Profi
Tak předpokládám, že tam je motorizace MultiJet 2, 103 - 130kw tak tam bude 9stupňový ZF, který má (měl) Fiat i Jeep v nabídce
Ten pření lakovaný a zadní nelakovaný nárazník je něco stylisticky tak špatného, že i sprostým slovem bych to neurazil 😐 Kombinace jak "pojď pepo, vopravíme to vzadu levně"...
Mozno to sice nevyzera dobre, ale z praktickeho hladiska je to lepsie. Vzadu sa pri nakladani bude manipulovat jesterkou alebo zdvihacim vozikom, a skor ci neskor tam k dakemu kontaktu pride. Zbytocne by bolo lakovat, skrabanec na ciernom plaste zanikne...
Je to auto na pracu. A s parametrami 13 kubikov a pol druha tony na naklad mi dava vacsi zmysel, ako Sprinter co tu bol nedavno (10 kubikov a necelych 900kg na uzitocne zatazenie). Ina vec je, ze tieto dodavky casto chodia brutalne pretazene. Skratka do toho nalozia kolko sa zmesti, a daky limit 3.5 tony ich nezaujima...
Je to auto na pracu. A s parametrami 13 kubikov a pol druha tony na naklad mi dava vacsi zmysel, ako Sprinter co tu bol nedavno (10 kubikov a necelych 900kg na uzitocne zatazenie). Ina vec je, ze tieto dodavky casto chodia brutalne pretazene. Skratka do toho nalozia kolko sa zmesti, a daky limit 3.5 tony ich nezaujima...
A ten rozbor "technické hmotnosti" jsem nepochopil vůbec. Ona se v zatáčkách nebo při brzdění nějak mění hmotnost auta ? Jako že Maxi se 3,5 t má v zatáčce najednou hmotnost o 1100 kg vyšší ???
Automat by mel byt menicovy ZF 9HP…
Jestli těch 4,6 t je nejvyšší přípustná hmotnost téhož auta bez uměle snížeého limitu na 3,5 t tak je to v článku napsané naprosto zoufale, když to řeknu slušně
.....Běžná 3,5tunové ducato tedy má maximální technickou hmotnost 3,85 t, verze Maxi 3,5 t zvládne 4,6 t. Samozřejmě se jedná o technickou hmotnost, která se uplatňuje například při mimořádném zatížení náprav například v zatáčkách, při brzdění či při přejezdu výmolu...... :no:
Měničový automat bude asi fajn