Omlazené Polo je standardně vybavené předními i zadními LED světly, ve volitelné výbavě pak nechybí IQ.Light světlomety nebo IQ.Drive Travel Assist asistent pro částečně autonomní jízdu.
ma velmi luxusne vyzerajuce bocne obklady dveri, to je v style Suzuki Vitara ? Dole umiestneny panel klimy s komplet dotykovym ovladnim, extremne malym displayom teploty a slidermi to je peklo. Ako to moze niekomu prejst netusim, skorumpovany premysel je toto. Hnus.
Ceny su kvalitne, 1.5tsi a GTI casom mi pride ako jedina zachrana pre model Polo. Inak bieda za tie prachy. Polo uber uber a ubralo moc, Sandero pridalo :D
Co mas proti Vitare? Skus pozriet kolko ta Vitara stoji a co vsetko ma vo vybave. Osobne nevidim dovod kupit cesku fabiu/novu generaciu s velkym prepadom ceny pri naslednom predaji. Ked mozes mat za takmer identicku cenu v spanielsku vyrobene Polo ktore lepsie vyzera aj vnutri a ma kvalitnejsi interier. A vyssiu zostatkovu hodnotu.
Kde sa podela ta slavna hodnota za peniaze u zlatej ceskej fabie? Uz to nie je ani Kabanova karoseria...🤔
Praveze nic, olizovaci plastov davaju Suzuki pravidelne čočku za obklady dveri a plasty. To ze taky S-Cross kupis v reale za 17tis € s 1.4 Boosterjet + M6 ich moc nezaujima. Polo za 15 500€, s tym interierom na plechoch 15 a s 5kvaltom je vysmech. https://www.suzuki.sk/…itara-hybrid-2wd
Osobne sa mi nova Fabia lubi, kam sa dostanu ceny v reale neviem, dizajn mi pride o triedu lepsi nez v Pole vratane ergonomie. Kvalita interieru snad nemoze byt horsia nez modernizovane Polo, pozri si tie foto poriadne. Pravda Fabka je novsia, motoricky je to vsak to iste, liter musi stacit a ak 1.5TSI tak len so suchym DSG (velka smola)
Tak cena za Polo je víc než sebevědomá, navíc za to člověk dostane hůř zpracované auto s levnějšími plasty, slidery na klimatizaci jsou jen ojeb zákázníka. Je to určitě levnější něž otočné ovladače, ale ovládání na prd...řidič tomu musí věnovat pozornost :no:
Nový panel klimy je naprosto v pohodě. Mám to v Passatu a není s tím vůbec žádný problém.
Lze to ovládat při troše cviku i poslepu, ale není k tomu důvod. Funguje spolehlivě a přesně i v rukavicích a je samostatný, což je to hlavní. Při koupi jsem byl naštvanej, že to tam je, ale po prvním dni konstatuju, že je super.
OK, špatně napsáno. Mělo tam být: "už po prvním dni jsem mohl konstatovat..." Mohu tak činit i po druhém a po třetím atd. Používám to už druhý měsíc a nenapadá mě jediná výtka. Narozdíl od jiných moderních kravin nejen u koncernu.
Ta klima je úplně fajn a nejen, že je moderní a funkční, ale taky se to dobře udržuje. Jedno setření hadříkem a je to. Narozdíl od koleček, kde se špína držela všude. Všechno má svoje pro a proti.
Stížnosti beru jen od uživatelů, nikoliv od bychařů a odborníků na obrázky na netu.
Navíc nechápu lidi, kteří mají neustálou potřebu rýpat do automatické klimatizace. Proto se jmenuje automatická, že si všechno hlídá sama. A kroucením se to nezrychlí. Já ji nastavím jednou na 22,5ºC a zůstane tak většinu času až do prodeje auta. Snad jen, když je venku 40ºC, tak zvednu teplotu, aby nebyl takový šok z přechodu. Letos to zatím nehrozí.
Som rad, ze si spokojny, ale si mladsi prepodkladam. Ked by si mojmu tatovi alebo mamke povedal, ze pouzivaj hento tak ich obleje studeny pot. A to su daleko pred 70. Je mi jasne, ze smartfon generacia to nejako obsluzi, ale tlacitka okruhov a funkcii klimy na dotyk bez hapt odozvy a maly display ktory napr s okuliarmi na dialku neprecitas je tak ako som popisal des. Nie pre kazdeho samozrejme.
Bude mi 50 a potřebuju brýle na čtení. Displaye ale vidím naprosto perfektně a ovládání je naprosto jednoduché a blbuvzdorné. Tam není kde se ztratit, ani co pokazit. Opravdu. Narozdíl od často stupidních menu a složitých ovládání asistentů a pod. Tohle je ta nejmíň složitá věc v autě. Věřte. A nebo ještě líp, běžte a zkuste si to.
Tych 50 je mladsi ;-) Brile na cteni su ideal, na dialku uz nie. Nehadam sa, ja to vidim ako nedobre riesenie pre vsetkych, ja osobne by som to tiez zvladol. Kadopadne dik za osobnu skusenost.
Netřeba teoretizovat, inflace dělala při této částce něco přes 40 tisíc Kč. A za to jsem teď o třídu níže a bez turba, výbava +- stejná (díky asistenčním systémům).
Schválně si zkus někdy spočítat, kolik procent z ceny auta dělají mzdy zaměstnanců... (počet zaměstnanců x průměrná mzda)/tržby... možná budeš překvapený, jak je to málo.
Samozřejmě... nejen v ČR se vyrábí Škodovky (a naopak), jsou tu agenturní pracovníci... i to se dá odhadnout/spočítat, ve výroční zprávě je počet aut vyrobených v ČR... ale tak prostě pro představu.
Ale zdražení je hodně dramatické. Manželce jsem bral Polo Highline 1,0TSI 85kW v 2018 a ceníkově tehdy i s metalízou vyšlo 418 tisíc.. to jsem si myslel, že když vyšel ceník Fabie 4, tak je celkem drahá, ale tohle je silný tabák
- aby bylo vidět, jestli se už konečně zlepšili v zadním sedáku, který byl vždycky ohromně skloněný vzad a s vysoko posazenou přední hranou, takže sezení bylo vzadu vždycky tristní. Můžeme jen obdivovat, že v Ml.Boleslavi to měli vždycky dobré - na stejné plošině a na malém rozvoru, který skončil až teprve teď.