Jihokorejský výrobce aut Hyudai Motor sníží počet svých modelů se spalovacím motorem, aby si uvolnil zdroje na investice do elektromobilů. S odvoláním na své zdroje to dnes uvedla agentura Reuters.
V rozvojových zemích bude nástup elektromobility často i rychlejší než u nás. Takový Turci či Kurdové už dávno vysílaj ve 4K zatímco my se k tomu dobabráme až dlouho. :D
Kdo? No všichni. https://www.teslamagazin.sk/…ektromobil-cina/
Je potřeba se začít připravovat, nebo vám praskne vřed. Zkus se zamyslet, co ti elektromobilita přinese, ne o co tě obere. Buď budeš do konce života jezdit v nějakým 20ti letem střepu, nebo půjdeš s dobou, ty s tím nic neuděláš, ČR s tím nic neudělá, světový trend jde jiným směrem, elektromobil si v rozvojových zemích můžete vyrobit i z dílů koupených v hobbymarketu, no vyrobit motor a převodovku? Heh, třeba takový poctivý Renault motor V6 3.0l vyjde jako náhradní díl na 600k.
vybavuju si matne rozhovor s jednim spoluzakem v dobe kdys jsem si kupoval prvni mobilni telefon a tvrdil ze jednou vsichni budem mit svuj mobilni telefon a pevna linka vesmes skonci v propadlisti dejin, to se psal nejak rok 1996 nebo tak nejak, byl to relativne velkej bazarovej Ericson s antenou co byla normalne nasroubovana do tela telefonu, a spoluzak me tenkrat rekl taky neco v tom smyslu ze kdo by to kupoval za ty sileny ceny, za ten telefon jsem tenkrat dal asi 4 tisice, coz byla vejplata za 2 mesicni brigadu o prazdninach............ a dnes vlastne nevim o nikom koho bych znal a mel by pevnou linku a nemel mobilni telefon, no kdo to jen bude kupovat? ... zakaznici?
Všichni kdo si tam kupují auta.Tam jsou ceny naprosto jiné než u nás. Mobiy se ve 3. světě rozšířili neuvěřitelně rychle a to samí bude s elektromobilitou. A ne nebudou to drahý Tesly s autopilotem, budou to levný čínský a jiný plechovky za pár šupů.
Neviem, za čo máš tie palce dolu, veď je to pravda. Marketingové kecy sú jedna vec, trh a výroba druhá. Keby Hyundai vyrábal EV, ktoré sa zatiaľ predávajú ťažko na úkor spaľovákov, ktoré ho živia, bol by proti sebe. Ide o to, že musí tlačiť na vývoj EV, aby mal čo vyrábať a predávať aj potom, ako budú spaľovacie motory potlačené. Z môjho pohľadu takto pracuje na tom, aby nestratil priazeň zákazníkov.
No já bych řekl že je to spíše smutný pohled na podivnou existenci která tráví to málo času který máme sepisováním progresivistických blábolů.
Je to ubožák.
Otázkou je, či chceme "více vydělávat". Osobne mám na auto istý limit. Teoreticky by som ho aj prekročil za istých okolností (spoľahlivé auto so skvelou technológiou = v dnešnej dobe napr hybridná Toyota)...
Minule som rozprával s kamarátom a ten to pekne zhrnul... Viac peňazí ma nespraví šťastnejším, nepotrebujem Mercedes (aj keď by ho dokázal zaplatiť), nepotrebujem luxusný dom... Súhlasím s ním...
Vekom človek dospeje do stavu, kedy sú peniaze vedľajšie.
Kamarát je na tom cca podobne ako ja - nie sme bohatí, ale zďaleka ani chudobní...
Rozmím vašim úvahám, ale tady jde o to, že v budoucnu bude mít na nové či slušně ojeté auto mnohem míň lídí než dnes. A to je samozřejmě špatně a to i z hlediska ekologie! :-O:no:
řada lidí své nároky na auto skutečně sníží a buď budou muset jít do ojetiny nebo zůstanou bez auta.
A to je myslím cíl progresivistů - plebs nemusí mít auta, moc si vyskakujou .... :no:
Už to prosím pochop, máš nulový vliv na výrobu automobilů, ČR má minimální vliv a doba je jinde, než jak si myslí voliči SPD. Nemusíš víc pracovat, můžeš zůstat u lisu a prostě čekat. Buď budeš jezdit starým střepem napořád, nebo vydržíš a pořídíš si levný elektromobil. V roce 2012 si mohl koupit iMiev za 900k, to je kei car s dojezdem 100km, výbava fabia junior, dnes si za méně můžeš pořídit auto o dvě až tři třídy výše s 3x takovým dojezdem, ano, opravdu jen za 8 let takový brutální pokles ceny, tak rychle to nebylo ani u mobilů, nebo LCD televizí. Až se to začne vyrábět opravdu hromadně, ne jako zeď po desítkách tisíc, začne být i tlak na cenu mnohem vyšší.
Tak to prostě je a bude, nic na tom nezmění ani fandové beta max, nebo HD DVD.
Nikdy jsem tady netvrdil, že mám nějaký vliv na výrobu aut, tak tady prosím nelži. Taky nevím, jak jsi přišel na takovou pitomost, že "pracuju u lisu" a už vůbec nechápu, proč se domníváš, že násilně prosazované EV přinášejí nějaký "pokrok". Pokud by tomu tak skutečně bylo, lidi by si je s nadšením sami kupovali i bez státních úplatků v podobě zločinných dotací a bez brutálního zdanění normálních spalovacích aut. :-[] Já tedy po zkratowozu určitě netoužím, takže jsem si právě koupil ještě pořádné nové auto s benzinovým čtyřválcem a 6st. manuální převodovkou. A ty si klidně čekej, až ti zlevní to tvoje vysněné EV! :-[]:-[]:-[]
P.S. Otrocky srovnávat auta se spotřební elektronikou je neuvěřitelně hloupé. :no:
Nenech se vyprovokovat. Oni ať si platí za elektrozkraty, my zůstaneme u svých benzínů či dieselů a automobilky zkrachují, protože lidi na předražená auta se všemi druhy pohonů prostě nevydělají.
Helmuti a ostatní progresivisty řízené státy (Boris je například veden svojí aktivistickou partnerkou za péro) předpokládají, že nás udotují a až dojdou peníze, už prodej zkratů poběží sám od sebe (což se pletou) a ve stejný moment napaří všem těm aktivistickým blbcům "progresivní" spotřební daň z elektřiny. A jediní kdo by se chechtali by byli výrobci elektřtiny.