Videa
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeVideo: Multimédia Fiatu Tipo vám dokážou, že méně je více. A také mají jednu italskou specialitu
24 komentářů
twistedTSD
2
Km/l měly Fiaty i dříve, a to jako jediné zobrazení spotřeby. Byl to nezvyk.
Stejsn
Ještě pořád se u Tipa dá tlačítkem vypnout nadobro, nebo už se taky musí vypínat po každém nastartování?
Kamoš teraz vymenil po 3 rokoch Tipo za Tipo a údajne to uz nejde. :no:
Od poloviny roku 18 už to nejde u celého FCA
P.S i u velkého displeje 10'²⁵ dostanete kolečko k hlasitosti. Je u řadičky. To abych vyvratil ty bludy co tady zase píšou.
U radicky?
To uz neni zezadu na volantu?
Ani jsem si nevsimnul.
Zkousel jsem auto, takze radio jsem vypnul.
A obecne ten litr dobry. Ve vzduchu ale porad visi zivotnost a naklady na servis, jako primy vstrik s turbem.
Jinak akceptovatelny.
To uz neni zezadu na volantu?
Ani jsem si nevsimnul.
Zkousel jsem auto, takze radio jsem vypnul.
A obecne ten litr dobry. Ve vzduchu ale porad visi zivotnost a naklady na servis, jako primy vstrik s turbem.
Jinak akceptovatelny.
A je to veľká škoda. Bral som to oproti iným značkám ako výhodu. Taliani boli v tomto pragmatickejší a pokým to šlo od.rbať, tak to robili. Eurofanatici však nepustia.
Nešlo to už ani u nových Tip před faceliftem, nechci kecat ale třeba od 2018.
Ale měl by jít odpojit kabel od baterky, který jednotky SS zastaví
Ale měl by jít odpojit kabel od baterky, který jednotky SS zastaví
Takychto “malo by to fungovat” rieseni existuje viacej. Napr. Odpojit kabel od baterky, kabel od snimaca alarmu otvorenia kapoty motoru, istalacia spinaca oneskoreneho zapinania svetiel na ss, vypnutie cez diagnostiku a pod. Ale ze by som cital, ze to niekto realne pouziva, ani nie. Asi tolko. Pokial je na vypnutie ss samostatne tlacitko, nemam problem. Ked sa to musi preklikat cez tablet, asi by som *** na to. Zene som teraz kupil auto,ktore ma 10 rokov zaruku na pohonnu jednotku a ked sa ma pytala, co ma robit so ss, povedal son jej, ze pokym to je v zaruke, nech kasle na to. Najazdi 5.000 rocne a olej sa meni kazdy rok. Uvidime…
No takhle, podle majitelů to odpojení kabelu u baterky funguje, já Tipo zatím nemám, takže to nemůžu říct na 100%.
Proč bych měl mačkat po každém startování nějaké tlačítko, to nechápu. Je to naprosto zbytečná technologie a nejen to, ještě více opotřebovaná součástky a spotřebuje více paliva.
Proč bych měl mačkat po každém startování nějaké tlačítko, to nechápu. Je to naprosto zbytečná technologie a nejen to, ještě více opotřebovaná součástky a spotřebuje více paliva.
Já Prvni_1
A krome toho - ten vetsi je vzdy svazan s digitalnimi "pristroji" , ale za me jsou klasicky budiky proste prijemnejsi na koukani.
Takze jasna volba.
Az tak, ze bych sel radeji do Cross life a ne do Cross, kterej ty "obrazovky" ma ve standardu.
Takze jasna volba.
Az tak, ze bych sel radeji do Cross life a ne do Cross, kterej ty "obrazovky" ma ve standardu.
Souhlas. Hlavně po faceliftu jsou ty analogové budíky mnohem lépe čitelnější
Asi myslíš verziu City Cross, tá je nižšia od Crossu. Pripláca sa tam potom ale za prvky ako automatická klíma, parkovacie senzory, el. zrkadlá s ohrevom a pod. Potom dáva cenovo ale zmysel možno viac Cross a prispôsobiť sa digitálnym budíkom..
Gagarin235
"Komu by to nestačilo, může si připlatit 15.000 Kč za větší a modernější displej s úhlopříčkou 10,25 palce. Ale je to opravdu potřeba? "
Ano, když tomu mohu pomoct tak radši koukám na něco většího než můj telefon a to víc než o palec. Jinak si tam prdnu držák a budu používat telefon. Stejně bude mít nesrovnatelně vyšší použitelnost a to třeba i než android auto na infotainmentu .. android auto bývá zasekané a dotykové ovládání přes něj mizerné .
Ano, když tomu mohu pomoct tak radši koukám na něco většího než můj telefon a to víc než o palec. Jinak si tam prdnu držák a budu používat telefon. Stejně bude mít nesrovnatelně vyšší použitelnost a to třeba i než android auto na infotainmentu .. android auto bývá zasekané a dotykové ovládání přes něj mizerné .
Martin911Turbo
Uconnect je fajn, akorát bohužel přešel z QNX na komplet Android platformu v celém FCA koncernu...