dostat pod 11 litrů. Asi fakt reklama auto.cz:-(:no: