Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Ford Focus 2,0i – Nový etalon své třídy?

Ford Focus si velmi rychle po své premiéře získal řadu příznivců pro svůj mimořádně odvážný design interiéru i exteriéru. Také odborníci po prvních seznamovacích jízdách nešetřili chválou.
Zpět na článek
23. 5. 2021 09:45
23. 5. 2021 10:07
23. 5. 2021 11:58
23. 5. 2021 13:19
23. 5. 2021 13:32
23. 5. 2021 13:24
24. 5. 2021 08:17
24. 5. 2021 00:48
23. 5. 2021 08:58
Kde už dnes sú?
Pamätám si na tú nudnú reklamu, kde sa Focus objavil až na konci, aspoň mala príjemnú hudbu od Desree. No a potom ako sa zrazu všade v spojitosti s Focusom objavovalo slovné spojenie "kinetický dizajn". Áno, dizajn bol po barokovom Escorte fakt pecka, teda až na ten strašný interiér. Myslím, že to imidžu Fordu vtedy veľmi pomohlo, žiaľ nie po stránke kvality, tam sa nič nezmenilo. Nespomínam si, kedy som naposledy videl v premávke prvého Focusa, za to jednotkových Fabií jazdí naďalej mraky.
edit1: Oh, už som si spomenul, nedávno zahviezdil tento Fofo kombi, všimli si to žiaľ aj v zahraničí.
http://mytrnava.sme.sk/…-ineho-auta.html
edit2: Tu je tá spomínaná reklama :)
http://www.youtube.com/watch?…
Rozbalit vlákno
5
23. 5. 2021 09:24
Re: Kde už dnes sú?
V anglii jezdi jednickovych focusu jedste docela dost. Stejne jako treba Ford Ka. Je to o tom delat poctivy servis, pak ta auta vydrzi docela dost
Avatar - 3_diamanty
23. 5. 2021 09:45
Re: Kde už dnes sú?
Prvy focus este obcas vidno ( napr na rozdiel od nejakej xsary ci meganu l ) ale je fakt za golf 4 ci astra z toho obdobia su u nas nadalej podstatne viditelnejsie... celkovo ale sa mi tento dizajnovy styl prveho focusu ci malickeho kacka pacil... lepsie ako tie sucasne vypasene ropuchy a la čajna ... takze v tomto opat aj tu u mna plati stare zname... zlate 90 roky...
23. 5. 2021 10:47
Re: Kde už dnes sú?
Mne bolo toto auto dizajnovo odporné, nenašiel som na ňom jedinú peknú líniu a tvar. Síce originál, iný ako všetci ostatní, ale podivný a odpudzujúci.
Avatar - iudex
24. 5. 2021 08:15
Re: Kde už dnes sú?
Presne opačne, F1 je dodnes dobre vyzerajúce auto, ten dizajn bol veľmi progresívny a nadčasový. Ak by neprišiel F1, nikdy by som Ford nekúpil, práve jednotkový Focus a jeho parádne jazdné vlastnosti ma k Fordu pritiahol.
Avatar - iudex
24. 5. 2021 08:13
Re: Kde už dnes sú?
Neviem, či to, že si auto (ne)videl vo svojom okolí, mám nejakú výpovednú hodnotu o jeho globálnom rozšírení. Ja napríklad Focusy I vídavam často a pravidelne.
Každopádne Focus bol jeden z najúspešnejších počinov Fordu v histórii a jednotka do veľkej miery zodpovedá za súčasný image Fordu ako výrobcu špičkových podvozkov. Ako sa hovorí, Focus 1 naučil nižšiu strednú triedu poriadne jazdiť.
Avatar - Beefcake
23. 5. 2021 09:45
Tento model
, podla mna tejto generacie, som mal pozicany na dovolenke. S o cosi mensou atmosferou, automatom.
Na serpentiny na Mallorce vyborne auto. Nie velke, vyborne v zatackach, skvely podvozok, tocivy motor, dostatocny vykon.
Rozbalit vlákno
0
23. 5. 2021 10:07
Nic profi FF
Ale oproti tym autam z minulych vikendov sa mi toto auto nespaja so ziadnymi emociami. Proste spotrebak. Nikdy som v tom nejazdil, ale vraj to bolo horsie odhlucnene ako escort.
Rozbalit vlákno
11
Avatar - ZORG
23. 5. 2021 11:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 5. 2021 13:19
Re: Nic profi FF
Docela by mě zajímalo jak to poznáš. Tenhle moan78 píše slovensky. Že by to byl takový bilingvální multitalent ?
Avatar - ZORG
23. 5. 2021 13:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 5. 2021 14:00
Re: Nic profi FF
Nieco som zmeskal chlapci?
23. 5. 2021 18:11
Re: Nic profi FF
Vôbec nič, ak nepočítame výmysly toho pacienta nad Tebou.
Avatar - KANKUNEN
23. 5. 2021 14:24
Re: Nic profi FF
Nepozná nic. Winův text poznáš i bez nicku.
23. 5. 2021 15:15
Re: Nic profi FF
Je to chorý človek.
23. 5. 2021 13:24
Re: Nic profi FF
S tím dvoulitrem to jelo asi super. To asi bude zajímavé na tomhle autě v kombinaci se super podvozkem, které měl v té době každý Focus a Mazda3 (můj osobní názor). Měl jsem tenhle motor 2,0 i Zetec v Mondeu v roce 2005 a i v něm to jelo parádně.
23. 5. 2021 14:02
Re: Nic profi FF
Ono sa hovori, ze to slo dobre s 1.6tkou a podvozok bol pre ford zaciatkom novej ery. V porovmani s escortom.
Avatar - iudex
24. 5. 2021 08:17
Re: Nic profi FF
Potvrdzujem, aj z dnešného pohľadu slabučká 74 kW atmosféra v jednotke išla parádne, bol to živý a točivý motor (nárh Yamahy) a v ľahučkom Focuse to stačilo na celkom svižnú jazdu.
Avatar - KANKUNEN
23. 5. 2021 10:36
Tohle je král Focusů
Test je psaný tak, aby to neublížilo Golfu. Design originální a bez hloupých kudrlinek. Palubka plně funkční, ostatní měli klasiku nebo otekliny.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Ozzman
23. 5. 2021 14:22
Re: Tohle je král Focusů
A co ST 170 či RS ?
23. 5. 2021 21:16
Re: Tohle je král Focusů
Tak článek byl psán začátkem roku 1999, to ještě žádný Focus RS ani ST nebyl a tohle byla vrcholná verze, za to Golf už dávno měl 1.8 20V Turbo, který jel líp, než tenhle dvoulitr a nemusel mít ani kratičkou převodovku aby jel, nehledě na nižší spotřebu.
Avatar - Ozzman
24. 5. 2021 06:08
Re: Tohle je král Focusů
Ale jel rovne , V zatackach byl priserny .
Avatar - iudex
24. 5. 2021 08:20
Re: Tohle je král Focusů
Zrovna táto generácia Golfu 4 GTI spravila menu najväčšiu ostudu a takmer ho pochovala, o jazdných vlastnostiach nehovoriac. Práve v reakcii na špičkovo jazdiaci Focus sa vo Wolfsburgu museli spamätať a výrazne zamakali na podvozku G5, ktorý jazdil podstatne lepšie a hlavne pojmu GTI vrátil cveng.
Avatar - miromen
24. 5. 2021 00:48
Jiny svět
Ford je dnes jiny svět vuči konkurenci a v takovem B segmentu ma bezkonkurenčni fiestu a k tomu nemeně vybornou Pumu, konkurence je prostě a jednoduše bidna. Nicmeně focus v prvni generaci vynikal předevšim neuvěřitelnou ovladatelnosti o ktere si mohli nechat zdat i auta o segment niže. Co však nechapu tak je docela adorace na sedadla, ktera rozhodně patřila spiš ke slabinam. Tenhle model si rozhodně zasloužil sesle s mnohem lepšim bočnim vedenim. U běžnych variant bylo větši posviceni jen u řidšejši verze Trend, ktera měla dokonce i lehči zpřevodovani u jinak poslabši 1,6.
Rozbalit vlákno
0