Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
petr petrumr
1
ale jdi brepto, napiš proč to mělo posilovač řazení a kolik to má lamel na spojce ať jsme v obraze co jsi zač. Jenom nevím o té 6x6, 148 měla připojitelný předek. Kdežto třeba sklopka 815-schody za kabinou ne, tam to bylo na tvrdo a špatně se jí zatáčelo.
moan78
1
Mna by zaujimalo, co za typka Ty si v reale. Lebo take “perly” to nevypusti kazdy...
Btw. 150 km/h na T148, to by som si pozrel. Ale aj tomu verim, lebo mojmu strykovi sa traktor s asfalterskou supravou z kopca rozbehol na 80 km/h.
mariov8
0
Tatra 148 normálně jezdila 75 (což snad byla i udávaná maximální rychlost), z kopce i 90. Zajímavá je ta přístrojovka ve staré verzi s velkým otáčkoměrem bez tachografu.
Btw. 150 km/h na T148, to by som si pozrel. Ale aj tomu verim, lebo mojmu strykovi sa traktor s asfalterskou supravou z kopca rozbehol na 80 km/h.