Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeAutem od šestnácti: Jezdili jsme speciálním Fiatem 500 homologovaným jako tříkolka!
24 komentářů
Tom Pro
0
Kde to je foceny? Ta ctvrt mi neco pripomina
SkylineGTR
Tak tato vozidla rozhodně nejsou osvobozena od placení parkovného v ZPS v Praze. To lze zjistit nahlédnutím do ceníku, kde se se uvádí, že osvobozena jsoumopedy, JEDNOSTOPÉ motocykly a motokola.
Dálniční kupon odvisí od toho, zda jsou zadní kola s malým rozchodem z legislativního hlediska považována za 1 kolo (zpoplatněna jsou vozidla s nejméně 4 koly), ale rozhodně nejde o dvojmontáž, jelikož kola jsou od sebe oddělena. Dle mého osobního názoru nejde o 3-kolku.
S otázkou počtu kol je spojena i skupina ŘP - A1 se vztahuje na max. 3-kolová vozidla (15 kW).
Dálniční kupon odvisí od toho, zda jsou zadní kola s malým rozchodem z legislativního hlediska považována za 1 kolo (zpoplatněna jsou vozidla s nejméně 4 koly), ale rozhodně nejde o dvojmontáž, jelikož kola jsou od sebe oddělena. Dle mého osobního názoru nejde o 3-kolku.
S otázkou počtu kol je spojena i skupina ŘP - A1 se vztahuje na max. 3-kolová vozidla (15 kW).
traveldrive
Kto by nechal vlastné dieťa jazdiť v dnešnej premávke s takýmto kriplom? Úbohý motor, namiesto zadnej nápravy ostruha, bezpečnosť "skvelých" 3 hviezdičiek spred štyroch rokov... Myslím, že 16-roční majú na dnešnú premávku čas. Tým, že budú jazdiť v malej, nestabilnej a lemravej herke budú akurát ohrozovať seba aj iných. Na čo to vlastne má byť dobré, nasilu strkať deti do premávky?
tak záleží kde bydlíš a jaká je "inteligence" veřejné dopravy. Mít děcka, prachy, tak je nenechám denně ztrácet hodinu cestou do školy, když tam mohou být i nějakým takovým prskoletem za 20 minut. Autobusy velmi často sbírají cestující po všech dědinách, kdežto autem můžeš jet napřímo.
Ovšem takového zprzněnce jako je tenhle Fiat bych nekoupil. Líbí se mi více Citroën Ami.
Taky záleží na jejich koníčcích, kdy tímhle ušetříš svůj čas. Nemusíš je nikam vozit, odvezou se sami. A nelze zapomínat na poslední benefit - mohou tě odvézt, když máš "hladinku".
A k té bezpečnosti - tři hvězdičky jsou lepší jak nula, které mají ta různá moped auta. Tři hvězdičky z roku 2017 lepší jak 25 let starý BMW, které si koupí za vlastní až dítku bude 18 ...
Ovšem takového zprzněnce jako je tenhle Fiat bych nekoupil. Líbí se mi více Citroën Ami.
Taky záleží na jejich koníčcích, kdy tímhle ušetříš svůj čas. Nemusíš je nikam vozit, odvezou se sami. A nelze zapomínat na poslední benefit - mohou tě odvézt, když máš "hladinku".
A k té bezpečnosti - tři hvězdičky jsou lepší jak nula, které mají ta různá moped auta. Tři hvězdičky z roku 2017 lepší jak 25 let starý BMW, které si koupí za vlastní až dítku bude 18 ...
Záleží na tom, či také miesto vôbec je, kde by som s kľudným svedomím potomka posadil do takejto krabičky. Nerozumiem, čomu vlastne slúži, že vozidlo pre 16-ročných musí byť také osekané a obmedzené. Otázka skôr je, či je 16-ročný vodič dostatočne zrelý na to, aby sa zaradil do motorizovanej premávky, a ak áno, prečo mu to treba sťažiť rozličnými obmedzeniami. V čom je ten smerodajný rozdiel medzi vozidlom so 14 alebo 60 kW motorom, keď obidve jazdia po meste 50 a mimo mesto 90, len to vozítko pre deti je lenivé a ťažkopádne, a tým pádom je aj jazda s ním náročnejšia?
Rozhodně lepší než Aixamy bez deformačnìch zón a maximální 45km/h.Mladí jezdí na skůtrech.Taková Felicie v Crasch testech má hvězdiček 0 za jakýkoliv naráz.V 18letech s B a omezovač povolit.I aixam predemnou jel 80 tacho... :-)
Tie Aixamy, to je ešte väčšia kravina. Priam predurčené prekážať a spôsobovať nebezpečné situácie. Skôr si myslím, že šestnásťročným ešte volant do rúk nepatrí. A podľa toho, čo dnes na cestách vídať, tak vodičák nemali dostať aj mnohí osemnásťroční aj starší.
Tento koncept podľa mňa nedáva zmysel ani tým, čo majú na to, aby svojmu decku kúpili na tri roky nové auto za takmer 22-tisíc eur. Prečo na tri roky? No veď ktoré dieťa by po dovŕšení 18-ky chcelo na tomto jazdiť? Bez hanby už asi žiadne.
Keď už, tak to zobrať na operatívny leasing a po troch rokoch sa toho zbaviť. Alebo by ešte bolo zaujímavé, ak by v cene bolo aj vrátenie auta do pôvodného stavu, bez úprav.
Mám dve kamarátky, ktoré na 18-ku dostali nové auto, v jednom prípade to bol plnohodnotný Fiat 500, v druhom DS3. Tie autá majú aj po desiatich rokoch, lebo sa dajú normálne využívať, hoci už ako druhé auto v rodine. Nie je to rozumnejšie, ako kupovať takéto drahé čudo?
Keď už, tak to zobrať na operatívny leasing a po troch rokoch sa toho zbaviť. Alebo by ešte bolo zaujímavé, ak by v cene bolo aj vrátenie auta do pôvodného stavu, bez úprav.
Mám dve kamarátky, ktoré na 18-ku dostali nové auto, v jednom prípade to bol plnohodnotný Fiat 500, v druhom DS3. Tie autá majú aj po desiatich rokoch, lebo sa dajú normálne využívať, hoci už ako druhé auto v rodine. Nie je to rozumnejšie, ako kupovať takéto drahé čudo?
Tohle je podle mého naprosto výborný směr.
Jednoznačně. Předběhli dobu, zejména cenami. Podle mého, podle mého.......podle mého nebudou vůbec schopni pokrýt výrobou požadavky trhu, výborný směr.
Pro majetné je třeba doplnit verzi Abarth 595 esseesse 1.4 turbo, za mega+, uškrceného omezovačem na 14,9 kW.
Pro majetné je třeba doplnit verzi Abarth 595 esseesse 1.4 turbo, za mega+, uškrceného omezovačem na 14,9 kW.
A nereaguje Mikesus len tak náhodou na príspevok od Avantima, ktorý píše, že považuje za lepšie počkať do 18 a kúpiť radšej plnohodnotné auto?
No, asi máš pravdu, tak to se potom Mikesusovi omlouvám za tím pádem zcela nepatřičnou reakci, ještě jednou sorry.
(V bývalém modelu diskuze bylo hned zřejmé, na který příspěvek kdo reagoval, v této inovované variantě to tak jasné mnohdy není.)
(V bývalém modelu diskuze bylo hned zřejmé, na který příspěvek kdo reagoval, v této inovované variantě to tak jasné mnohdy není.)
gil54
.....prapodivný vzhled, horší jízdní vlastnosti, horší výkonové parametry, zmenšený kufr, vše oproti normálnímu čtyřkolovému autu, tak nepominu strašně vysokou cenu.
Za 545 000 Kč a 665 000 Kč za polokabriolet je moc, moc, moc za pofidérní výhody. I kdyby ten šestnáctiletý jezdil dva roky taxíkem, než bude smět řídit auto, tak ani tolik neutratí. A důchodci se o to určitě poperou, to je jasný, ti, co jsou zasaženi alzheimerem těsně před ztrátou svéprávnosti.
Ani snad není třeba zmiňovat, jaká auta lze za 550 000 koupit.
Za 545 000 Kč a 665 000 Kč za polokabriolet je moc, moc, moc za pofidérní výhody. I kdyby ten šestnáctiletý jezdil dva roky taxíkem, než bude smět řídit auto, tak ani tolik neutratí. A důchodci se o to určitě poperou, to je jasný, ti, co jsou zasaženi alzheimerem těsně před ztrátou svéprávnosti.
Ani snad není třeba zmiňovat, jaká auta lze za 550 000 koupit.
brk77
Tak trochu mi to hlava nebere. Když už legislativa umožňuje, aby v šestnácti někdo řídil 900kg věc s výkonem 14,4kW a maximálkou 90km/h, tak proč tak strašně záleží na poloze kol? Tahle legislativní obezlička akorát zhoršuje parametry vozidla a nepřináší vůbec nic.
Osobně by mi dávalo větší smysl, aby to bylo bylo furt stejné auto a řešit to třeba klíčem jako Dodge Charger SRT Hellcat. Sedne do toho "dítě" s růžovým klíčem a má 15kW, sedne do toho rodič s černým klíčem a plný výkon auta.
Osobně by mi dávalo větší smysl, aby to bylo bylo furt stejné auto a řešit to třeba klíčem jako Dodge Charger SRT Hellcat. Sedne do toho "dítě" s růžovým klíčem a má 15kW, sedne do toho rodič s černým klíčem a plný výkon auta.
Taky existuje varianta, ze deti muzou az od 18ti let. Do te doby jen motorka 50cc.
Podle me nejlepsi reseni. Ty dva roky si muzou pockat.
Podle me nejlepsi reseni. Ty dva roky si muzou pockat.
nope
tohoto odpornyho krapu to jen potvrzuje. V necem tak hnusnym bych se stydel jezdit. Je to hnusnejsi nez ty ohyzdny aixam prditka, se kteryma jezdi smradi u nas. A to uz je co rict. Humus.
TheBill
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Sebbe.92
To je něco tak neskutečně hnusného, nesmyslného, drahého a zoufalého, že to snad musí vyrábět z nějaké prohrané sázky :D v 16-ti bych se cítil stokrát důstojnější v MHD, než v takové kriplkáře..
taranrazr
Řidičák mu to umožnuje ale ješte jsem tu nevidel autoškolu... tkaže sese nauci na motorce a sedne do auta??? Uplne jine potrebne navyky