Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Opel Movano je tu v nové generaci. Místo Renaultu dodal základ Peugeot

Největší dodávka v nabídce Opelu podle očekávání přezbrojuje na techniku někdejší skupiny PSA. K dispozici bude také elektrický derivát.
Zpět na článek
26. 5. 2021 11:13
26. 5. 2021 12:00
27. 5. 2021 07:31
Avatar - speedfred
26. 5. 2021 11:13
Ešte
tam dajte cenu takejto e-dodávky. Nedavno som pozeral do ceníka ev Ducata a to najsilnejšie bolo za 2M. Veľa uspechov pri predaji Vám prajem.
Rozbalit vlákno
0
26. 5. 2021 11:17
Až na to, že Fiat...
Nic proti, ale ORIGINÁL je tato dodávka a vždy byla FIAT DUCATO, nikoliv Peugeot. A narozdíl od nich tam Fiat cpe výrazně kvalitnější motory IVECO 2.3 a 3.0 (skončili bo trhali převodovky a př. nápravy), zatímco pažouti a citroni tam cpali přestárlé klapavé motory z Traňďáku a teď tam má jen líné a nepříliž kvalitní 2.2HDi. Teď je to sice mix, ale stále platí, že pažout, citron i opel přebírá drtivou většinu od Fiatu, nikoliv od Peugeotu... Jediné, co je v nových verzích NEfiat, je maska, 2.2 kašoidní motory, loga a 2 štítky s daným logem výrobce. Nicméně na všech ostatních komponentech je až do náhrady za novou generaci dodávek stále logo FIATU... :D

Proto je až komické, když nějaký hrozně rozumný pivní čecháček mektá o tom, že má pažouta, bo by itala nikdy nechtěl, ale vlastně má itala se znakem lva :-[] :-[] :-[]

Ať je to jak chce, po vyzkoušení orezlých a drahých Sprinterů, příšerně se kazících Crafterů a ne moc kvalitních pleček v tomto postu jsme zakotvili u Daily. Jediná co toho odveze nejvíc, máme 3.0 Agile, nesypou se, motory vyhlášené kvalitou a spotrebou, kterou muze VW hlasitě závidět a narozdíl od Sprinteru, který neví co je torzní tuhost se IVECO neláme... Pravda, mohlo by být více místa v kabině, ale oproti předchozí generaci je to posun vpřed...
Rozbalit vlákno
7
26. 5. 2021 12:55
Re: Až na to, že Fiat...
3.0 od iveca sa do ducata nedava už veľmi dlho. Pôvodný 2,3 multijet má so súčasným zhodný len názov a tiež ho sprevádzali pekné prúsery (zadieranie atď). 2,2 hdi má rovnako s pôvodným motorom tranzita spoločné snáď z len označenie, ale narozdiel od 2,3 od fiatu má aspoň nejakú kultúru chodu, lebo 2,3 nemá absolútne žiadnu.

K samotnému ducatu - auto je momentálne beznádejne zastaralé po každej stránke (ok, je relatívne spoľahlivé) a som zvedavý či spolu s novou generáciou zapracovali na posede šoféra, odhlučnení motora a aspoň trochu na odhlučnení podvozku.
26. 5. 2021 13:16
Re: Až na to, že Fiat...
...chjo, alespoň čti co píšu... "3.0 (skončili bo trhali převodovky a př. nápravy)" ... pisu, ze 3.0 tam už nejsou... a co do 2.3, nemohu souhlasit. 2.3 při správné údržbě je výrazně lepší jak 2.2 HDi, šéf vždy bral po 10 autech / dodávek od jedné značky, až jsme na konec skončili u IVECA a nedá na ně dopustit, snad jen na úkor komfortu jako v MB, nicméně to ho samozřejmě nezajímá. Co do konstrukce a výdrže na něj jiná dodávka jednoduše nemá. 2.3 máme ve 12ti Dailynách, co jezdí jen kolem města nebo místní rozvozy a jsou naprosto v pohodě. Jestli si to dobře pamatuju, teď jsme měli 4 na STK a všechny v pohodě prošly a mají od 250 do 300000 nalítáno. Člověk se k tomu jen nesmí chovat jako prase...

K tomu Ducatu a spolku trapných kopírek, je pravda, že x-letý facelift tomu moc nepomohl a auto prostě zastaralé je... V tomhle třeba MAN / VW poměrně vyniká, že má auta vzhledově moderní, nicméně Crafter i TGE jsou jako dodávky co do užitné hodnoty, kvality a spotřeby asi na úrovni Lublinu... Kroutí se jim kastle, výkonu po papírovém naložení nedosahují snad ani co je v papírech a jak se to naloží tunou, klesne zadek na asfalt a běda, když se přijede k nějakému vyššímu železničnímu přejezdu...
26. 5. 2021 21:05
Re: Až na to, že Fiat...
Neriešim vzhľad a modernosť vzhľadu, čo sa týka spoľahlivosti, tak s fiatom sme v hov.... po členky, s inými skôr po kolená. K samotnej 2,3 toľko, že áno, je spoľahlivá a keď sa na aute niečo vysypalo, tak to bolo relatívne lacné a jednoduché na opravu. Ale aj tá 2,3 mala blbé chvíle, prvé sa zadierali na diaľnici (prehriatie) - to sa v mestkej a prímestkej prevádzke nastane, potom prišlo euro 6, olej 0w niečo, v priebehu pár tisíc km vyžratie oleja až do dna, žiadna reakcia na nulový tlak a znova zadieranie. Na prevodovkách sa rozpadávala synchronizácia, snáď všetky čo nám prešli pazúrmi boli riešené v záruke a potom bol už pokoj. Takisto skoro na všetkých skapali ventilátory na chladenie a nasledovala oprava (vždy sa to vysr@lo okolo 60 - 80000km). Aspoň že sa po tej závade dalo dojsť po vlastných do servisu, prejavilo sa to tak, že sa nedalo naštartovať, trebalo trochu podržať plyn, natočiť a plynový pedál pustiť až po pol minúte keď sa trochu zohrial. Smer rovno do servisu a kontrolovať si teplotu chladiacej kvapaliny . Čo sa týka spotreby, nie je to žiaden etalón, keď už ostatný liali močovinu, ducato smrdelo ako ryba namočená do octu a žrala viac ako porovnateľná 2,2 hdi...Sumar sumárum , 10 mi ich rukami neprešlo, ale boli z rôZnych rokov výroby a chyby boli ako cez kopirák ;-)
Avatar - m.z.
26. 5. 2021 21:10
Re: Až na to, že Fiat...
Ale tato trojice s kroucením kastle na tom taky není nijak slavně. Když to srovnám se starým Transitem z r.2004 ze kterého jsem přesedl v r.2011 na Jumper 3,0 HDI, tak jsem měl pocit, že sedím v gumovém autě, samé pazvuky a vrzání po pár km. To auto je taková velká ozvěna.
Avatar - WinDiesel
26. 5. 2021 19:38
Re: Až na to, že Fiat...
PSA už používá od roku 2014 pouze své motory 2,0 HDI a 2,2 HDI. V roce 2014 se s Fordem rozešli. Ford má dnes svůj motor Panther 2,0 a PSA má evoluce motorů DW10 a DW12.
Vlastně motor 2,2 nebyl v nabídce vůbec a díky FIATu a OPELu byl motor DW12 znovu oživen !
Avatar - m.z.
26. 5. 2021 21:04
Re: Až na to, že Fiat...
2,3 končí a Fiat bude mít totožné motory s frantíkama.
Já už bych si dnes žádné z této trojice nekoupil. Jsou to takové uskákané plechovky a naprosto zastaralé, komfort je v tom příšerný.
26. 5. 2021 21:06
Re: Až na to, že Fiat...
Uvidíme čo spraví za pokrok nová generácia...Teda zase veľký facelift
Avatar - KANKUNEN
26. 5. 2021 11:19
Co to je vůbec za motor 2,2HDI
Původně to byl Panther od Fordu, nyní požívá Ford dvoulitry Puma a Peugeot má taky svůj dvoulitr. Jinak tahle dodávka má plechy tenčí než Favorit a na dveřích má madla, která slouží k zúžení vnitřního prostoru. :-!
Rozbalit vlákno
3
Avatar - WinDiesel
26. 5. 2021 19:43
Re: Co to je vůbec za motor 2,2HDI
DW10A > DW10B > DW10C > DW10D > DW10E > DW10F
existuje i užitkový DW10U
to je evoluce motoru 2,0 HDI

Užitkáče používaly/sdílely od roku 2006 do roku 2014 motory Ford, zatímco Ford bral osobní motory 2,2 od PSA. Tento motor byl překopán v roce 2019 na 2,2 užitkový DW12.
Užitkový 2,2 DW12 vznikl jen díky přidání Opelu a Fiatu do portfolia. Menší užitkáče používají DW10 a větší DW12.
Puma od Fordu byl 2,2 !!!!!!!!! Nyní Ford používá 2,0 PANTHER a s nikým ho nesdílí.
27. 5. 2021 10:45
Re: Co to je vůbec za motor 2,2HDI
2.2 "HDI" PUMA Ford byl v Boxerech a Jumperech až do roku 2016. Až někdy ke konci roku 2016 se objevil 2.0 HDI DW10, aby byl posléze po pár letech vyměněn za větší 2.2 HDI DW12 - oba dva již z produkce PSA.
Avatar - Doupik
26. 5. 2021 12:00
Zastaralé
Auto představené v roce 2006. Patnáct let vylepšení nezakryjou zastaralost. Chtělo by to už novou generaci.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - KANKUNEN
27. 5. 2021 07:31
Díky
Poplet jsem si kočky. HDI má obsah 2179 a byl už v 607.
Rozbalit vlákno
0