Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeChevrolet Camaro může čekat elektrická budoucnost. Oživí to jeho prodeje?
36 komentářů
Anonym
Tak jsem si pro sebe říkal, až se ty chlape budeš nudit u nabíječky, tak já budu doma z výletu. Dnes ráno mě hodně pobavilo, šel jsem pro Prius, protože včera se nedalo před naším vchodem zaparkovat. Když jsem přijel k baráku, aniž bych nastartoval ICE, tak jsem měl o jednu čárku nabito víc, než když jsem vyjížděl. Mě to prostě s tímhle autem baví! Minusujte si jak chcete, kdo poznal, nechce jinak.
Tak to je stejný jako s Romadůrem, když ho necháš den stát, tak taky víc smrdí.... 😄
Zkus ho tam teda nechat stát tejden, třeba bude baterka plná. 😄
Zkus ho tam teda nechat stát tejden, třeba bude baterka plná. 😄
Rádoby vtipná glosa, které při které se nejmíň polovina zdejšího osazenstva potrhá smíchem. Já se nesměju, protože tam logicky nesedí to "nechat stát". Možná to dokonce pochopíš, ale nedoufám.
Neber to všechno tak vážně.
Sám jistě musíš uznat, že je zvláštní mít vyšší úroveň nabití před el. popojetím, než po něm.
Ale já to samozřejmě nedokážu pochopit, že ty čárky nejsou úplně přesné laboratorní měřáky a že míru nabití baterie, aby přiskočila čárka, která je zrovna na hranici změny, může ovlivnit ledacos, třeba i jen změna teploty, "probuzení" baterie a já nevím co ještě.
Ne, nemusíš se smát, tvoje volba.
Sám jistě musíš uznat, že je zvláštní mít vyšší úroveň nabití před el. popojetím, než po něm.
Ale já to samozřejmě nedokážu pochopit, že ty čárky nejsou úplně přesné laboratorní měřáky a že míru nabití baterie, aby přiskočila čárka, která je zrovna na hranici změny, může ovlivnit ledacos, třeba i jen změna teploty, "probuzení" baterie a já nevím co ještě.
Ne, nemusíš se smát, tvoje volba.
Ale kdeže nepřesnost. Jednoduše jsem sjel z kopce 😄 😄 😄 😄
To jsi ale před tím neuvedl a ze mě děláš blbečka, co nic nechápe. 😐
Diky za vysvetleni.
Taky jsem nevedel, ze jsi to mel z kopce.
Priusu fandim.
Ale Tesla je jina liga.
A z kopce se dobiji taky. 😉
PS Gil s romadurem pobavil. 😁 :yes:
Taky jsem nevedel, ze jsi to mel z kopce.
Priusu fandim.
Ale Tesla je jina liga.
A z kopce se dobiji taky. 😉
PS Gil s romadurem pobavil. 😁 :yes:
Slovy K. Gotta - uznání zrovna od tebe bych opravdu nečekal. Ď.
Možná dnes ani neusnu. 😄
Možná dnes ani neusnu. 😄
Jsi jeden z mala odpurcu EV, se kterym se da diskutovat. :yes:
Beru pohled z druhe strany, kdyz je zalozen na verohodnych informacich.
Tady ti dluzim jeste tu baterku na milion km. Vlastne v tomto pripade 1,6 milionu.
https😐/elektrickevozy.cz/…ilionu-kilometru
Beru pohled z druhe strany, kdyz je zalozen na verohodnych informacich.
Tady ti dluzim jeste tu baterku na milion km. Vlastne v tomto pripade 1,6 milionu.
https😐/elektrickevozy.cz/…ilionu-kilometru
Jsem odpůrce, ale ne skalní - nebo lépe - zaslepený. Jisté výhody a částečné uplatnění EV připouštím.
K odkazu: ale stále jen - "která bude pravděpodobně použita v jejím novém článku, který by měl mít delší výdrž a být levnější." I když pokud investovali do patentových práv, je realizace v blízké době snad reálná. Snad.
K odkazu: ale stále jen - "která bude pravděpodobně použita v jejím novém článku, který by měl mít delší výdrž a být levnější." I když pokud investovali do patentových práv, je realizace v blízké době snad reálná. Snad.
Ok.
Nicmene i dnesnich 480-800 tis km je pomerne slusna hodnota.
Jen tezko predstavitelna u vetsiny "modernich" dieselu.
O nakladech na servis dieseloveho motoru na pul milionu km ani nemuvim.
https😐/www.motorbiscuit.com/…ll-a-tesla-last/
Nicmene i dnesnich 480-800 tis km je pomerne slusna hodnota.
Jen tezko predstavitelna u vetsiny "modernich" dieselu.
O nakladech na servis dieseloveho motoru na pul milionu km ani nemuvim.
https😐/www.motorbiscuit.com/…ll-a-tesla-last/
Xylo
Měl jsem včera podobný zážitek se zapůjčeným starším ForTwo (rv 2014 a asi 65 tisíc km). Chtěl jsem otestovat výdrž baterie. Vyjížděl jsem s dojezdem 98 km (nový měl cca 130 km) a po 84 km jsem ho vracel s dojezdem 45 km (cca 40 % baterie). Dneska se zastavila moje drahá neteř, aby se strýček mohl svézt Enyaqem. Bylo to fajn, ale pro mě jde o poněkud naddimenzovaný elektrovehicle. Jinak dobíjím pořád jen doma od večera do rána z normální (230V) zásuvky, i když mám po baráku ty na motorový proud (400V).
_EQS_
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Tady máš jak úspěšné je GM s elektrem, hehehe
A jaký maj korejci kvlaitní baterky 😄 😄
https😐/www.autoforum.cz/…e-vykupuje-zpet/
A jaký maj korejci kvlaitní baterky 😄 😄
https😐/www.autoforum.cz/…e-vykupuje-zpet/
_EQS_
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Chceš ten odkaz odjinud?
https😐/www.forbes.com/…-risk-two-cases/
http😐/electrek.c👋2021/04/29/chevy-bolt-battery-fix-announced/
Někdy je lepší nebejt trapnej vid. Oni si to vycucali na autoforum z prstu vid 😄 😄 😄
https😐/www.forbes.com/…-risk-two-cases/
http😐/electrek.c👋2021/04/29/chevy-bolt-battery-fix-announced/
Někdy je lepší nebejt trapnej vid. Oni si to vycucali na autoforum z prstu vid 😄 😄 😄
_EQS_
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Fandové muscle car po EV verzích opravdu netouží, auto co nemá žádný zvuk, charakter a nejde tunit a vylepšovat nikdo nechce.
Vlhké sny GM 😄
a podobne je to u vsech zastupcu ponycar od dalsich prodejcu, kdy zakladni nejlevnejsi varianta ma i nejvetsi prodeje
tyto zakladni ponycar bejvaj i prvnim autem v pripade noveho auta u mladych
zadnej zazrak bych v tom nehledal
http😐/www.autoforum.cz/…hteji-dal-a-dal/
Výjimkou se nedávno stal šéf nově zrozeného koncernu Stellantis, který smutnou pravdu popsal zcela otevřeně, když uvedl: „Vědecké rozhodnutí o volbě této technologie nebylo učiněno automobilovým průmyslem.” A ještě to jednou zopakoval. Je to pochopitelně politické rozhodnutí, které v technické rovině obtížně ospravedlnitelné změny nutí jak automobilkám, tak zákazníkům.
Kdybyste pochybovali o tom druhém, stačí se podívat na zájem spojený s motory, které jsou postupně vyřazovány z nabídky. Kdyby šlo o lidmi nechtěné věci, logicky by musel být problém je vůbec prodat, on je ale spíše problém je koupit. Protože jakmile se ukáže, že nějaký objemný motor končí v nabídce toho či onoho vozu, jen se po něm zapráší.
Důkazem budiž dnes už opravdu starý Dodge Durango, který poprvé dorazil na trh již v roce 2011. Stačilo ale osadit vůz 6,2litrovým osmiválcem, jemuž kompresor IHI dopomáhá k výkonu 720 koní a rázem vznikla verze SRT Hellcat, která se vyprodala dříve, než fyzicky dorazila do prodeje. Automobilka jej prodává 82 490 USD (něco přes 1,7 milionu Kč) a původně chtěla vyrobit pouze limitovanou sérii dvou tisíc exemplářů, která byla již dříve vyprodána a nyní měla být postupně vyrobena.
Touto dobou tedy mělo být Durango SRT Hellcat technicky po smrti, ale není - firma pro velký zájem produkci navyšuje, zatím o 50 procent. „Kdykoli pošlete do prodeje vůz s omezenou produkcí a plánujete postavit méně jednotek, než je počet prodejců Dodge po celé zemi, riskujete, že mnoho zákazníků zůstane velmi nešťastných,” řekl ke změně plánů šéf Dodge Bob Borderdorf. „Když jsme tedy dokončili plány na výrobu tohoto SUV, našli jsme způsob, jak přesunout některé 6,2litrové motory Hellcat z jiných modelů, abychom zajistili uspokojení každé objednávky v našich systémech. Nechtěli jsme tyto zákazníky zklamat a chtěli jsme najít způsob, jak zajistit, aby byli součástí Brotherhood of Muscle (nechceme to překládat, ale doslova jde o Bratrství svalu, přeneseně Spolek příznivců muscle cars - pozn. red.),“ dodal Broderdorf.
I tyto plány ale už byly změněny, neboť zatímco dosud Dodge počítal s tím, že dodatečně uspokojí jen existující objednávky, nově říká, že je možné zajít k dealerovi a učinit zcela novou. Je tedy docela dobře možné, že vyrobených kusů bude ještě víc, alespoň dokud se za Durangem SRT letos nezavře voda. Kvůli nezájmu to ale zjevně nebude, důvodem budou jen emisní a spotřebové limity diktované shora.
https😐/www.youtube.com/watch?…