Novinky
Othello
3
A ty rozumíš tomu co jsi právě napsal ? Já ani trochu
Přejít do diskuze
.....Za elektromotorem je pak umístěna variabilní spojka, která zajišťuje propojení s automatickou převodovkou, zlepšuje jízdu a zvyšuje efektivitu.....
Rozumíte někdo o čem je řeč ? Rozumí tomu aspoň autor ?
Rozumíte někdo o čem je řeč ? Rozumí tomu aspoň autor ?
_EQS_
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Mám pocit, že sa do toho zbytočne obúvaš, keď som ti jasne napísal, že k tomu Jeep neuviedol informácie a to ako pre americký, tak ani pre náš trh. Ak by som písal vedecký článok, tak si to bez vysvetlenia nedovolím uviesť. Tieto typy článkov sú pre široké spektum čitateľov a niekedy musia tí náročnejší ubrať z narokov. Chcel som sa zastať autora, ale vidím, že som nemal robiť nič.
https😐/youtu.be/RZ8kxtubkmc
https😐/youtu.be/RZ8kxtubkmc
- co je "variabilní spojka" ?
- jak konkrétně zajistí ten "maximálny jazdný výkon pri zábere oboch motorov" ?
- jak konkrétně zajistí "efektivitu pohonu pri jazde terénom" ?
- dělá ta spojka ještě něco jiného než normální připojení/odpojení elektromotoru od převodovky ?
- jak konkrétně zajistí ten "maximálny jazdný výkon pri zábere oboch motorov" ?
- jak konkrétně zajistí "efektivitu pohonu pri jazde terénom" ?
- dělá ta spojka ještě něco jiného než normální připojení/odpojení elektromotoru od převodovky ?
Cena v dnesnej dobe velmi primerana za ikonicky model so zaujimavymi techn.rieseniami. Ale ako daily car ho nestravi kazdy.
Tak tohle už není úplně marný, i samotné spalovák má slušnej výkon. Jen mi tedy pohon přijde podle popisu docela složitej. Ceny rozhodně nijak premrštěný :yes:
Já se přece ptám jen na to co říkáš že sis už vysvětlil při psaní svého článku. A očekával jsem že nebude problém abys to vysvětlill i nám
Ak by Jeep toto technické riešenie konkretizoval, autor by to sem určite veľmi rád napísal.
Nuž, je to stále starý "dobrý" koncern FCA s tradične "presnými" info. Je to tak aj v oficiálnej tlačovej správe a takto to komentovala aj šéfka vývoja. Tiež som z toho robil článok, vysvetlil som si to tak, že je tam variabilná spojka, ktorá manažuje spoluprácu oboch motorov a prevodovky. Robí to tak, aby zaistila ako maximálny jazdný výkon pri zábere oboch motorov, tak efektivitu pohonu pri jazde terénom.