Novinky
"Vůz také během cesty vyčistil 449.400 litrů vzduchu, což by mělo být množství, které by vystačilo 33 lidem na den." - a koľko vzduchu sa zašpinilo, kým vznikol ten vodík a dostal sa do nádrže toho auta? A koľko to stálo? A akú rezervu vodíka si vodič musí nechať, aby došiel k jednej z dvoch čerpačiek v republike, aby mohol dotankovať?
je otázka výroby, výroba vodíku může být i "zelená" https😐/oenergetice.cz/…-zeleneho-vodiku
Môže a nemusí. Zelená tiež nerovná sa rentabilná. A tiež uvádzaná spotreba vodíka platí len pre pokus o čo najdlhší dojazd, spotreba pri bežnom používaní bude predsa len iná.
A čo teda ešte to tankovanie? Aj to je vpohode?
A čo teda ešte to tankovanie? Aj to je vpohode?
Třeba toto: https😐/vozikyprozivot.cz/…ymco-vivio-plus/
Být dospělý není jen o věku, ale spíše o přístupu.
Ted třeba kriplkárou z odkazu... děkuji za ODPOVED a přeji ELEKTRIZUJICI den v podobném křesle 😄 😁
Nic osobního, ale když vidím Tvé příspěvky v KAŽDÉ diskuze na ACZ. Napadá mi, jestli to nebude
“značkovacím” reflexem - kudy chodím, tam to označkují. Třeba se mýlím, jsi v důchodu a máš hafo času se kterým nevíš co dělat.
Buď zdráv.
Že na 1 kg H2 (se kterým ujedu kolem 100 km) spotřebuji 65-80 kWh energie (to nelze nijak optimalizovat, to je prostě fyzika), kterou pokud ji převedu na elektřinu (pokud už to není elektřina samotná, protože H2 se hromadně dá zatím vyrobit jen z elektřiny), tak po uložení do baterek s ní s EV ujedu 300-400 km.
Takže pokud se u EV bojíš distribuce ke stojanům, nákladů na stabilizaci sítě (naopak řízené nabíjení EV samo o sobě stabilizuje síť, ale to by se o tom muselo něco vědět), tak u H2 by ses musel bát trojnásob.
Tady si můžeš srovnat ztráty EV a H2 auta, než se mu dodá energie.
https😐/insideevs.com/…rogen-22-ice-13/