Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeSlavná karosárna představuje nejnovější dílo. Arese RH95 je netradiční supersport
41 komentářů
Arese
... v osvětě za zachování pravého automobilismu a v boji proti elektrofašismu. :D Kdo z vás to má? :-)
P. S. Ne náhodou je tento nádherný sportovní vůz poháněn jen a pouze spalovacím motorem - atmosférickým vysokootáčkovým osmiválcem, žádná hybridizace! :-) :yes:
P. S. Ne náhodou je tento nádherný sportovní vůz poháněn jen a pouze spalovacím motorem - atmosférickým vysokootáčkovým osmiválcem, žádná hybridizace! :-) :yes:
A k tomu automatu a el.parkovaci brzdě se nevyjadris? Nebo od teď už to je OK, protoze to ma Arese RH95?
Kecáš jen nesmysly. Nikdy jsem tady nekritizoval samočinnou převodovku a el. P brzdu u moderních supersportů a hyposportů s motorem uprostřed a ty to dobře víš! :-[] Pokud nemluvím pravdu, hoď sem odkaz! :-)
Ty BOJOVNÍK za manuál?
Trocha reality proti které taky bojuješ https://www.autoforum.cz/…co-to-je-pokrok/ nic proti 40 let starým V6 Busso, ale svět se tehdy nezastavil = a už ten https://de.wikipedia.org/wiki/BMW_S54 by si s ním vytřel
Trocha reality proti které taky bojuješ https://www.autoforum.cz/…co-to-je-pokrok/ nic proti 40 let starým V6 Busso, ale svět se tehdy nezastavil = a už ten https://de.wikipedia.org/wiki/BMW_S54 by si s ním vytřel
Takze jestli to chápu dobře, u daily auta je automat a el.parkovaci brzda špatně, u supersportu na zábavu je to dobré?
U supersportů se 700 k a více je to logické řešení. S el. ručkou bych neskákal radostí, ale co už... :-)
A co u naftového kombíku či SUV?
Tam je možnost volby manuálu a mech. ručky samozřejmě plně opodstatněná, ale výrobci chtějí hlavně snižovat náklady... :-( Však jistě víš.
Volba ano, ale má tam fakt smysl? To nejsou auta pro radost z řízení...
Dnes má prý jediný "smysl" snižování flotilových emisí CO2 v testech nařízených legislativou EU a dále snižování výrobních nákladů, aby automobilky mohly sypat další miliardy do EV, které bez mohutných státních dotací skoro nikdo nechce. Nějaké preference a skutečné potřeby zákazníků jsou dnes pro automobilky úplně na chvostu jejich uvažování a činnosti! :-( :no:
Tvl u auta pro zábavu automat a el.p.brzdu a u obyčejného presunovadla manual a mechanickou rucku. Nějak se do toho zamotavas a padají tvé argumenty.
Ale vůbec ne. Kolik lidí si vůbec může koupit supersport s motorem uprostřed s výkonem 600-700 k? A kolik by vůbec bylo schopno s něčím takovým jezdit, aby se nezabili? A teď to třeba srovnej s takovým předokolkovým Golfem GTi s el. P brzdou, nebo třeba s Giulií bez nabídky manuálu! Už chápeš? :-)
Jorksirek-Aresek
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Co je "moje práce" je čistě moje soukromá věc, do které ti vůbec nic není. A velmi mě těší, že takovému trapnému ubožákovi, který tady krade nicky, moje příspěvky leží v žaludku! :-[]
P. S. Použití elektřiny v domácnosti, průmyslu či u kolejových vozidel a trolejbusů jsem tady nikdy nekritizoval a nezpochybňovat, takže tady opět plácáš demagogické nesmysly.
P. S. Použití elektřiny v domácnosti, průmyslu či u kolejových vozidel a trolejbusů jsem tady nikdy nekritizoval a nezpochybňovat, takže tady opět plácáš demagogické nesmysly.
No pokud je pravda, že je poháněn V8 z Ferrari 488 GTB, tak to atmosférickým ani vysokootáčkovým neplatí. V8 z 488 je twin turbo.
Tak to je možné, nejsem zrovna expert na Ferrari. Ale vysoké otáčky tyto motory dosahují i s přeplňováním. Mně hlavně potěšilo, že ten agregát není hybri :yes: d! :-)
Hlavně těší = fatální neznalost? ZKUSIL si už nějakej hybrid? od https://www.auto.cz/…-7-sekund-136801 po https://www.youtube.com/watch?…
No a ty otáčky jo viz já 9:26
No a ty otáčky jo viz já 9:26
Nikoliv, s Priusem jsem samozřejmě jezdil, takže můžeš být v klidu. Stejně tak s Hondou Insight i tím jejich hybridním kupátkem. :-)
Jo? S kterou generací? HEV nebo PHEV? http://www.hybrid.cz/…prius-1-generace
https://www.auto.cz/…bez-zavady-78476 ti nedá pocity co i ten malej YARISek = a určitě ne co to Ferrari :-)
https://www.auto.cz/…bez-zavady-78476 ti nedá pocity co i ten malej YARISek = a určitě ne co to Ferrari :-)
Hybrid v insightu byl docela o ničem. Je to pořád mild hybrid, který ani hybridem není. Je to spíš jako elektricky kompresor, který zlepšuje vlastnosti motoru.
Takze s jediným hybridem jsi jel s priusem? Které gen? To jsi toho moc tedy s hybridem nenajel.
Takze s jediným hybridem jsi jel s priusem? Které gen? To jsi toho moc tedy s hybridem nenajel.
Byla to ta nejméně ošklivá, tedy 3. gen. A ano, zaplaťpánbů ano, hybridy totiž nevyhledávám. :-)
Jorksirek-Aresek
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
1) Žádný Seat Ateca jsem si neobjednal, 2) Do toho, co jsem si koupil za auto ti vůbec nic není, radši se starej, aby sis něco pořádného koupil ty, ubohý, prolhaný ňafáčku! :D
No záleží co je něco pořádného.
Z toho magora odkapává jen žluč a čirá závist, to je celé. Teď si dokonce evidentně založil několik dalších účtů, aby každý můj příspěvek mohl zasypávat palečky dolů! :-):-):-)
Jorksirek-Aresek
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Pokud tebe (nebo někoho jiného) "nebavím číst", můžeš si mě dát na hate list. To nevíš? Aha, já jsem zapomněl, že to přesahuje tvou psí inteligenci! :-[]
×
Sdílení komentáře
×
Jinak evoluce je prostě evoluce https://www.autoforum.cz/…co-to-je-pokrok/ :yes:
Motor viz SZ
EDIT i u tohohle auta https://www.auto.cz/…omba-roku-111966 machi správně zmiňuje že verze hybrid má o něco lepší jízdní vlastnosti