Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Robert Hlavaty
Prosím kvalitu nad kvantitu. Články stylu, vzpomínáme, připomínáme či kreslíme, jak bude nový model vypadat, jsou opravdu zcela nadbytečné (věřím, že důchodců auto.cz čte opravdu jen pomálu). Nebo máte v redakci stanovenou kvótu, kolik musí být denně zveřejněno článků, bez ohledu na obsah...?
Barrichello
Tam se stále V8 atmosféry dělaj, nemaj sice 800 koní, ale ono těch 400-500 bohatě stačí :-):-)
A zatím jdou dovézt jako nové i do Eurosojuzu a přihlásit, zatím...
A zatím jdou dovézt jako nové i do Eurosojuzu a přihlásit, zatím...
Challenger 392 V8 SRT by mi určitě stačil. 6,4 litru, 362 kW, manuální převodovka, potřebuje někdo víc?
Obrovská atmosféra umístěná vzadu uprostřed nicemu nevadí. Vepredu ingot znatelně komplikuje ochotu zatacet - stačí v Tescu dat balík stolních vod až dopředu a potom úplně k sobě a člověk pochopí fyziku hned… tady je přeplňovaný motor s menším objemem výhodou…
Žádný zatím https://www.auto.cz/…omba-roku-111966
https://www.goodwood.com/…v12-at-12100rpm/
Furt ti uníká PODSTATA? MUSÍ vládnou (jen) komunista = i když ho VĚTŠINA NEchce. Vládne koho zvolí VĚTŠINA
Neni to složitý = taky můžeš použít ÚPADEK OBŘÍCH ROZMĚRŮ (viz Zeman v ´89) vs možnost všeho VČETNĚ přejít hranice a odstěhovat se. Už chápeš ty (zásadní) ROZDÍLy? :-)
https://www.goodwood.com/…v12-at-12100rpm/
Furt ti uníká PODSTATA? MUSÍ vládnou (jen) komunista = i když ho VĚTŠINA NEchce. Vládne koho zvolí VĚTŠINA
Neni to složitý = taky můžeš použít ÚPADEK OBŘÍCH ROZMĚRŮ (viz Zeman v ´89) vs možnost všeho VČETNĚ přejít hranice a odstěhovat se. Už chápeš ty (zásadní) ROZDÍLy? :-)
Tycoon
Stačil by mi atmosferický dvoulitr do Fabie, i po 4 letech si mi na jeho okmažité reakce od nejnižších otáček stýská. Bohužel, dnes už se atmosferický osmiventilový dvoulitr od Audi montuje jen do vysokozdvižných vozíků Linde a do aut už se nepodívá.
U výkonnějších aut ani dnes není problém. Mustang, Camaro i Challeneger stále umí kombinaci velké atmosféry s manuálem. Jako za starých časů.
U výkonnějších aut ani dnes není problém. Mustang, Camaro i Challeneger stále umí kombinaci velké atmosféry s manuálem. Jako za starých časů.
Největší výrobce atmosfér je (zase) největší automobilka světa https://www.idnes.cz/…328_automoto_fdv
Od R3 po V8
Od R3 po V8
My Vaše bolševické plány známe https://www.autojournal.cz/…-vyuzivani-ropy/
kdys jsem si objednaval me nejdrazsi auto 911 RS2 tak prvni co me napadlo bylo "kolik me asi tak bude stat kilometr jizdy"...................... :-[]
Podle nich maj asi lidi dát ty miliardy aut do šrotu nebo co