To je vážně super lokalita, místo širšího centra jeb*čka přes celou Prahu do Burešova bydliště v periferní lokalitě s napojením do Asie :) to budou mít majitelé Tesly jistě radost a dále budou z půlky republiky jezdit raději za hranice :yes:
Je to u D1 a spojnice na D5 na Plzeň. Samozřejmě horší dostupnost pro lidi z Hradce, Liberce a Ústí. Pořád lepší než Vysočany. V dnešní době asi nebude žádný problém navštívit (pokud to bude třeba) nejbližší servis třeba i za hranicemi.
Kdo má na novou Teslu a CHCE novou Teslu, tak určitě nebude řešit, že musí z Liberce přes (nebo okolo) celé Prahy. Ani sociální čumil, který si chce sáhnout na kousek miláška Ílouna, to nebude řešit.
Jasný, je to úplně jedno, jaká je dostupnost servisu :D nechceš si založit poradenskou společnost a přeškolit importéry na tyhle inovativní golden rules? :-[]
Jjo, oleje, filtry, občas vstřiky přesně tak, nic jiného jako provozní kapaliny, klimatizace, podvozek, brzdy atd Tesla vůbec nepotřebuje, servis není potřeba :D
.....zvlášť když je jediný v ČR, je zcela zásadní. Teslu přece každý kupuje 3x týdně. To, že stréc z Hodonína nebo prodavačka z Tachova musí místo do Vysočan až do Průhonic je naprosto skandální.
Je jasný, že takový krok je třeba řešit, nejlépe celonárodním referendem, protože by to mohlo Teslu položit na lopatky s těmi řádově optimistickými jednotkami set kusů prodejů ročně v celé ČR.
Už víme, že jako správný kovozemědělec servis vozu, se kterým si nevíš rady řešíš případně u vás na vsi v autorizovaném kolchozu s mechanizátorem v dílně na traktory, až když auto přestane jezdit a proto je dealer dobrý maximálně pro nákup vozu a přežitek, nemusíš se opakovat :D že sis ty nikdy žádné nové auto nekoupil a tím pádem ani servisní úloha toho zařízení, o kterém píšeš, je zcela mimo schopnosti tvého omezenébo chápání, nepřekvapuje :-!