Testy
CICZERO
Na družstevním lánu, kráva vrávorá, v poli neoraném, nikdo neorá. HEY !!!
...
...
… ale čistý benzin už snad v petce ani není, např verze 540i už teď nemá 340 hp ale 333 a je to mild hybrid, nebo se pletu?
Purpurové řeky pod kapotou ?
https😐/www.press.bmwgroup.com/…mponents-01/2020
Purpurové řeky pod kapotou ?
https😐/www.press.bmwgroup.com/…mponents-01/2020
CICZERO
to je erotika panecku ! Tu kabel ! Rocco Sifredi :-! 48V :-! meanwhile EŮRO 7 in brusel...
CRASH_TEST_DUMMY
wow ! bongadildo ! xxxcic0 ! rulezzz 😁
CICZERO
boonga boonga berlusconi babish for president wow Milijon chlívek for demo-cracy :-!
#azbestisbest
#feridudobarakualeneplatilsemmytoo
#azbestisbest
#feridudobarakualeneplatilsemmytoo
Jj, tiež sa mi vidí, že je všetko min. mild hybrid.
M5 není.
Otázkou je, jestli je M5 chápáno jako řada 5. V tabulce motorizací v článku uvedeno není.
A jaká je tedy M5 řada? Že nějaký redaktor Švarc neuvede do článku motorizaci ještě neznamená, že to není pětka. Kdyby M5 nepatřla do řady 5, tak by jí tam samotné BMW na svých ofiko stránkách neuvádělo, ne ?
CICZERO
řada G30 😄 :-! 😒]
Emkové modely jsou natolik odlišné, že je chápu jako samostatné, ne všichni dealeři je smějí prodavat atd. Ale ano, M5 ještě nemá mild hybrid - evidentně je to jen otázka času.
edit: pětkové GT se dneska jmenuje šestkové GT, v minulé generaci to byla pětka a teď je to šestka, takže je to záležitost jenom označení, dřív byly kupé varianty v jedné řadě, teď mají speciální označení, atd.
edit2: i v konfigurátoru je M5 zvlášť, ne pod pětkou...
edit: pětkové GT se dneska jmenuje šestkové GT, v minulé generaci to byla pětka a teď je to šestka, takže je to záležitost jenom označení, dřív byly kupé varianty v jedné řadě, teď mají speciální označení, atd.
edit2: i v konfigurátoru je M5 zvlášť, ne pod pětkou...
Kdepak M5 je úplně jiné auto, vychází z Mercedesu 😉
....Áčkového Merkelesu 🤣🤣
😄 když jsem vyzkoušel 540i, tak nevím zda-li bych dal přednost 530e za podobnou cenu.
Žere to jak teenagerka na dietě. 😄
Žere to jak teenagerka na dietě. 😄
30e by u mňa asi nebola voľba, keď je možnosť tak R6.
Pokud je varianta 40i, tak bez diskuze. :yes: A upřímně, 30d ve chvíli kdy jezdíš fakt spíš dálky dtto.
550i taky ne.
Jaká je pohotovostní hm v TP u 540ix?
550i ale taky není pětka, jako M5, jak říká Mig_35. 😄
V konfigurátoru je pětka od M5ky odlišená, 550i není. Šestka GT v minulé generaci ještě byla pětka. Záleží jen na úhlu pohledu. Ve stejném dealerství ti někdy M5ku někdy prodat můžou, jinde ti řeknou, že to je mimo jejich kompetenci. Sedmička, šestka, pětka a osmička jsou na stejné platformě.
Asi záleží na úhlu pohledu.
edit: ale hlavně, pane překrucovateli, napsal jsem "otázkou je, jestli je M5 chápána jako řada pět". Napsal jsem otázku, ne tvrzení, a např. BMW si evidentně myslí, že je to jiné auto, když ho uvádí mimo konfiguraci řadě pět.
Asi záleží na úhlu pohledu.
edit: ale hlavně, pane překrucovateli, napsal jsem "otázkou je, jestli je M5 chápána jako řada pět". Napsal jsem otázku, ne tvrzení, a např. BMW si evidentně myslí, že je to jiné auto, když ho uvádí mimo konfiguraci řadě pět.
Dobře, 550i je pětková řada , M5 je otázka, zda je pětková řada. Když tě to tak trápí.
Mě na tom tak moc zase až nezáleží.
Mě na tom tak moc zase až nezáleží.
no jasně a proto rozjíždíš flejmík na osmi frontách :yes:
Jsi při pondělku ňákej podrážděnej....
napsal jsem výše podle mého soudu logické vysvětlení, na které jsi nereagoval, nebylo nic snažšího než napsat, co si o tom mojem vysvětlení myslíš, místo toho začneš na jiném místě přisírat a vysírat...
k meritu věci nic, jenom debilní poznámky... tak bych řekl, že spíš než o diskusi ti jde o vyvolávání rozmíšek...
k meritu věci nic, jenom debilní poznámky... tak bych řekl, že spíš než o diskusi ti jde o vyvolávání rozmíšek...
No, časem se jistě zklidníš, já už pro to nic dělat nebudu.
Snad pokud trváš na tom, abych něco k věci napsal, tak třeba že použití platformy neurčuje primárně příslušnost k řadě, nemělo smysl vtahovat platformy do diskuze.
Snad pokud trváš na tom, abych něco k věci napsal, tak třeba že použití platformy neurčuje primárně příslušnost k řadě, nemělo smysl vtahovat platformy do diskuze.
M5ka má úplně jiné zavěšení, jiný pohon všech kol, zcela jiné turba... je tam tolik odlišností od řady pět, že to BMW má zcela mimo pětkovou řadu. v minulé generaci byla pětka i Gétéčko a teď se nezměnilo nic a už je z toho samostatná šestková "řada"... a přitom je to pětka. je to jenom slovíčkaření a napsal jsem hned na začátku, že je to s otazníkem a nic jsem netvrdil...
Tak znovu: Dobře, 550i je pětková řada , M5 je otázka, zda je pětková řada. Když tě to tak trápí.
Že nenapíšu, co si myslím? Tak jo,
550i je pěka
M5 je pěka
M5 CS je pětka
M5 Competition je pětka
Alpina B5 je pětka - upravená Alpinou. A vím, že má status samostatného výrobce, vlastní logo a znáček a .........a...........a...........
Stejná kastle, stejný rozvor, stejný vnitřek, stejný podvozek - myšleno co do koncepce. Jiné turbo nebo rameno nemění příslušnost k řadě. A nepíšu to alibisticky jako otázku, je to můj názor.
Že nenapíšu, co si myslím? Tak jo,
550i je pěka
M5 je pěka
M5 CS je pětka
M5 Competition je pětka
Alpina B5 je pětka - upravená Alpinou. A vím, že má status samostatného výrobce, vlastní logo a znáček a .........a...........a...........
Stejná kastle, stejný rozvor, stejný vnitřek, stejný podvozek - myšleno co do koncepce. Jiné turbo nebo rameno nemění příslušnost k řadě. A nepíšu to alibisticky jako otázku, je to můj názor.
M5 má stejnou kastli jako M-paketová pětka? tak to asi zajdu k tomu očnímu, jak mi tady doporučují.
Teď už jen zbývá začít se přít o významu slova stejný v daném textu, potom se začít urážet - můžeme začít u očí a pak skončit, já nevím čím ještě.
Tvé názory jsem možná negoval, ale nezesměšňoval. A nebudu to dělat ani v budoucnu.
Říkám, při pondělku ňákej podrážděnej.
Tvé názory jsem možná negoval, ale nezesměšňoval. A nebudu to dělat ani v budoucnu.
Říkám, při pondělku ňákej podrážděnej.
takže napsat někde úplně mimo naši diskusi😒br />
550i ale taky není pětka, jako M5, jak říká Mig_35.
se smajlíkem, to není zesměšňování názorů?
...ale napsat, že si asi zajdu k očnímu /já si zajdu k očnímu, opakovaně jsem tady k tomu byl vyzván/ - to už zesměšňování je?
to je bezva, jak se někomu nelíbí jeho vlastní způsoby a u druhých vyžaduje korektní přístup :yes:
se smajlíkem, to není zesměšňování názorů?
...ale napsat, že si asi zajdu k očnímu /já si zajdu k očnímu, opakovaně jsem tady k tomu byl vyzván/ - to už zesměšňování je?
to je bezva, jak se někomu nelíbí jeho vlastní způsoby a u druhých vyžaduje korektní přístup :yes:
A všechno to začalo, že jsem napsal "M5 není".
Slibuji, že na tvé příspěvky nebudu raději reagovat. Očividně ti vadím a reakce vždy vyvolá spor.
Nyní musím odejít, neutíkám......
Slibuji, že na tvé příspěvky nebudu raději reagovat. Očividně ti vadím a reakce vždy vyvolá spor.
Nyní musím odejít, neutíkám......
Ani ne nutně jako "M-paketová" pětka, prostě jako pětka. Jestli je někde nějaký nádech nebo výdech navíc, to je celkem fuk, já souhlasím s gilem, pro mě je to pětka.
Abych to dal s něčím do kontrastu - třeba u Yaris vs. Yaris GR už bych nenapsal, že mají kastli stejnou... a jestli považuju Yaris GR za součást modelu Yaris nebo ne - moje odpověď je že považuju, ale nějak moc jsem nad tím nedumal a tady bych se třeba ukecat nechal.
Abych to dal s něčím do kontrastu - třeba u Yaris vs. Yaris GR už bych nenapsal, že mají kastli stejnou... a jestli považuju Yaris GR za součást modelu Yaris nebo ne - moje odpověď je že považuju, ale nějak moc jsem nad tím nedumal a tady bych se třeba ukecat nechal.
Já na to nemám názor, není to pro mě podstatné. Ale nepřijde mi to naprosto jednoznačné. Proto jsem napsal otazník. U BMW zdá se mají jasno, v konfigurátoru je M5ka zvlášť. Ale mění se to, dřív byla trojka kupé a dneska je čtyřka.
Přijde mi to jako handrkovat se o tom, proč není 330i třílitr. Prostě to tak mají, kdyby udělali třílitr čtyřválec, byla by další kontroverze.
Ale řekl bych, že kdybys přijel na benzínku s M5kou a vedle tebe stála 520d a majitel ti říkal, že máte totéž auto, určitě bys s ním nadšeně nesouhlasil😊
M5ka má řekl bych 60% dílů karoserie rozdílných?
edit: nikdy jsem to nezkoumal, ale řekl bych, že jich bude ještě víc podle fotek, to snad nemá stejné ani přední dveře
https😐/www.carlist.my/news/bmw-m5-f90--how-does-it-compare-against-the-g30-m550i-xdrive-62984/62984/
Přijde mi to jako handrkovat se o tom, proč není 330i třílitr. Prostě to tak mají, kdyby udělali třílitr čtyřválec, byla by další kontroverze.
Ale řekl bych, že kdybys přijel na benzínku s M5kou a vedle tebe stála 520d a majitel ti říkal, že máte totéž auto, určitě bys s ním nadšeně nesouhlasil😊
M5ka má řekl bych 60% dílů karoserie rozdílných?
edit: nikdy jsem to nezkoumal, ale řekl bych, že jich bude ještě víc podle fotek, to snad nemá stejné ani přední dveře
https😐/www.carlist.my/news/bmw-m5-f90--how-does-it-compare-against-the-g30-m550i-xdrive-62984/62984/
Jo, proti tomu napsat to s otazníkem nemám námitek... beru že úplně jasný to není a taky mi to žíly netrhá.
Můj názor na srovnávací fotky je ten, že se M5 odlišuje i na poměry BMW málo a rozdíl mezi M2 a 2 např. je větší. Dveře (i víko kufru) jsou podle mě stejný a liší se nárazníky + blatníky, a to jen v detailech typu odrazka na výšku vs. na šířku, hranaté vs. kulaté koncovky... jo, střecha je jiná... to po pravdě nevím, jestli je option nebo série.
PS: na benzínce bych úplně stejně nesouhlasil i v případě M550i vs. 520d... nebo Focus ST vs. 1.0EB. Pro mě je tohle totéž, M5 je prostě top pětkové řady.
Můj názor na srovnávací fotky je ten, že se M5 odlišuje i na poměry BMW málo a rozdíl mezi M2 a 2 např. je větší. Dveře (i víko kufru) jsou podle mě stejný a liší se nárazníky + blatníky, a to jen v detailech typu odrazka na výšku vs. na šířku, hranaté vs. kulaté koncovky... jo, střecha je jiná... to po pravdě nevím, jestli je option nebo série.
PS: na benzínce bych úplně stejně nesouhlasil i v případě M550i vs. 520d... nebo Focus ST vs. 1.0EB. Pro mě je tohle totéž, M5 je prostě top pětkové řady.
M5 je na základě 5er vyráběný vysokovýkonný sedan. Stejná platforma, stejné uložení motoru, stejná nosná struktura karoserie s částečně modifikovanými panely.
Z důvodu marketingu BMW vede BMW M GmbH jako samostatného výrobce. Není to však tak, že by M5 byla zcela jiným vozem než výchozí 5er.
Z důvodu marketingu BMW vede BMW M GmbH jako samostatného výrobce. Není to však tak, že by M5 byla zcela jiným vozem než výchozí 5er.
Tak tak, sice dost upravená, ale stále je to pětka. Já bych spíš reagoval na to 6GT nebo dříve 5GT. Ono sice vypadá uvnitř jako pětka, ale technicky to má blíž k 7er.
Má to dvanáctiválec jako sedmicka? Celovzduchovy podvozek, nebo jen zadek jako pětka touring?
Je zbytečné to řešit a zdaleka to není tak jednoznačné.
Je zbytečné to řešit a zdaleka to není tak jednoznačné.
No zrovna 6GT umí celovzduch i s funkcí změny výšky, tzn. dá se z toho udělat X6 😊 Jako je to kříženec. Ale jestli se tu řeší, že M5 není pětka, tak 6GT už vůbec ne. Jinak bych to neřešil 😁
Já jsem napsal, ze je otázkou, jestli se M5ka chápe jako součást petkove rady nebo ne. Nic jsem netvrdil. V konfiguratoru je zvlášť. Vyrojilo se plno
vtipných dementu, kteří vycítili příležitost dokázat si, ze ta jejich třináctka není zas tak malá jak by se mohlo zdát. Každopádně podstatne bylo sdělení, ze rozdreleni v tabulce bylo chybně.
vtipných dementu, kteří vycítili příležitost dokázat si, ze ta jejich třináctka není zas tak malá jak by se mohlo zdát. Každopádně podstatne bylo sdělení, ze rozdreleni v tabulce bylo chybně.
Jak šedivou moc nemusím, tak pětce to sekne... tohle bych mohl, z praktických důvodů v kombíku...
Zdá se mi to, nebo je to nějak hodně u země? Tam jsou nějaký nástavce prahů?
https😐/img.auto.cz/…pbWc/7016705.jpg?…
BTW... koukám, že to obouvá Conti EcoContact... z toho bych asi jako kupec velkou radost neměl.
Zdá se mi to, nebo je to nějak hodně u země? Tam jsou nějaký nástavce prahů?
https😐/img.auto.cz/…pbWc/7016705.jpg?…
BTW... koukám, že to obouvá Conti EcoContact... z toho bych asi jako kupec velkou radost neměl.
len mne vŕta hlavou taká drobnosť. Prečo designeri BMW u denného svietenia vymýšľajú na novo koleso. Angel Eyes mali už dávno, je to jasný charakteristický rys a oni v každom modeli furt niečo iné ľahko zameniteľné. Podľa mňa je to škoda.
Souhlas, dnes jsem v koloně na dálnici pozoroval v zrcátku dvě auta za sebou. První 5er facelift, druhá Octavia 4 RS. Už u 5er jsem přemýšlel zda je to Octa nebo BMW a u druhého už jsem se neodvážil tipovat.
Brejle :-!
Nedá se klima s dálkovým ovládáním dodělat do O3 ? tahle výbava jde jen u aut s extra baterií nejspíš.
...tohle je pro mě rozumnější varianta než EV pro ty, kteří natočí víc než 300km v jednom dni nejen 1x do měsíce.
Doba nabíjení není žádná sláva, ale principiálně si to už umím představit místo 530d. Jen ta váha je zatím hrozná.
Pohled z druhé strany je ten, že pokud nejezdíš převážně po městě, tak tě 540i udrží na relativně nízkých nákladech za PHM dnes už taky.
Doba nabíjení není žádná sláva, ale principiálně si to už umím představit místo 530d. Jen ta váha je zatím hrozná.
Pohled z druhé strany je ten, že pokud nejezdíš převážně po městě, tak tě 540i udrží na relativně nízkých nákladech za PHM dnes už taky.
Tak bud vezmu naftu/benzin a priplatim vetsi nadrz a nebo jdu do elektra. Elektro kompromis, kdyz jedu ven jednou za rok a to je vse, nabijim doma. A nebo hltam kilaky v nafte nebo poskakuju v benzinu. Jsme rozmachany a nevime co za mega a pul chtit. Tahas vahu, ubiras si prostor, ale hlavne ze cistim mesto. Pak projede game over seat s křídlem f čipu v zadu vocouzenou rouru a jsme porad na stejnym miste.
Čoudících šmejdů rapidně ubývá a přes různé narážky na TDI nejčastěji vidím čoudící Renaulty, nedávno Avensis apod.
Hele ja PHEV auto mam, prvnich 25tkm jsem dal za 3 litry prumer benzinu + elektrika.... neresil jsem vubec NIC.... kdybych mel mit jen jedno auto, urcite beru nejaky PHEV zase. Do firmy samo ne, tam mam krome PHEV i auta vylozene na dlouhe trasy, protoze tam uz PHEV tak efektivni neni.... ale chce to vyzkouset, pak pochopis jak universalni ta auta jsou.
Souhlas, při souč stavu legislativy, cenách phm a elektriky, dává phev jako univerzál největší smysl, resp. znamená nejmíň omezení pro uživatele.
3 litry jsou pekny. Ja jsem jen pan opatrny, co nema rad moc veci v aute navic. Ale je otazka jestli je nafta lepsi nez elektro s benzinem conse tyka spolehlivosti. Toyota ma myslim dojezd az 90 km na elektro, coz uz se mi libi. Dennich 100km by se mi tak dobre jezdilo i dalnici
Taky jsem to tak vnímal, ale málokdo si může dovolit mít tři auta podle toho jestli jede zrovna do města, na dálnici, nebo na chatu. EV jsou bohužel zatím pro mě moc drahé a síť nabíječek má v ČR ještě hodně bílých míst. Osobně jsem šel do benzínového hybridu. Ve městě a na okrsky je to super, ale na dálnici je spotřeba vysoká. Jako nejpraktičtější možnost mi v současnosti přijde plugin diesel, ten kombinuje to nejlepší od všeho - bezemisní provoz ve městě a na krátkých trasách, rychlé a plynulé rozjezdy, nízkou spotřebu na dálnici a dlouhý dojezd. Bohužel je momentálně dělá jenom Mercedes pokud vím?
Tuhle motorizaci bych chtěl zkusit. Shodou okolností jezdím už několikátou 5er v 520d a jsem z toho vyloženě zklamanej. Nejede to, MHEV je naprosto k ničemu a navíc to ve městě v kombinaci s podřazováním při brždění někdy po sundání plynu masivně rekuperuje, někdy to tam bez meziplynu nacpe nižší kvalt až to cukne a někdy to jenom plachtí (45e je v tomhle naprosto konzistentní bez ohledu na teplotu, nabití nebo zatížení). A co se z toho stane je loterie. Trvám na tom, že bez hromady příplatků je to auto naprd. Obyč řízení je i přes to, že s tím jezdím už tisíce km naprosto příšerný (kolem středu je to jak parník, pohneš volantem a zatočí to za 2 hodiny), obyč brzdy nebrzdí a navíc se přehřejvaj a obyč podvozek jakmile se naloží (tím myslím rodinu, ne paletu tašek do kufru), tak je auto uhoupaný asi jako Superb. Celkově bych to buďto naložil (40i, brzdy, řízení, podvozek, větraný sedačky) nebo si vzal LK 206kW superba a ušetřil 600tis.
Tohle přesně dělá i 540i, chová se po sundání nohy z plynu pokaždé jinak, jednou skoro zastaví, rekuperuje, podruhé plachtí, potřetí se chová jako bez mhev, je to otravné a pro mě zatím jediná kaňka na jinak dokonalém autě. Čert nám byl ty mhev dlužen.
520d, párkrát jsem se na toto téma chytli tady v diskusích. Já to vidím celkem podobně jako ty. I přes to 3 z 5 pětek co potkám jsou 520d v základu a bez m paketu. Třeba nedávno testovaný Lexus ES (pokud se bavíme o sedanu) udělá těmto nenáročným řidičům mnohem větší službu za méně peněz. Nechci a nemůžu říct že je ES lepším autem, ale mě osobně by se pro základní 520d těžko hledali argumenty.
Jinak s tím podvozkem - 520d nemá vzadu vzduch jako silnější verze? Já znám jen M-paketové silnější verze (30d a 40i), tak nevím. Tam jsem naopak spokojený, že i když naložím po strop a po přední sedačky, tak to jezdí stále stejně 😁
Prodejce mě od 530e hodně odrazoval. Ale mám podezření, že je to spíš tím, že za to mají nižší odměny 😁 😁
Jinak s tím podvozkem - 520d nemá vzadu vzduch jako silnější verze? Já znám jen M-paketové silnější verze (30d a 40i), tak nevím. Tam jsem naopak spokojený, že i když naložím po strop a po přední sedačky, tak to jezdí stále stejně 😁
Prodejce mě od 530e hodně odrazoval. Ale mám podezření, že je to spíš tím, že za to mají nižší odměny 😁 😁
hele nevim, specifikaci neresim. Ale nejaky nivo to pravdepodobne ma, protoze si to po startu vejsku upravilo a taky to tak ruzne odfukuje. Ale chova se to nalozeny jinak. A a6 na vzduchu to na podvozku znat neni, tady dost. Pritom prazdny je to uplne v pohode
Vzduchový podvozek mají všechny touringy vzadu léta Páně strašně dlouho. Sedany ho nemaji nebo alespoň neměly.
Pokud to auto po startu upravuje výšku, pak to znamená nějakou poruchu, normálně to funguje tak, že výška je pořád stejná, jen podle zatížení se upraví tlak v zadních měchách. Ani žádné odfukování bys něměl slyšet, řekl bych, že tě čeká další servis.
Mmch. taky jsem to původně chápal tak, že máš sedan.
Mmch. taky jsem to původně chápal tak, že máš sedan.
Sedan byl při minulý opravě, teď naštěstí aspoň kombi. Když se to naloží, tak to vejšku neupravuje. Srovnalo se to po nastartování. Což si teda myslím je standard, kompresor podvozku žije snad jenom když běží motor ne?
Mně touring po nastartování výšku viditelně upravuje. A po vypnutí motoru si naopak postupně sedá dolu - jak píše kesumb, jsou slyšet zvuky jak to různě odfukuje. Dělá mi to tak celou dobu.
Přesně tak, při vypnutí motoru - až po zavření dveří a zamčení (asi tuší že se nikam nejede) vypustí vzduch a auto si viditelně sedne a je i slyšet. Analogicky po nastartování musí natlakovat, ale to vevnitř není slyšet. Za jízdy pak není nic poznat jestli se upravují tlaky dle potřeby. Nebo alespoň jsem nikdy nic neslyšel.
to je dilema, za 1,8 mice si poridil Toyotu Mirai a nebo 530e 😁rive s hooodne slusnou vybavou pripadne 545e 😁rive s prumernou vybavou ? 😢
Proč neuvádíte spotřebu benzínu + elektřiny?
Když jezdíte na dvě paliva, uvádějte prosím obě spotřeby, jinak se v tom nedá vyznat.
Třeba při týdenním testu jsme ujeli 1000km za celkem 52l benzínu + 100kWh elektřiny (počítat jen tu dodanou ze sítě, ne tu, kterou si auto vyrobí samo z benzínu..)
Když jezdíte na dvě paliva, uvádějte prosím obě spotřeby, jinak se v tom nedá vyznat.
Třeba při týdenním testu jsme ujeli 1000km za celkem 52l benzínu + 100kWh elektřiny (počítat jen tu dodanou ze sítě, ne tu, kterou si auto vyrobí samo z benzínu..)
A mimochodem se mi zda ze za PHEV auta BMW ani nechce uplny nesmysl.... za me fakt sympaticky pristup a navic ta 5er je proste krasne, klasicky vyhlizejici auto :yes:
Vzhledem k tomu, že je tam řada kurwítek navíc, a celá soustava je velmi složitá,, nedopadne to dobře protože BMW zapomnělo na to, že existuje něco jako robustnost.
Museli by se tomu věnovat poctivě jako Toyota a to oni nechtějí, důležité je prodat.
Kdyz udelas auto se spalovakem a zaroven do nej nastrkas komplet technologii EV (jen mensi baterku) a vsechno to propojis, mas z pohledu spolehlivosti celkem hroznou vec. Mild hybrid prosim, ale tohle je proste takova prechodna vec, za 20 let se tomu budes smat, jakej je to kockopes.
Druhej pohled je, že máš výhody obou bez jejich omezení.
Líbila se mi kombinace šestiválce s elektrem v X5 45e.
Tady s dvoulitrem to asi bude trošku slabší... navíc parametry té elektrické části nejsou nějak extra působivý (pomalý nabíjení, relativně malá baterka i výkon cca. na úrovni Superbu iV).
Mas mene spolehlive auto, kus kufru obetujes baterce, nabiji se to pomalu, je to tezky.
Ja myslim, ze je ferovy rict jak to je.
Potíž je v tom, že se tady bavíme jen tak, řekněme, akademicky, protože stejně nemáš možnost volby stejného auta bez té hybridní techniky - ber nebo nech být.
Pomalé nabíjení je specifikum téhle verze. Pořád to ale zapadá do toho celkového obrázku - PHEV má smysl, pokud můžeš nabíjet doma přes noc a pak ujet nějakou podstatnou část kilometrů na tohle "palivo". Rychlonabíjet u nákupáku, abys pak ujel 50km a dejme tomu ušetřil stovku... to asi není to klíčový.
Kufr a nádrž - nádrž se vzhledem ke kombinované spotřebě dá,
- Tak by som uvítal nejaké konkrétnejšie info na základe čoho sa tak strašne kazia :-!
- Report z Whatcar hodnotí BMW 5 z rokov 2010-2017 ako najspoľahlivejšie luxusné auto😒br />https😐/www.whatcar.com/…xury-cars/n20063
Results for luxury cars aged up to five years old
Rank Make and model Score
1. BMW 5 Series 2010-2018 96.7%
2. Mercedes E-Class 2009-2016 96.1%
3. BMW 5 Series 2017-on 95.2%
4. Mercedes E-Class 2016-on 93.7%
5. Jaguar XF 2015-on 92.0%
6. Volvo S90/V90 2016-on 90.7%
7. Jaguar XJ 2010-on 86.6%
8. Audi A6 2011-2018 70.6%
A líbí se mi jak Toyota nakupuje v zásadě celé auto od BMW, přitom jak říkáš je to vlastně nepoctivý základ. 😉
Klasické poctivé železo vs tento “hájtech” od BMW. 45e som chcel iba skúsiť ale to auto ma dostalo. Takéto rozhodovanie som ešte nemal. 🤷♂️
vůbec jsem tě nechtěl ovlivnit 😒]
Pořád však pošilhávám po nové V8, protože mám starou (motor N62) a jsem stále spokojen. Jak udělali N63 - "horkou V8" - z více stran jsem byl varován před problémy s tímto motorem, které se prý průběžně nějak řeší.
Možná mám už ne úplně aktuální informace, proto se tě dovolím zeptat, když máš toho kvalifikovaného kamaráda, jestli se něco podařilo aktuálně dořešit.
Zajímá mě hlavně😒br /> 1) Protékající vstřiky do válců a smývání olejového filmu, při startech pak než se opět namaže dochází k vydírání válců a zapekání pístních kroužků,
2) Vysoké teploty mezi válci, kde jsou také turba - zejména při vypnutí motoru i když se řidič snaží "dochlazovat" - zapékání turb a značný vznik karbonu - běžící čerpadla a ventilátory po odstavení motoru prý nestačí,
3) Díky vysoké spotřebě el. energie po odstavení auta nedostatečné dobíjení akumulátoru, který je, v honbě za nižšími emisemi, dobíjen prý jen pokud auto tzv. brzdí motorem. (Nechce se mi věřit, že by to nešlo sofrwairově pořešit.) Prý se mění často akumulátory i v záruce. Dokonce snad i potají, při garančních prohlídkách???
Je na tom něco pravdy a případně podařilo se něco vyřešit? Týká se všech V8 N63?
Povede-li se něco zjistit, budu rád. Byl bych smutný, když by nové auto nefungovalo jak má. Byly by to také pro mě ne úplně nepodstatné peníze.
Zjistíš-li něco, předem děkuji.
Chtěl jsem M5, ale mám to na daily a všichni i v testech říkaj, že M5 není od 550i daleko a je akorát dražší na vše. Pro rýpaly, na okruh nejezdím, ale lákal mně Mxdrive.
Navíc 550i po faceliftu má i lepší zvuk než eMko (viz recenze borců z autotopnl). M5 budu mít na vyzkoušení (i M4, tam ale tuším že bude moc tvrdá).
V podstatě to, co jsem psal já plus nějaká spotřeba oleje, ventilové simeringy - gufera z přehřátí a karbonu a tím kouření motoru + nějací ranění majitelé.
https😐/www.eeuroparts.com/…vee-hot-garbage/
Pro zajímavost - M3/M4 určitě není tvrdá, teď s tím jezdím a mám pocit že je to pohodlnější než M5.
K těm motorům - Jinak ty „neduhy“ V8 jsou pravdivé, avšak jen do roku 2017/2018, pak byly na motoru změny a zatím žádný neskonal 😄…
I informace z rozličných fór a diskuzí bývají leckdy přiohnuté a to jak do plusu, tak do mínusu.
Vlastní zkušenost je nejlepší, ale v případě, že by asi mohla hodně bolet, je lepší se napřed ptát a číst. Ptát různých lidí a číst různé zdroje. I tak děkuji za další poznatek.
A asi to na ni dopadne. Jestli se teda nějak nezamiluju do M3.