Jejich prémiovost ale nijak nesouvisí s maximální rychlostí. Ostatně většina modelů svou maximálkou nijak mainstream nepřesahuje.
No a pro kočár typu S-Klasse je 160kmh dostatečná,rychleji jezdí většina z nich velmi zřídka.
Tak budeš jazdiť na bicykli alebo chodiť pešo. Nič to, aspoň budeš zdravší.
(Dúfam, že nechodíš ani vlakom, električkou alebo trolejbusom, lebo aj to sú len elektrospotrebiče.)
To isté robili aj drožkári a iní majitelia koní voči autám. A postupom času tiež presedlali do áut, lebo konské záprahy už nedávali zmysel. A to bola oveľa ráznejšia zmena ako prechod zo spaľovacieho motora na elektrický. Pokrok nezastavíš, ani keď budeš srať na všetkých a na všetko.
nějaká karetní hazardní hra. My zákazníci, řidiči a občané však nevidíme hráčům (automobilky, vlády, ekoteroristi) do karet. Nevíme kdo jaké karty drží a kdo s kým proti komu hraje. Takže popravdě ani nevíme jakou hru vlastně hrají.
Jsme v rukou šílenců!
Ved kto uz by chcel elektrickeho medu bedu za 3-4 mega s maximalkou 160.... 100 rokov chcu byt naj a potom pride takyto skrt v matrixe... to musi byt na porazenie
Je jen otázka času, kdy to sluníčkoví levozelenáči dotáhnou
ke krachu a znova nastane návrat k realitě. Třeba takový Renault už bude čínský a Hamuna bude čučet, jak je to jen možné, že to všechno skončilo jako za komančů a přitom se již v roce 91 na sjezdu usnesli na snižování CO2, kterého auta tvoří 0,02%.