Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Elektromobilita

Zpět na článek

Podle analytiků se počet aut na elektřinu za pět let ztrojnásobí

27 komentářů

CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
PowerHouse
To je u solid state vyřešeno.

Tvůj koment vyznívá jako politický žvást.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Solid je pro auto nevhodné. Nesnáší rychlonabíjení a mráz. Zkus něco jiného a studuj realitu.
PowerHouse
Vyřešeno.
Ty mld do vývoje baterek s tím počítají.
DonVito
Precti si alespon tenhle nadpis, ty trdlo.

Toyota’s Quick-Charging :-! Solid-State Battery Coming in 2025

https😐/www.caranddriver.com/…te-battery-2025/

Vis co to znamena "quick charging", KANUKUNENe?
A vis co to znamena, kdyz Toyota prohlasi, ze s necim novym prijde?

Solid-state batteries charge quicker, last longer, and have a greater energy density. That means that a vehicle outfitted with one can go farther than it could with an equal-energy lithium-ion battery pack.
gil54
....a ještě málo cyklů......
MOJE JMÉNO
""5000 elektrických a hybridních aut a celkově se v tuzemsku za první tři měsíce prodalo necelých 50.000 nových osobních vozů"

Napište prosím jasně, kolik se prodalo e-aut a nemíchejte je dohromady s celkem použitelnými hybridy. Děkuji.
Ještě by bylo zajímavé se dozvědět, kolik z těch e-aut si koupily firmy a kolik eko-pomatenci.
Lubo
Presne tak, ten analytik by si mohol pustiť Slobodnú Európu - Analýza.
Takmer všetky spaľovacie BMW, Audi a pod. sa už vyrábajú ako mild hybrid…
PowerHouse
Minule jsem napsal, že japonská vláda dává do vývoje baterek 20 mld dolarů. Další prachy dávají automobilky a další japonské firmy (Panasonic, ...)

Nyní se potvrdila opět očekávaná zpráva - Fisker, tedy i Foxconn, budou stavět továrnu na EV po USA i v Evropě.
Máme se na co těšit😒br /> At under $30,000 with stunning design and innovation, we are rethinking the car, both in terms of proportions, design, interior functionality and connected user e😜erience.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Zlepšit lithiové baterky je jako změnit bod varu vody.
DonVito
Neni problem zmenit teplotu varu. 😉

http😐/kabinet.fyzika.net/studium/tabulky/teplota-varu.php
😁 😁 😁

Takze myslis, ze je to tak snadne...
:yes😒br />
https😐/www.transportenvironment.org/…f-analysis-finds
Flajzi
Hmm, a že ti bod varu vody mění každá kuchařka v kuchyni s papiňákem, to ti asi nedošlo, že... :-!
traveldrive
Ty si už daj ten Foxconn vytetovať na čelo ty drbko. Už si si z neho aj párkrát cvrkol, že...
Avatar - _EQS_
_EQS_
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Tom Pro
Nebolí tě občas hlava?
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - JerryFuckman
JerryFuckman
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - pradeda777
pradeda777
....můžou bezemisně trajdat po městě, kde je s emisemi největší problém a mimo město využívat moderní spalovák, který krajinu nezas.írá....:-! Auta na baterky jsou jako policajti na baterky...oba... :no:
Flajzi
Hmm, ještě jsem neviděl plugin, který by po městě trajdal jen na baterku.
A firemní plugin už vůbec, nějaký průzkum na Západě ukázal, že drtivá většina firemních pluginů, které si tam kupují firmy kvůli daňových výhodám, ani nevybalí nabíjecí kabel z obalu.
pogo26
To je rozdíl mezi realitou a fantasem politika. Za chvíli tady bude další Dieselgate.
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Smysl dává jedině diesel. A až bude na plyn, bude to bomba.
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Podíl elektrovehiklů stoupne ze současných 0,2% na 0,6% Blbců je tolik, že to číslo ještě poroste.
pogo26
Pokud to dál budou muset kupovat stát na dluh a firmy, tak se prodávat celkem logicky budou. Horší to bude s dopadem.
Avatar - speedfred
speedfred
Tu ani nejde o záchranu prírody (aj keď v jej mene sa to prezentuje) ale o to aby sa ekonomika stále točila občas aj výrobou nezmyslov.
Mig_35
ekonomika navázaná na automotive logicky bude točit míň, nebo se mýlím? složitější konvenční auta potřebují víc servisu, náhradních dílů, paliv, produkují vyšší daně - ty by měly být logicky preferovány nad elektromobily, kdyby šlo čistě jen o ekonomiku...
Bojkas
Řekl jeden, pak šel a hodil to magistru sputnikovi, nebo okamůrovi. 😁 😁 😁 Je obecně známe, jak inteligentní jsou jejich voliči. 😁