Videa
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeRychlé kolo v Mostě: Ford Focus ST Plus 2.3 EcoBoost (206 kW) vs. Škoda Octavia RS 2.0 TSI (180 kW)
83 komentářů
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Ford Auto web
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
gil54
Pamatuji, že před časem Honza Koubek zkritizoval BMW X4 avšak ani z desetiny ne tak moc. No a pak se v žádném bavoráku nesvezl hezky dlouho. :-)
Fandím objektivitě, Machi u mě opět stoupl v ceně, gratuluji. :yes:
Video se mi líbilo, projev kultivovaný informace v daném formátu uspokojující.
Fandím objektivitě, Machi u mě opět stoupl v ceně, gratuluji. :yes:
Video se mi líbilo, projev kultivovaný informace v daném formátu uspokojující.
Zas takový překvápko to není, nová oktávka, potažmo aktuální koncernový auta, tu dostávají čočku pravidelně.
Taky kvituji snahu o objektivitu.
Taky kvituji snahu o objektivitu.
Jj, souhlasím.
(Jen doplním, pustil jsem si toho Koubka pro připomenutí a on tehdy tu X4 poplival docela dost a připlivnul si i na X6.)
(Jen doplním, pustil jsem si toho Koubka pro připomenutí a on tehdy tu X4 poplival docela dost a připlivnul si i na X6.)
Tak jsem si to taky pustil, a skoro se BMW nedivím :D
Závěr: "kupte si raději Evoque nebo Macan", to jsem nečekal.
Závěr: "kupte si raději Evoque nebo Macan", to jsem nečekal.
Ale potom ked po roku dostal k bmw cuchnut, kajal sa jak maly jarda a chvalil snad este aj vzduch v bmw kabine:). Bolo mi u toho usmevne, ale bolo jasne odkial fuka. A Honza, chvala, mu za to, to otvorene priznal. Btw. Bmw CZ pri medializovanej reklamacii laku na jednej x6 zakazalo zakaznikovi vstup do predajni bmw a uplne ho odignorovali. Skoro ako ford SK. Po tomto bmw u mna dost kleslo. Podobny problem s lakom (iny odtien na plechu a iny na plastoch) som mal s pezotom a mrkotali, ale lak opravili.
Jj, taky že si ho bmw pěkně podusilo. Pak už si dával většího majzla :-) (tedy větší pozor, nevím, jestli v SK znáte "majzla" :-) ).
Dik za preklad, ale my SK z opacnej strany hodonina majzla zname ;)
Tak my, generácia narodená v Československu nemáme s češtinou žiaden problém. Skôr to býva opačne.
Btw, včera som pozeral video Maroša Čabáka s novým i30N a stále opakoval "spojky v olejovej lázni", čo je bohemizmus (po slovensky "v olejovom kúpeli").
Btw, včera som pozeral video Maroša Čabáka s novým i30N a stále opakoval "spojky v olejovej lázni", čo je bohemizmus (po slovensky "v olejovom kúpeli").
A takého je viac.
Čidlo, madlo, žhaviče...
V nejakej garáži, že servis", tak to ešte beriem.
Ale na oficiálnych webových stránkach je to amaterizmus!
Čidlo, madlo, žhaviče...
V nejakej garáži, že servis", tak to ešte beriem.
Ale na oficiálnych webových stránkach je to amaterizmus!
Lion61
Jo? Tak jo.
rohYpnol
Tak se na to podívej kámo, JO?
Oktávka na zimákách, a my to víme, JO?
STčko na letních, a my to víme JO?
A rozdíl 4s se zdá být hodně JO?
Ne kámo, ten rozdíl je úplně logickej, Oktávka je větší a věřím, že bude i těžší. A rozdíl v charakterech JO? Jestli ono to nebude tím, že Oktávka RS nikdy nebyla, není a ani nebude hot hatch :-!
Oktávka na zimákách, a my to víme, JO?
STčko na letních, a my to víme JO?
A rozdíl 4s se zdá být hodně JO?
Ne kámo, ten rozdíl je úplně logickej, Oktávka je větší a věřím, že bude i těžší. A rozdíl v charakterech JO? Jestli ono to nebude tím, že Oktávka RS nikdy nebyla, není a ani nebude hot hatch :-!
Kolik jen udělá čistý rozdíl na dvou stejných oktávkách zimní vs. letní? Odhaduji to minimálně na 2 sekundy.
Vidím to podobně. Pneu jsou absolutní základ a pokud je tam hned na začátku takovýto rozdíl, tak nějaké měření časů a srovnávání je úplně mimo.
Ano, pocity určitě smysl mají a to, že auta mají rozdílný charakter určitě je jasnou věcí. Ale rozdílný charakter je jen jednou stránkou. Kolikrát pocitově pomalé auto se při přesném srovnání časů ukáže, že vlastně o moc pomalejší ve skutečnosti není...
Za mě by mělo smysl srovnávat na obdobném obutí a porovnat si časový záznam rychlosti v konkrétních místech okruhu. Tam by se jasně ukázalo, kolik z rozdílu je skutečnost a kolik je jen pocit.
Ano, pocity určitě smysl mají a to, že auta mají rozdílný charakter určitě je jasnou věcí. Ale rozdílný charakter je jen jednou stránkou. Kolikrát pocitově pomalé auto se při přesném srovnání časů ukáže, že vlastně o moc pomalejší ve skutečnosti není...
Za mě by mělo smysl srovnávat na obdobném obutí a porovnat si časový záznam rychlosti v konkrétních místech okruhu. Tam by se jasně ukázalo, kolik z rozdílu je skutečnost a kolik je jen pocit.
Přesně tak, přitom Machi tak "blbej" není, ježdění na okruzích celkem rozumí, a i umí. Tak proč se pouštěl do takového "shit-testu"? Přitom má v popisu práce škůdku chválit. :-) . Že by nepřišly chlebíčky? :-)
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Kvůli jedné pomalé škůdce a zkaženému chlebíčku si přece nezavřeš dveře do celé chlebíčkárny??? :-):-):-)
..... že by Machi přestal myslet strategicky, politicky a ekonomicky??? :-! :-(:-)
..... že by Machi přestal myslet strategicky, politicky a ekonomicky??? :-! :-(:-)
Připadáš si asi strašně vtipný a cestovní tvrďák, když píšeš takové kktiny.
Zatím jsi tu ale předvedl ukázkovou vlastní hloupost. Chlebíčku 8-s
Zatím jsi tu ale předvedl ukázkovou vlastní hloupost. Chlebíčku 8-s
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Nevím proč.
Ale zamrzí to. To že STčko cíllí úplně jinam, bude rychlejší a zábavnější, je jasná věc. Ale porovnat si o kolik reálně, mohlo být skutečně zajímavé. Takhle to bude jen plácnutí do vody ta srovnávačka.
Ale zamrzí to. To že STčko cíllí úplně jinam, bude rychlejší a zábavnější, je jasná věc. Ale porovnat si o kolik reálně, mohlo být skutečně zajímavé. Takhle to bude jen plácnutí do vody ta srovnávačka.
Predtým než niečo odhadneš, skús sa pozrieť, aké bolo počasie. Úpná zima. A podľa Machiho dokonca ku koncu začalo snežiť, teda okolo nuly. To by logicky malo skôr znevýhodňovať letné. Takže tie tvoje dve sekundy sú len výstrel naslepo a zrejme aj nesprávnym smerom.
Viz. příspěvek Dinara níže. Zimáky jsou lepší pouze na sněhu, nebo v totální kaši, a podle videa je to prostě jen studený suchý asfalt. Nicméně už sis ulevil. Dřív jsi takový chlapče nebýval.
Mne to pripomína herca Pavla Nového a jednu jeho reláciu, kde s divákmi komunikoval ako s deťmi v škôlke ;-)
Emel
Na tohle jsem zvědavý. Focus ST Combi je teď asi moje "bychařská" volba. Octavia RS... čekal jsem, že hlavní problém bude nový infotainment, ale možná toho bude víc? Uvidíme.
Jak už jsem psal minule u nafty, úplně se mi té kritice nechce věřit... jednak tu jsou zimní gumy... a pak se mi nezdá, že by Škodovka to auto tolik zkazila (krom toho infotainmentu... plus samozřejmě tu jsou věci jako GPF a 0W oleje a zrušení nepřímého vstřiku...).
V minulý generaci jsem to měl docela projeté, teď jen čtu a spekuluju.
Jak už jsem psal minule u nafty, úplně se mi té kritice nechce věřit... jednak tu jsou zimní gumy... a pak se mi nezdá, že by Škodovka to auto tolik zkazila (krom toho infotainmentu... plus samozřejmě tu jsou věci jako GPF a 0W oleje a zrušení nepřímého vstřiku...).
V minulý generaci jsem to měl docela projeté, teď jen čtu a spekuluju.
Já jsem v tom lama - je to tak špatný - i vzhledem k rozdílným výkonům - 4s. na kolo?
4s jsou hodně, Most je celkem krátkej okruh.
Z druhé strany jsou tu nějaké otazníky... Octa snad byla na zimákách a Focus je krátkej (srovnání kombíků by asi bylo zajímavější).
Pro dokreslení obrázku... O3 RS Combi dokázala v testu na Contidromu najet na Focus III ST Combi asi 1,5s a taky měla o 20kW míň.
A zase jiný úhel - pokud mi něco na O3RS vadilo, tak to, že byla na rodinné auto dost tuhá (typicky při pomalejší jízdě na horším povrchu... a Focus byl ještě tužší) - takže je možný, že by mi třeba ten posun k větší univerzálnosti za cenu zpomalení na okruhu nevadil.
Z druhé strany jsou tu nějaké otazníky... Octa snad byla na zimákách a Focus je krátkej (srovnání kombíků by asi bylo zajímavější).
Pro dokreslení obrázku... O3 RS Combi dokázala v testu na Contidromu najet na Focus III ST Combi asi 1,5s a taky měla o 20kW míň.
A zase jiný úhel - pokud mi něco na O3RS vadilo, tak to, že byla na rodinné auto dost tuhá (typicky při pomalejší jízdě na horším povrchu... a Focus byl ještě tužší) - takže je možný, že by mi třeba ten posun k větší univerzálnosti za cenu zpomalení na okruhu nevadil.
Záleží kde, na Nurburgringu, kde takéto autá robia časy okolo 8 minút to nie je tak veľa, ale na krajučkom dvojminútovom okruhu ako je Most je to dramatický rozdiel, to je rozdiel triedy.
skejpa
Chtělo by to udělat srovnání staré O3 RS vs nové O4 RS. Vše nasvědčuje tomu, že stará bude lepší a živější.
+ by bylo záhodno otestovat O4 RS na pořádných letních. To podle mě na okruhu musí minimálně 2 vteřiny smazat.
Jinak ten umělej zvuk je fakt příšernej a ten tablet na vše je taky děs.
+ by bylo záhodno otestovat O4 RS na pořádných letních. To podle mě na okruhu musí minimálně 2 vteřiny smazat.
Jinak ten umělej zvuk je fakt příšernej a ten tablet na vše je taky děs.
hugino
Golf GTI Clubsport je adekvátna konkurencia a nie Octávka RS.Je tam velký rozdiel v obsahu motora kilowatoch a takisto v Nm.Golf by ho porazil.
Focus má pár trumfů - dělá se v kombíku, dělá se v manuálu a stojí v kombíku 930t v té dříve vyšší výbavě.
Nové GTI drtí i silnější konkurenci.
Nedrti, vcera som pozeral test gti vs bmw 128i a vyhralo 128i, dokonca v uk lacnejsie
Je to test od testu. Trochu uberte z toho porovnávání id jednotlivých testérů.
Mění se podmínky, mění se lidé a mění se malá část subjektivního posouzení každého redaktora.
Mění se podmínky, mění se lidé a mění se malá část subjektivního posouzení každého redaktora.
Presne tak, test od testu, preto by som nerobil rezolútne závery ako tu robí kolega Šimpanz či VII a na základe nejakého youtube drag race kompletne spochybňujú Machiho závery.
A hlavne, niekedy čísla nevyjadria celkový pocit z auta, môžu mať dve autá aj rovnaké časy na okruhu, ale jedno bude inertné, bez chuti a zápachu, zatiaľ čo druhé ti dá zábavu a radosť. Čo je dôležitejšie?
A hlavne, niekedy čísla nevyjadria celkový pocit z auta, môžu mať dve autá aj rovnaké časy na okruhu, ale jedno bude inertné, bez chuti a zápachu, zatiaľ čo druhé ti dá zábavu a radosť. Čo je dôležitejšie?
Výkon ani Nm určitě nejsou problém
https://www.youtube.com/watch?…
Problém jsou zimáky proti letňákům a vysoké profilové číslo proti šlupkám.
https://www.youtube.com/watch?…
Problém jsou zimáky proti letňákům a vysoké profilové číslo proti šlupkám.
Jo přesně tohle video jsem chtěl taky postnout. Machiho testy mám rád, na okruhu umí, ale tady sorryjako, tohle je totálně mimo.
V každém testu co jsem viděl na nový Golf GTI nebo Ocru RS 2.0TSI chválí, že to jede jak z praku a on tady řekne, že je to vlažné a těch 180kW tam necítí, když to reálně ujede i tomu Focusu s mnohem vyšším výkonem a objemem. Příště prosím zapojit představivot, postavit ty auta vedle sebe na letišti, vys.rat se na dojmy a reálně změřit, které je rychlejší. Díky.
Ke gumám, velikosti kol a rozdílným karoseriím se vůbec nemá smysl vyjadřovat. Ten test tímhle konstatováním začal a taky skončil.
V každém testu co jsem viděl na nový Golf GTI nebo Ocru RS 2.0TSI chválí, že to jede jak z praku a on tady řekne, že je to vlažné a těch 180kW tam necítí, když to reálně ujede i tomu Focusu s mnohem vyšším výkonem a objemem. Příště prosím zapojit představivot, postavit ty auta vedle sebe na letišti, vys.rat se na dojmy a reálně změřit, které je rychlejší. Díky.
Ke gumám, velikosti kol a rozdílným karoseriím se vůbec nemá smysl vyjadřovat. Ten test tímhle konstatováním začal a taky skončil.
V porovnávacích testech nemá tenhle 245 hp motor problém držet krok s papírově silnějšími motory, zde je o více než 3 sekundy rychlejší než o 20 koní silnější 128ti
https://www.youtube.com/watch?…
https://www.youtube.com/watch?…
Tak nie v každom, tu GTIčko prehralo so 128ti: https://www.youtube.com/watch?…
A ďalšia vec, menší, ľahší a inak naladený Golf je niečo trošku iné ako väčšia a neohrabanejšia Octavia.
Ja chápem Tvoju garážovú a zamestnaneckú lojalitu, ale niekedy vidíš príliš zaujato.
A ďalšia vec, menší, ľahší a inak naladený Golf je niečo trošku iné ako väčšia a neohrabanejšia Octavia.
Ja chápem Tvoju garážovú a zamestnaneckú lojalitu, ale niekedy vidíš príliš zaujato.
Nižšie som dal video, kde 128ti zrýchľuje lepšie, ako GTI, takže by som to s dovolením nezovšeobecňoval ako Ty.
Ano, na mokru na 60mph o dvě desetiny, v tom srovnání s FoFo ST je ST při rozjezdu z místa na suchu také rychlejší a 96 km/h tam díky tomu má také o nějakou desetinku dříve, ale po odřazení pak už nestíhá stejně tak v pružném zrychlení. Já nic nezevšeobecňuji, to už za mě udělal Matt v tom videu, čas 9:16 VW245hp > Ford280hp bez ohledu zda je ten motor v Golfu nebo větší Octavii.
Dokonca teraz som pozeral Machyho video keď porovnával G VII TCR vs Megane RS Trophy a na okruhu v Moste to dal starší Golf TCR za 1.58 s.Takže už ten by porazil nový Focus.Ten to dal za 2.02.Takže nový G VIII Clubsport by ho na 100 % porazil lebo nový G VIII GTI bol voči G VII na Nurburgringu o dosť rýchlejší.
KANKUNEN
ale dokonale to vystihnul. Lepší než korektně kultivované kecy.
Dzakobo
Fordy zpravidla mají výrazně větší kouzlo než "nudná" konkurence - zejm. od konc. VW. Druhá gen. FoFo ST měla pětiválec - to žádný jiný výrobce neuměl. V minulé (3.) generaci ještě byla klasická ruční brzda. A přeci jenom STčka jsou už dost tvrdá, takže si toho svého Focuse asi ještě dlouho nechám - jako připomínku, kdy byl "svět v pořádku" - čtyřválec i v kubatuře 1.5l, zvukovod ze sání do kabiny, neg. odklony kol už v základním setupu, ostré řízení... Vážně je těžké neprovětrat mu pérka... :D:D
Auta na "eF" jsou FAJN, třeba i taková Ferrari :D
Auta na "eF" jsou FAJN, třeba i taková Ferrari :D
A fšichni francouzi !
Jinak Golf měl šestiválec ;)
Jinak Golf měl šestiválec ;)
Ano, i třeba A-R 147 GTA měla šestiválec. Nicméně podvozky Focusů vždy byly lepší než Golfů a zkrátka jízdu si víc řidič užije ve Fordu než v podobném VW. Asi bych spíš vzal Fiestu ST, byť má "jen" R3, ale mě to toho malého divocha pasuje víc, než 2.0TSI v Polu GTI, možná jsem divnej? :D
Děda měl Oltcita, takže k Citrónům trochu něco cítím :D Peugeot zmršili iCockpitem. Ale Renault vyrábí pěkná auta a zřejmě i poměrně kvalitní, akorát už dost drahá a bez výkonnějších motorů. Třeba Arkana s max. 140k 1.3T? Škoda...
Děda měl Oltcita, takže k Citrónům trochu něco cítím :D Peugeot zmršili iCockpitem. Ale Renault vyrábí pěkná auta a zřejmě i poměrně kvalitní, akorát už dost drahá a bez výkonnějších motorů. Třeba Arkana s max. 140k 1.3T? Škoda...
Tak myslím, že zrovna mne nemusíš o podozku Fordu nic moc říkat :D :-!
Jako že tvé Mondeo je okruhová raketa? :D
Zkrátka jsem jen zopakoval známou věc...
Jinak - hodně mě překvapilo, jak se u nás prodává SUV Puma, na tom autě fakt asi něco bude, a přitom tedy levné opravdu není. Do Prahy se moc často nepodívám, ale asi jich tam potkáváš už docela dost, že? Pro ženy do města ideální povoz - všude se vejde a neřeší obrubníky :D:D
Zkrátka jsem jen zopakoval známou věc...
Jinak - hodně mě překvapilo, jak se u nás prodává SUV Puma, na tom autě fakt asi něco bude, a přitom tedy levné opravdu není. Do Prahy se moc často nepodívám, ale asi jich tam potkáváš už docela dost, že? Pro ženy do města ideální povoz - všude se vejde a neřeší obrubníky :D:D
cituji:
"Nicméně podvozky Focusů vždy byly lepší než Golfů a zkrátka jízdu si víc řidič užije ve Fordu než v podobném VW."
Pokud to bylo myšleno jen na hothatche, tak má chyba, ale já nejezdil jen Mondey, z portfolia Fordu toho mám projeto docela dost :) .
Puma je vidět dost málo zatím, ale jezdí docela Kugy.
"Nicméně podvozky Focusů vždy byly lepší než Golfů a zkrátka jízdu si víc řidič užije ve Fordu než v podobném VW."
Pokud to bylo myšleno jen na hothatche, tak má chyba, ale já nejezdil jen Mondey, z portfolia Fordu toho mám projeto docela dost :) .
Puma je vidět dost málo zatím, ale jezdí docela Kugy.
A "folksvágn" že?
VW těží ze své široké nabídky. Třeba pro 5 členné rodiny může být vhodný Caddy, jeho předností jsou objemnější motory (vč. toho že 1.5TSI je stále R4). Co musím uznat, že VW nabízí krásné barvy, třeba zlatá / žlutá pro Arteon / Superb.... Světle modrá pro Caddy / ID.3.... I ta hnědo-bronzová pro Caddy je parádní. Akorát že tradičně usedlí zákazníci VW toho zřejmě moc nevyužijí, škoda...
iudex
Osobne by som nepripisoval taký negatívny vplyv zimným gumám. Z videa je totiž jasné, že sa to nakrúcalo ešte niekedy v zime, Machi má čiapku a šál, teda asi bola celkom nízka teplota, možno len pár stupňov nad nulou. A vtedy nemusia byť zimáky hendikepom, teoreticky možno naopak, v nevýhode na studenom asfalte môžu byť letné. Takže by som ten podstatne horší čas Škodovky nepripisoval len gumám a proste akceptoval fakt, že ORS je charakterom warm-hatch a nie klasický hot-hatch.
Plus taký detail, ktorý sa nespomína: Focus v automate má klasickú HDM, ktorá je podľa všetkých testov nie zrovna najvydarenejšia a najvhodnejšia pre hotheč, väčšina odporúča zostať pri manuále. Naopak koncernová DSG je ďaleko rýchlejšia, radí bleskovejšie ako pomalý meničový automat. Takže zase faktor, ktorý trochu stiera rozdiely.
Plus taký detail, ktorý sa nespomína: Focus v automate má klasickú HDM, ktorá je podľa všetkých testov nie zrovna najvydarenejšia a najvhodnejšia pre hotheč, väčšina odporúča zostať pri manuále. Naopak koncernová DSG je ďaleko rýchlejšia, radí bleskovejšie ako pomalý meničový automat. Takže zase faktor, ktorý trochu stiera rozdiely.
Počkej, Machi má čepici všude, na základě toho bych měsíc netipoval :-)
Kdekoliv na suchém nebo mokrém asfaltu, jedno při jaké teplotě, jsou letní gumy výrazně lepší pro ostrou jízdu než zimní, ten okruh by musel být ledovatý nebo pod sněhem, aby se dalo mluvit o výhodě zimních pneu, jinak je to prostě tři nula pro letní, za jedno kolo jsou zahřáté a pak líp drží, líp brzdí, snesou vyšší boční přetížení, jet okruh na zimákách je buď hloupost nebo prostě mus, protože je to novinářské auto a ty gumy na něm jsou. Pokud bude Machi mít možnost zajet si Most s ors na letních, tipuju čas lepší o 3s.
kpt.Budha
Pod každým článkem se Škoda houfně pomlouvá, tady byl článek napsán Škoda negativně a zase ji tu všichni brání, chtělo by to držet jeden názorový směr, abychom se my ostatní orientovali :D
Jj, nezavďačíš sa, keď Škodu pochvália, sú to úplatní pochlebovači, keď skritizujú, zase je zle. :D
Ja nebudem vyvodzovať závery bez zvezenia s O4 (zatiaľ som neskúsil), ale z testov sa zatiaľ javí, že ten progres oproti minulej generácii úplne nenastal, najmä pri RS. A popravde sa ani nedivím, výkon rovnaký ako predchodca, ale s prísnejšou emisnou normou, súčasne zrejme snaha ísť s Octaviou viac smerom ku komfortu, čo normálnej verzii môže prospieť, hot verzii skôr poškodí.
Ja nebudem vyvodzovať závery bez zvezenia s O4 (zatiaľ som neskúsil), ale z testov sa zatiaľ javí, že ten progres oproti minulej generácii úplne nenastal, najmä pri RS. A popravde sa ani nedivím, výkon rovnaký ako predchodca, ale s prísnejšou emisnou normou, súčasne zrejme snaha ísť s Octaviou viac smerom ku komfortu, čo normálnej verzii môže prospieť, hot verzii skôr poškodí.
Já za sebe musím jen říct, že jak se mi nová Octavia nelíbí, tak včera mě předjížděla RS šedá a vypadala zepředu moc dobře.
Ale zastáncem Škody a zejména její řady RS zatím nebudu, trápení s Kodiaqem RS mi vytváří názor na celou řadu...
Ale zastáncem Škody a zejména její řady RS zatím nebudu, trápení s Kodiaqem RS mi vytváří názor na celou řadu...
Tak vizuálne je Octavia super, exteriér sa mi veľmi páči, rozhodne o dva levely lepšie, ako štvoroká poface trojka. Ale na vonkajší dizajn to nejazdí.
U RS asi ne, já ji taky nejel, ale dle některých by měly klasické verze být komfortnější, protože třeba taková ta klasika O3 TDI 2.0 je spíš nic, než moc a na rozbité silnici to je sakra poznat (s tou sem najel dost tisíc km, abych si uměl udělat obrázek :) ).
ACE.
Aby někdo měl takovou odvahu a řekl pravdu takhle přímo, gratuluji. Po té záplavě našich testů kde Oktávka vychází na úrovni těch nejrychlejších, je tohle velmi ale opravdu velmi příjemné překvapení.
Dinar
jaký má takové srovnání smysl, jestli je jedno auto na letních a druhé na zimních může být při porovnávání v normálním provozu celkem jedno, ale chci-li ta auta tlačit na okruhu na limit, pak zimní gumy jsou přímo ukrutný hendikep.
Pak výkon motoru, dal jsem si tu práci a změřil časy zrychlení na rovinkách z těch videí, měřeno od výjezdu před brzdný bod násl. zatáčky, tj. to podstatné, co by mělo ukázat vliv výkonu motoru na čas.
A vyšlo mi to celkem předvidatelně, focus je všude rychlejší, díky silnějšímu motoru dal dohromady jen na těchto úsecích 3,4 s na octavii:
cílovka - 1,1 s
šikana/tech.pasáž - 0,8 s
vracák/sedmička - 0,5 s
sedmička/matador - 0,3 s
esko/předcílovka - 0,7 s
Pak výkon motoru, dal jsem si tu práci a změřil časy zrychlení na rovinkách z těch videí, měřeno od výjezdu před brzdný bod násl. zatáčky, tj. to podstatné, co by mělo ukázat vliv výkonu motoru na čas.
A vyšlo mi to celkem předvidatelně, focus je všude rychlejší, díky silnějšímu motoru dal dohromady jen na těchto úsecích 3,4 s na octavii:
cílovka - 1,1 s
šikana/tech.pasáž - 0,8 s
vracák/sedmička - 0,5 s
sedmička/matador - 0,3 s
esko/předcílovka - 0,7 s
Ja Prvni 123
když to řídí jednou rukou, a může si dovolit dlouhé pohledy na střední tunel a do kamery... ?
Rychlá kola jsou ta další dvě videa. Každopádně moc pěkně zajetá, nějaký profík by asi nějakou tu sekundu ještě ukrojit uměl, ale na demonstraci rozdílu mezi těmi auty to bezvadně stačí.
A pokud jsi v Mostě jel s nějakým autem, kterého ho dokáže kolem 2.05, tak víš, že to není takový kalup, abys nezvládnul na rovinkách mezi zatáčkami pohodlně mávat fanynkám. ;-)
A pokud jsi v Mostě jel s nějakým autem, kterého ho dokáže kolem 2.05, tak víš, že to není takový kalup, abys nezvládnul na rovinkách mezi zatáčkami pohodlně mávat fanynkám. ;-)
Tomogo
Ne, nová Škoda se mi nelíbí. Ale všimli jste si jak Fordu odskakuje haubna? To je to takový krám, to se ta karoserie kroutí, nebo je to něčím jiným?
Pedfro
Je až trápne sledovať ako sa snažil pán športový redaktor OCTAVIU vyniesť do nebies ale nepodarilo sa je to proste SHIT mal som tú možnosť vyskúšať je to predražená embéčka a ak si aj na videu všimnete pomerne nekvalitná už ušitie tých "vysoce sportovních sedaček" je katastrofa za tie prachy čo to auto vyjde si radšej kúpte niečo iné. U Mňa jednoznačne SKODA Peňazí ..... :no: :no: :no:
×
Sdílení komentáře
×