Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mercedes-Benz S320

Konečně přichází tolik očekávaný nástupce minulé S-klasse nebo-li mamuta na kolech. Dokonce i v Německu mělo minulé esko řadu odpůrců pro svůj neomalený design, přílišnou velikost a hmotnost.
Zpět na článek
16. 5. 2021 09:54
16. 5. 2021 15:30
17. 5. 2021 09:02
17. 5. 2021 10:32
17. 5. 2021 09:04
16. 5. 2021 09:58
17. 5. 2021 09:44
16. 5. 2021 09:35
Aneb jak šla kvalita do řitě...
K dokonalosti mu chybělo jen pár stupňů v převodovce. Ve srovnání s tím co se vyrábí dneska je to kvalitativně jiný vesmír. Kurvítkovský kapitalismus nepustí :-( .
Rozbalit vlákno
10
16. 5. 2021 09:54
Nevím
Trochu mě překvapuje nevyjádřená nespokojenost s motorem tohoto konkrétního kusu a taky udávané zrychlení z nuly na sto. Měl jsem tento motor (320 benzín) v E (W211 cca 2003) a i v menším autě to byl dost "čaj". Když mi kdosi (na Chodově) půjčil 320 CDI, tak jsem konečně pochopil k čemu je diesel (tedy mimo náklaďáků a traktorů).
16. 5. 2021 14:20
Re: Nevím
Více stupňů v převodovce by mu pomohlo. Je to tříventil a není normální porovnávat atmo benzín s turbodieselem.
16. 5. 2021 15:30
Re: Nevím
Tenkrát mělo všechno 5-kvalt. 7-kvalt v Mercedesu byl až asi o tři roky později. Dneska možná, ale po roce 2000 stály diesely za starou belu.
Avatar - Dinar
17. 5. 2021 09:02
Re: Nevím
Sedmikvalt reálně v autech až od 2004, se šestiválci ještě později. Ten pětikvalt byl v roce 1998 špička, na něj se lenost auta svádět nedá, jak píšeš, základní 320ka byla prostě lenoch, to byl motor max. pro céčko.
17. 5. 2021 10:32
Re: Nevím
Měl jsem ho předtím v CLK a tam chodil velmi dobře.
Avatar - Dinar
17. 5. 2021 09:04
Re: Nevím
Ale je to normální, resp. v té době bylo, protože ty morotizace, atmo benzín a turbodiesel, stály v nabídce přímo proti sobě za velmi podobné peníze. Tehdy nastával soumrak benz. šestiválců jako standardního pohonu modelů vyšších tříd, protože šestiválcové turbodýzly s těmi relat. těžkými auty jely prostě líp.
Avatar - JerryFuckman
16. 5. 2021 12:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
17. 5. 2021 08:06
Re: Aneb jak šla kvalita do řitě...
Díky za upozornění :yes:
Avatar - Dinar
17. 5. 2021 08:59
Re: Aneb jak šla kvalita do řitě...
Tak zrovna w220 není žádným etalonem kvality, nefunkční airmatic po pár letech, rez po třech čtyřech, to sklasse předtím neznalo, závady elektroniky, přední zavěšení na výměnu po sto tis. atp., jinými slovy, nástupce i předchůdce na tom byli z hlediska kvality lépe.
Avatar - Ozzman
17. 5. 2021 10:29
Re: Aneb jak šla kvalita do řitě...
Ne nadarmo je to nejlevnější možná Sklasse, co se dá koupit...
16. 5. 2021 09:58
Kdo ho koupil...
...tak říkal : " jó mamut byl mamut".
Rozbalit vlákno
0
16. 5. 2021 11:40
W220 vs W140
W140 mamut bol a je Mercedes s veľkým M jeho nástupca W220 bolo a je auto ktoré ohurovalo svojimi technológiami (ako každé nové S) ale kvalita a dlhovekosť išli rapídne do úzadia to znamená do (|). Kde sú tie časy kedy MB bol etalónom spoľahlivosti. Posledný skutočný MB je W124 !
Rozbalit vlákno
1
Avatar - 3_diamanty
16. 5. 2021 11:44
Re: W220 vs W140
Tu uz prvykrat zacal kusok aj ten prezvejkany dizajn medu bedu ... jednoznacne za mna "najslabsie" S ko dodnes ... bez ohladu na tie kdejake super technologie ktore uz malo...
Avatar - JFK
17. 5. 2021 09:44
Motýl
Vůbec se nedivím, že v Moskvě protestovali u dealerů, že chtejí zpátky mamuta, místo tohodle rozteklýho slimáka, kterýmu tady říkají motýl. Proti w140 to byl šok, snad nejhnusnější S class ever, a ukázka jak Daimler začal upadat. Ty dveře intergorvané do rámu střechy to je taky klasický ojeb analog Fiat Tipo I, Opel Vectra apod, u této kategorie na konci 90s už fakt hodně velká bída. Teda W221 a lemované blatníky analog fortd focus, to je taky dobrej humáč
Rozbalit vlákno
0

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku