Novinky
V ČR je průměr aut v provozu (tedy “na silnici” jak uvádí článek u dat z us) dlouhodobě necelých 9let, tak to by byl úspěch :yes:
No a nebo někdo popletl statistiky a je to ekvivalent průměr aut v registru (u nás těch cca 15), a pak by to asi vzhledem k úrovni odpovídalo 😉
No a nebo někdo popletl statistiky a je to ekvivalent průměr aut v registru (u nás těch cca 15), a pak by to asi vzhledem k úrovni odpovídalo 😉
a tady nás budou zájmové skupiny šmejdů buzerovat poplatky a pokutami, protože při 1/3 německých platů si dovolujeme provozovat starší auta, než Němci. Do prdele jděte a nevracejte se zpět.
Druhá možnost je selektivní mýto.
Ne lidem pomoci, aby se měli lépe, potrestat je......
To chceš,to je efektivita jak prase. Jen aby se nažral pomatený ekobolševik 😄 😄
A v Africe dáls taví uhelný elektrárny a v číně lejou jedy do řeky. Super
Řešit přestárlý vozový park represivními kroky nebo třeba dobře nastaveným šrotovným? Co je lepší pro uživatele? Nebo je to také "komunistické"?
Ne zaparkované, v provozu na silnicích....Praha a střední čechy
Nemluvě o veteránech, těch jezdí o víkendech taky hafo, pravidelně potkávám, hlavně britský, americký a bmw a mercedes
Za vším ale hledej čínský virus - na nové auta se čeká déle, než jsou amíci zvyklí a tak vezmou radši nějakou hezkou ojetinu. Navíc v USA není koupě ojetiny na detektivní román á la "Najdi levotu, chtějí s tebou yyj.bat" jak u nás.
Dalším problémem s virem je i fakt, že auta se obecně prodávala méně kvůli strachu z budoucnosti (apokalyptické epidemické scénáře tu byly populární), nikomu se nechtělo showroomu kvůli strachu z nákazy. Poměrně dlouhou dobu to ani nešlo a to online prodeje nezachrání.
I v USA s tebou vyjebaji, jen je to tezsi a vyzaduje to naprostou ignoranci zakaznika. Historie auta se da snadno zjistit, vetsinou zdarma, pripadne stoji kompletni report par desitek dolaru. Ale znam blbku, ktera koupila na ulici Durango, ktere melo najeto o 100 tisic mil vice nez deklarovano. Platila snad dvacet tisic, a nenapadlo ji si zjistit historii.
A v době covidu kdy lidi nevěděli co bude koupi nového auta odložili a nechali si původní, takže průměr logicky stoupl...
Jinak spousta lidí má jako daily car auto starší 10 let
že to lidi nemaj jen ve stodole a nečekaj kolik na tom vydělaj.... BTW ono to nejvíc trpí když to nejezdí
Jo určitě když máš takové auto, je fajn to projet a jen se na to nechodit dívat. Já s Rollsem taky jezdím když je pěkně.
Kdo s tím nejezdí akorát trpí všechny těsnění, zreznou brzdy atd, pak je z toho olejnička která všude teče ze všech hadic, těsnění a spojů.
Na denní ježdění musíš být fajnšmekr, to už znamená pod tím častěji ležet a leze to do peněz na servis no.