...porovnat prodeje a ceny tohoto nového elektrického "zázraku" s cenami a prodeji Megane minulých generací. Po prvním roce prodeje této novinky bude jasno. 😒] :no:
Xylo
0
Myslíte, že když se elektrické modely nebudou prodávat, pak Renault se vrátí k prodeji úspěšných modelů z minulých let vybavených spalovacími motory? Osobně mám pocit, že pokud by se nekonala hurá akce k elektromobilům, tak by většina automobilek prostě musela zavřít z důvodu sníženého odbytu. Pokud dojde k znevýhodnění aut se spalovacím motorem a vlivní youtubeři začnou jezdit EV, pak je šance, že výrobci budou moci ještě pár let fungovat než dojde k další "huráá akci" přechodu k autonomnímu řízení (z důvodu bezpečnosti = zdraví). Autonomní auta budou (předpokládám) všechna dost podobná a automobilky (ty které přežijí) se dostanou do pozice jakou mají jejich nynější dodavatelé dílů z kterých svá auta skládají.
topten
2
ja EV nevidim jako hura akci.
elona nikdo nenutil aby stvoril elektromobil, a pritom to je on, kdo po 100 letech resuscitoval tenhle pohon.
a ostatni vyrobci se k nemu logicky pridali, protoze "kdo chvili stal, stoji opodal" ...
WinDiesel
3
Ne nevrátí, Renault zkrachuje, je to jednoduché.
topten
1
do patych svestek bude elektromobil levnejsi nez odpovidajici benzinak.
mozna prijde i doba, kdy se restrikce u spalovaku ohledne CO2 trochu uvolni, ale to uz bude spalovak jen okrajova zalezitost
WinDiesel
4
Vzhledem k tomu, že zlevňování baterií je chiméra, do pátých švestek to rozhodně nebude. 😒] 😒] 😒]
A diskuzemi na netu to tedy rozhodně nepopoženeš. Jen tady budeš dál mlátit prázdnou slámu wole.
Srovnávej relevantní roky, ve kterých probíhala sériová produkce elektromobilů, a ne tohle vaše "před Teslou a po Tesle".
topten
0
ses tak neschopnej si to z toho grafu vycist, ze potrebujes koment?
obrazek by jsi pochopit moh
asi te precenuju
traveldrive
3
A čo je to platné, keď sa to na cenách EV priamo úmerne neodráža? Zlacňuje to výrobu, ale nejak nehýbe s predajnou cenou.
topten
0
e-golf 2015😒br />
aku 24.2kWh/vykon 85kW/dojezd 190km/ cena 915tis
ID.3 2020😒br />
aku 45kWh/vykon 110kW/dojezd 330km/cena 895tis
- skoro dvojnasobna kapacita aku - stejna cena
- pokles 1kWh aku 2015/2020 cca na 1/3
- rust mezd 2015/2020 +1/3
cena auta nedela jen aku, tak tezko prima umera ty mysliteli
s vama odpiracema EV to je podobna diskuse jako s vyznavacema StBaka babise
traveldrive
1
Napísal si: 2010 - $1191/kWh a 2020 - $137/kWh. Menej ako desatinová cena. Vzhľadom na to, že kapacita bateriek v EV sa podľa teba zdvihla dvojnásobne, kde je ten zbytok ušetrených peňazí?
"Nádrž" je vsíce väčšia, ale cena prakticky rovnaká. Nech mi ponúknu nový EV s dojazdom 300 km za 350-400 tisíc, potom zmením názor.
topten
0
kapacita dvojnasobne proti roku 2015 ne 2010
v 2010 moc elektromobilu nebylo
tesla z 2012 mela zakladni aku 40kWh
doted u zakladnich modelu "lidovych" aut nedoslo k poklesu cen z duvodu narustu kapacit aku kvuli zvyseni dojezdu (viz. e-golf z 2015 a id.3 z 2020), a nulove konkurenci
trend pro pristich 5 roku je jasnej - zakladni modely si vystaci se stavajici kapacitou AKU zarucujici dojezd +- 300km, coz s klesajici cenou AKU a rostouci konkurenci povede k padu ceny k 600tis u auta velkosti golfa a k pul mega u auta velikosti fabie.
vedle toho porostou kapacity aku top modelu, ktere diky poklesu cen aku i konkurenci zachovaji stavajici ceny
xxc
1
to je nejaka novinka? doteraz ich myslim netestovali a neladili
del42sa
1
bylo by super, kdyby v další evoluci loga přidal Renault okolo svého loga paprsky, pak by byl ještě snadněji rozpoznatelný 😁
traveldrive
0
Tak zrovna o tebe som si nemyslel, že si taký primitív. :no:
elona nikdo nenutil aby stvoril elektromobil, a pritom to je on, kdo po 100 letech resuscitoval tenhle pohon.
a ostatni vyrobci se k nemu logicky pridali, protoze "kdo chvili stal, stoji opodal" ...
mozna prijde i doba, kdy se restrikce u spalovaku ohledne CO2 trochu uvolni, ale to uz bude spalovak jen okrajova zalezitost
A diskuzemi na netu to tedy rozhodně nepopoženeš. Jen tady budeš dál mlátit prázdnou slámu wole.
2010 - $1191/kWh
2020 - $137/kWh
https😐/www.statista.com/…-battery-prices/
ty chimero
obrazek by jsi pochopit moh
asi te precenuju
ID.3 2020😒br /> aku 45kWh/vykon 110kW/dojezd 330km/cena 895tis
- skoro dvojnasobna kapacita aku - stejna cena
- pokles 1kWh aku 2015/2020 cca na 1/3
- rust mezd 2015/2020 +1/3
cena auta nedela jen aku, tak tezko prima umera ty mysliteli
s vama odpiracema EV to je podobna diskuse jako s vyznavacema StBaka babise
"Nádrž" je vsíce väčšia, ale cena prakticky rovnaká. Nech mi ponúknu nový EV s dojazdom 300 km za 350-400 tisíc, potom zmením názor.
v 2010 moc elektromobilu nebylo
tesla z 2012 mela zakladni aku 40kWh
doted u zakladnich modelu "lidovych" aut nedoslo k poklesu cen z duvodu narustu kapacit aku kvuli zvyseni dojezdu (viz. e-golf z 2015 a id.3 z 2020), a nulove konkurenci
trend pro pristich 5 roku je jasnej - zakladni modely si vystaci se stavajici kapacitou AKU zarucujici dojezd +- 300km, coz s klesajici cenou AKU a rostouci konkurenci povede k padu ceny k 600tis u auta velkosti golfa a k pul mega u auta velikosti fabie.
vedle toho porostou kapacity aku top modelu, ktere diky poklesu cen aku i konkurenci zachovaji stavajici ceny