Tak tohle už není úplně marný, i samotné spalovák má slušnej výkon. Jen mi tedy pohon přijde podle popisu docela složitej. Ceny rozhodně nijak premrštěný :yes:
.....Za elektromotorem je pak umístěna variabilní spojka, která zajišťuje propojení s automatickou převodovkou, zlepšuje jízdu a zvyšuje efektivitu.....
Rozumíte někdo o čem je řeč ? Rozumí tomu aspoň autor ?
Nuž, je to stále starý "dobrý" koncern FCA s tradične "presnými" info. Je to tak aj v oficiálnej tlačovej správe a takto to komentovala aj šéfka vývoja. Tiež som z toho robil článok, vysvetlil som si to tak, že je tam variabilná spojka, ktorá manažuje spoluprácu oboch motorov a prevodovky. Robí to tak, aby zaistila ako maximálny jazdný výkon pri zábere oboch motorov, tak efektivitu pohonu pri jazde terénom.
- co je "variabilní spojka" ?
- jak konkrétně zajistí ten "maximálny jazdný výkon pri zábere oboch motorov" ?
- jak konkrétně zajistí "efektivitu pohonu pri jazde terénom" ?
- dělá ta spojka ještě něco jiného než normální připojení/odpojení elektromotoru od převodovky ?
Mám pocit, že sa do toho zbytočne obúvaš, keď som ti jasne napísal, že k tomu Jeep neuviedol informácie a to ako pre americký, tak ani pre náš trh. Ak by som písal vedecký článok, tak si to bez vysvetlenia nedovolím uviesť. Tieto typy článkov sú pre široké spektum čitateľov a niekedy musia tí náročnejší ubrať z narokov. Chcel som sa zastať autora, ale vidím, že som nemal robiť nič.
https://youtu.be/RZ8kxtubkmc