Dvojice omlazených SUV dostala nový vzhled, vylepšenou výbavu a optimalizovanou strukturu výbav. V druhé fázi modelového cyklu by tak oba modely měly být sportovnější, modernější a digitálnější.
520d, skube to pri popojizdeni. Nejde odhadnout kdy se to nastartuje a pak razantne pohne. Totez pri brzdeni. Sport rezim to neresi i pres to, ze v nem aspon auto nechcipe. Vypinatelnej startstop neni. Ve vetsich rychlostech mi to nevadi. Prinos na spotrebe vubec zadnej. Kupovat to najdu za kazdou cenu auto bez toho (skladovku, referentsky nevim)..
Ja to mam zas jinak. Prvni X4 podivna, soucasna mi pripada zajimava, dokonce se mi libi jeji zadni svetla, ale proporce jsou podivne. Ve svetlych barvach vypada zezadu lepe nez v tmavych a zepredu naopak, takze si nevyberes.
Naopak X6 je pro me v poradku - je tim, cim je.
Nicmene design SUV coupe umi Mercedes o mnoho lepe.
X3 je podle me v pohode a tyhle faceliftovany zadni svetla jsou dost podivny, ale mozna to bude fungovat.
Bohužel BMW po vzoru ostatních zabíjí výborně sladěnou převodovku s motory příšerností jménem MHEV, čímž se auta dostávají v určitých situacích na dostřel jízdnímu komfortu suchý DSG 7...
X4 první generace se mě líbila moc. Bohužel ta druhá se zase "protáhla" a z profilu je to teď samé okno..... :-[]:no: Na X3 spodní hrana 1/4 glass zase zasahuje až do zadních dveří a ten styling mě vůbec nesedí. Z profilu to vypadá zoufale. Proto je těžké vůbec najít nějakou vhodnou fotku. Asi to nikdo nechce přímo z profilu ani fotit....Jo, a také je to už pořádná kráva. Dokonce větší než originální X5.
...asi lepší a zajímavější, nenašel jsem fotky v M Paketu. Naopak předchozí X3M se mi líbila moc, tady opět jakýsi transformer nárazník z dětských seriálů.
X4 nechávám být, nelíbí obecně od první generace.