Novinky
3x veľký pick-up takmer 2.3 miliona predaných áut 🤣🤣🤣 a do toho kopa SUV. :yes: :yes:
5tunuvej pikap na baterky bude nejvíc EKO, počkej, senil Bidet to podpoří 😄
A pak bude 20 milionů svolávaček na hořícíc pikapy a vadný baterky.
Elektrojebku do každý rodiny 😄 😄
A pak bude 20 milionů svolávaček na hořícíc pikapy a vadný baterky.
Elektrojebku do každý rodiny 😄 😄
https😐/zs-kaplickeho.cz/…-vyucovani-ropa/
https😐/zs-zelatovska.cz/…novitelne_ZE.pdf
Zkus se dostat na úroveń 2. stupně ZŠ https😐/edu.ceskatelevize.cz/…/6152-pokus-ropa
Ty děti chápou co ty https😐/www.televizeseznam.cz/…le-dite-64154567 ne 😄
https😐/zs-zelatovska.cz/…novitelne_ZE.pdf
Zkus se dostat na úroveń 2. stupně ZŠ https😐/edu.ceskatelevize.cz/…/6152-pokus-ropa
Ty děti chápou co ty https😐/www.televizeseznam.cz/…le-dite-64154567 ne 😄
že je podobný globálnímu Passatu? No tak to doporučuji návštěvu Číny. Lavida je sedan nižší střední pro Čínu. Ve třídě kompaktů vyrábí VW v Číně několik aut, která jsou na jedno brdo (základ Golf), ale pokaždé se jmenují jinak podle spolupracující automobilky, podle závodu ve kterém se vyrábí a podle podle typu karoserie (HB, sedan). Takže kompakt vyráběný se SAIC se jmenuje Lavida a je to sedan, kompakt vyráběný s FAW se jmenuje Bora a je to sedan, kompakt vyráběný s FAW v závodě Chengdu se jmenuje Jetta VA3 a je to sedan, kompakt vyráběný ve FAW v závodě Foshan se jmenuje Golf a je to HB.
Obdoba globálního nebo evropského Passatu je v Číně auto s názvem Magotan
https😐/de.wikipedia.org/wiki/VW_Magotan
A pro srovnání
Bora
https😐/upload.wikimedia.org/…n_China_rear.jpg
Lavida
https😐/www.motor-talk.de/…-i209177578.html
Jetta
https😐/www.chinapev.com/…-JETTA-VA3-1.jpg
Obdoba globálního nebo evropského Passatu je v Číně auto s názvem Magotan
https😐/de.wikipedia.org/wiki/VW_Magotan
A pro srovnání
Bora
https😐/upload.wikimedia.org/…n_China_rear.jpg
Lavida
https😐/www.motor-talk.de/…-i209177578.html
Jetta
https😐/www.chinapev.com/…-JETTA-VA3-1.jpg
Ja mam uz druhu toyotu auris od nova. Nie je to zle auto. Prvy som mal najlacnejsiu verziu. Bola fajn, len v cca 60k som menil zadne platnicky a kotuce. Druhu mam hybrid prvu verziu. Vsetko pravidelne servisovane v znackovom ppc servise. Nepresiel cez prvu stk. Musel som predne kotuce a platnicky menit. Teraz pri 80k zistili, ze jedno predne svetlo neprepina na dialkove, servis pyta 1000 eur za opravu. Podotykam, ze toto je zase najvyzsia vybava. Mam stastie, ci smolu? Vela davam za servis?
hybridního aurise jsem měl od 2016 do 2019, najeto skoro 90 tis km a nebylo tam potřeba měnit nic, ani ty brzdy, které stále měly přes 50%. To auto bylo na servis nezmar, jen garančky, jen jako bonus jsem při servisu nechal pročistit brzdy, právě z důvodu, že se skoro nepoužívají.
Byl v nejvyšší výbavě Executive a s panoramou.
Byl v nejvyšší výbavě Executive a s panoramou.
Jj potvrzuju výdrž brzd je fascinující = zrovna nedávno mi je měřili 😄
Už jsem v posledním roce záruky = to to letí 😲
Už jsem v posledním roce záruky = to to letí 😲
Na corolle 1.6CVT 2015 som brzdy menil prvý krát na 105tisíc km.
Na není treba Toyotu ale iný štýl jazdy - Scénic, prvá výmena obloženia vpredu 110.000km.
Toyota používá e-cvt to má s CVT podobný = název. Ale geniální "nejsametověji řadící automat" (to je citát z testu e-cvt) to je = tohle si trefil
https😐/www.motorbiscuit.com/…-a-toyota-camry/
Passat od 22k$, Camry od 24k$. Golf je prakticky v USA neprodejný v ceně od 23k$
https😐/www.vw.com/…models/golf.html
Edit: aktuálně Passat 23.99k$, Camry 25k$ a hybrid 27.7k$. Takže ano, chudí američani nemají na VW a kupují Toyoty.
Víš jaký by byl nejčastější důvod? to jsem se neptal, ale můžeme tipovat a udělat ten průzkum ( klidně udělám v provozu u svých zákazníků v různých firmách )
Že měli/mají letitej koncern, tak by koupili něco novějšího. A ti co koncern nemají, tak by o něm neuvažovali.
Třeba teď jeden vyměňoval Rapida za Corollu, a ačkoliv pěl ódy na Rapid, do nového nechtěl a teď říká, že Corolla je úplně jiná liga, hlavně podvozkem, který nedrncá
Nebo snad evropský zákazník má potřebu řešit neustále poruchy a chyby SW?