Pokud máte utažený rozpočet a potřebujete auto do města, udělá vám službu minivůz. Jak levný je dnes? Zmapovali jsme nejnižší segment trhu a podívali se do budoucnosti.
Nejen u nás je v současnosti módou velikost. Proto mezi mladými a ženami jsou nejoblíbenější kombíky, SUV nebo pickupy a nikoliv jako za mých mladých let sporťáky.
Bohužel ano. Hlavně v Praze je nutno mít poslední iPhone a co největší SUV s co nejstylovějšími koly, aby bylo ego spokojeno. A mobil v ruce, nepoužívání blinkru a časté troubení jsou in i ve zbytku republiky.
Ale mala auta do 4 metru, s malym, jednoduchym, benzinovym motorem jsou jedina skutecna "ekologie" .
Min sajrajtu pri vyrobe i pri provozu, a pritom relativne dlouha zivotnost.
Pokud jsou udelany dobre.
A co je na Pande "off road" ?
Ze existuje i jako 4x4 jeste z tech normalnich nedela off roady.
A s tim mild-hybridem je to jeste furt normalni auto.
S tou glosou autora sa dá asi súhlasiť, trochu v našom regióne zamieša karty aj fakt, že pri našej kúpyschopnosti rodina uprednostní jedno väčšie auto na rozdiel od kombinácie jedno väčšie a jedno menšie ( skokan do mesta na rozvoz detí do školy, krúžkov atď). Zase toto už absolútne neplatí v ekonomických centrách ani v našom regióne
Ad eu, nezvyknem všetko hádzať na úradníka, ale zrovna miniautá sú úplne elegantný prípad toho, ako európsky úradník nezmyselnou legislatívou ( stále pridavanie nových technológií, asistentov a ešte k tomu úplne prij€baná emisná legislatíva postavená na hlavu) tento segment úplne zlikvidoval. Ono uprednostniť/zvýhodniť legislatívou, resp výškou pokuty napríklad dízelové kombi strednej triedy alebo suv, pred benzínovým miniautom, to chcelo už vážne dobrý materiál na húlenie a nestojí to za komentár, alebo zamýšlanie sa