Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
traveldrive
"Vůz také během cesty vyčistil 449.400 litrů vzduchu, což by mělo být množství, které by vystačilo 33 lidem na den." - a koľko vzduchu sa zašpinilo, kým vznikol ten vodík a dostal sa do nádrže toho auta? A koľko to stálo? A akú rezervu vodíka si vodič musí nechať, aby došiel k jednej z dvoch čerpačiek v republike, aby mohol dotankovať?
je otázka výroby, výroba vodíku může být i "zelená" https😐/oenergetice.cz/…-zeleneho-vodiku
Môže a nemusí. Zelená tiež nerovná sa rentabilná. A tiež uvádzaná spotreba vodíka platí len pre pokus o čo najdlhší dojazd, spotreba pri bežnom používaní bude predsa len iná.
A čo teda ešte to tankovanie? Aj to je vpohode?
A čo teda ešte to tankovanie? Aj to je vpohode?
Ano, výroba vodíku může být stejně zelená jako výroba elektřiny. Takže pokud tu samou zelenou elektřinu, kterou použiješ na výrobu vodíku, uložíš přímo do baterek EV, tak ujedeš min. 3x delší trasu. A tímpádem ježdění s EV bude ještě zelenější, než když z toho vyrobíš vodík...
A kolik svinstva se vyrobi pri vyrobe toho elektrokramu? Sefdesigner Toyoty to rekl jasne, za 1 elektro yaris 60 benzinovych. A to se nebavime o jejich nasledny likvidaci. Dekuji ale dal budu palit ropu
Že na 1 kg H2 (se kterým ujedu kolem 100 km) spotřebuji 65-80 kWh energie (to nelze nijak optimalizovat, to je prostě fyzika), kterou pokud ji převedu na elektřinu (pokud už to není elektřina samotná, protože H2 se hromadně dá zatím vyrobit jen z elektřiny), tak po uložení do baterek s ní s EV ujedu 300-400 km.
Takže pokud se u EV bojíš distribuce ke stojanům, nákladů na stabilizaci sítě (naopak řízené nabíjení EV samo o sobě stabilizuje síť, ale to by se o tom muselo něco vědět), tak u H2 by ses musel bát trojnásob.
Tady si můžeš srovnat ztráty EV a H2 auta, než se mu dodá energie.
https😐/insideevs.com/…rogen-22-ice-13/