Testy
, podla mna tejto generacie, som mal pozicany na dovolenke. S o cosi mensou atmosferou, automatom.
Na serpentiny na Mallorce vyborne auto. Nie velke, vyborne v zatackach, skvely podvozok, tocivy motor, dostatocny vykon.
Na serpentiny na Mallorce vyborne auto. Nie velke, vyborne v zatackach, skvely podvozok, tocivy motor, dostatocny vykon.
Ale oproti tym autam z minulych vikendov sa mi toto auto nespaja so ziadnymi emociami. Proste spotrebak. Nikdy som v tom nejazdil, ale vraj to bolo horsie odhlucnene ako escort.
ZORG
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Docela by mě zajímalo jak to poznáš. Tenhle moan78 píše slovensky. Že by to byl takový bilingvální multitalent ?
ZORG
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
S tím dvoulitrem to jelo asi super. To asi bude zajímavé na tomhle autě v kombinaci se super podvozkem, které měl v té době každý Focus a Mazda3 (můj osobní názor). Měl jsem tenhle motor 2,0 i Zetec v Mondeu v roce 2005 a i v něm to jelo parádně.
Ono sa hovori, ze to slo dobre s 1.6tkou a podvozok bol pre ford zaciatkom novej ery. V porovmani s escortom.
Test je psaný tak, aby to neublížilo Golfu. Design originální a bez hloupých kudrlinek. Palubka plně funkční, ostatní měli klasiku nebo otekliny.
Tak článek byl psán začátkem roku 1999, to ještě žádný Focus RS ani ST nebyl a tohle byla vrcholná verze, za to Golf už dávno měl 1.8 20V Turbo, který jel líp, než tenhle dvoulitr a nemusel mít ani kratičkou převodovku aby jel, nehledě na nižší spotřebu.
Zrovna táto generácia Golfu 4 GTI spravila menu najväčšiu ostudu a takmer ho pochovala, o jazdných vlastnostiach nehovoriac. Práve v reakcii na špičkovo jazdiaci Focus sa vo Wolfsburgu museli spamätať a výrazne zamakali na podvozku G5, ktorý jazdil podstatne lepšie a hlavne pojmu GTI vrátil cveng.
Ford je dnes jiny svět vuči konkurenci a v takovem B segmentu ma bezkonkurenčni fiestu a k tomu nemeně vybornou Pumu, konkurence je prostě a jednoduše bidna. Nicmeně focus v prvni generaci vynikal předevšim neuvěřitelnou ovladatelnosti o ktere si mohli nechat zdat i auta o segment niže. Co však nechapu tak je docela adorace na sedadla, ktera rozhodně patřila spiš ke slabinam. Tenhle model si rozhodně zasloužil sesle s mnohem lepšim bočnim vedenim. U běžnych variant bylo větši posviceni jen u řidšejši verze Trend, ktera měla dokonce i lehči zpřevodovani u jinak poslabši 1,6.
edit1: Oh, už som si spomenul, nedávno zahviezdil tento Fofo kombi, všimli si to žiaľ aj v zahraničí.
http😐/mytrnava.sme.sk/…-ineho-auta.html
edit2: Tu je tá spomínaná reklama 😊
http😐/www.youtube.com/watch?…
Každopádne Focus bol jeden z najúspešnejších počinov Fordu v histórii a jednotka do veľkej miery zodpovedá za súčasný image Fordu ako výrobcu špičkových podvozkov. Ako sa hovorí, Focus 1 naučil nižšiu strednú triedu poriadne jazdiť.