Novinky
Ten se dává až do F-150. Tady ho opravdu není zapotřebí.
3,2 (5-válec) a 3,0 (6-válec) nejsou v Evropě povoleny díky emisním aktivistům.
Porovnej třeba😒br /> Isuzu v EU: 1,9
Isuzu mimo EU: 2,5 a 3,0 litry.
3,2 (5-válec) a 3,0 (6-válec) nejsou v Evropě povoleny díky emisním aktivistům.
Porovnej třeba😒br /> Isuzu v EU: 1,9
Isuzu mimo EU: 2,5 a 3,0 litry.
To jen rýpání do těch, co tvrdí, že Škodovky v kombíku jsou převážeče vzduchu. Toto to překonává 3x.
Pravda je že v USA dávají silnější motor 3,2 (samozřejmě diesel), ale i benzín, ať si každý vybere :yes:
Tak toto nefasujú obchodáci na jazdy po D1 ale zväčša si to kupujú ľudia na prácu. Ford má V6 dízel a ten by tu pasoval.
Ty hodnoty by ani tak nevadily, ale mělo by to být z 3.0 a ne z 2.0 a hned by to bylo jiné kafe.
Tak pro lidi na práci je lepší dodávka nebo naopak je lepší sklopka. Ložná plocha 1,5 x 1,5 m je k ničemu.
Prosím Tě Raptor je v USA mini pick up. V8 bublají až v řadách F-250 a 350 a 450, samozřejmě že vedou diesely 6,7 litrů 😒] V řadě F-150 bublá diesel 3,0 6-válec, jak požaduješ. Rapotor se v USA ještě do nedávna nevyráběl, protože byl malý 😒]
Když už diesel, tak aspoň V6. Ale tohle snad není náklaďák, je to americká drsná hračka. Tam má bublat V8.
Tá 3.2 tiež nebol žiadny rokenroll a hlavne údajne ani jeden seriový motor nemal deklarovaný výkon. Samozrejme stále lepšie ako 1.9-2.0L.
Já znám jednoho obchoďáka, kterej mi tvrdil, že u nich ve firmě by to problém nebyl a až příjde na řadu výměna vozovyho parku, tak to prej zkusí 😁
Ano není na baterky Bo po V6 asi nikdo netouží v Bruselu...
Jinač auto semi líbí :yes: jelsem parkrát v minulém modelu a fajn svezení :yes:
Jinač auto semi líbí :yes: jelsem parkrát v minulém modelu a fajn svezení :yes:
Na dodávke som sa už najazdil dosť a rád by som aj trochu komfortu, či istotu že sa z blata aj s vozíkom dostanem.
S dodávkovým valníkom tiež není tip-top ísť na rodiný výlet, kdežto s týmto sa vcelku dá.