Spalovací motory by měly na trhu zůstat ještě pár let poté, postupně je ale z nabídky vytlačí čisté elektromobily. S hybridy už se totiž také nepočítá.
A jak potom prinuti lidi ty auta kupovat? Zde v socialisticke evrope se porouci vetru i desti. Ale co reknou cinanovi rusovi nebo arabovi? :*) tam ta degenerace jeste tak nepokrocila
A pretoze degeneracia v Cine nepokrocila tak, ako v EU, tak Cina zaznamenava z roka na rok najvyssie prirastky predaja elektromobilov a v r. 2025 maju tvorit uz 20% zo vsetkych novych vozidiel. A, ze tam sudruhovia ten plan dodrzia, to je takmer 100% iste.
Ja viem, ze ti to nepasuje do kramu, chapem to. Vela ludi na to reaguje zatvaranim oci. Ale na situacii to nezmeni nic. Ja sam jazdim s cistym benzinom, ale skratka som realista a nezakryvam si oci ako male dieta a nedupem pri tom nohou do zeme.
Proč si nenecháš ta moudra u Vás na Slovensku? Proč tady prudíš?
Chtěli jste být nezávislí a teď sem lezete po desetitisících:
- na školy
- hledáte zaměstnání
- weby jsou plné vašich komentářů
- serrete nás s Burešem v politice
Co se to tam na Slovensku pokazilo že tam nevydržíte? Jo, jste malí, ale chtěli jste to.
Kde jste slovenští soudruzi udělali chybu?
Ty si fakt uboziak neschopny diskusie, ked ti protiargumenty nepasuju do kramu. A ked nemas protiargument, zacnes urazat. Si naozaj ako tie opice, ktore si zakryvaju oci a usi, aby nevideli to, co sa im nehodi.
Jen taková malá technická otázečka: Které z těch diskusních (politicky "nekorektních") poznámek, uvedených Win Dieselem, nejsou podle vašeho názoru pravdivé? :-)
Mate s kolegou podobnou rétoriku. Svoji hloupost se snažíte zakryt jak Donald Trump pleš. A zhruba stejně úspěšně.
Která z těchto poznámek má něco společného s tématem?
To je totiž typicke u tebe. Nesouhlasis bez argumentů. Más nejake zbožné přání a pokladas to za fakt. Tady ses netrefil, zkus někdy dávat i zdroj, místo svého cucani z prstu.
1Q/21:
Among the various models, the Macan was most in demand with 22,458 units delivered in the first quarter. The Cayenne followed in second place with 19,533 vehicles. Exactly 9,133 customers took delivery of the iconic 911 sports car while the first all-electric sports car from Porsche was equally popular: 9,072 Taycan cars were delivered in the first three months of the year. The mid-engine sports cars also remain popular: 6,190 examples of the 718 Boxster and 718 Cayman were delivered. The Panamera was handed over to 5,600 customers.
Když budeš považovat Audi za "elektrickou" divizi VAGU, potom proč ne?
Stačí nedávat na drahé EV dotace, a vidělo by se. Tak dlouho, jak budou k dispozici dotace 250 000, se budou EV prodávat, stačilo aby nastoupil Ford a Tesla má v Norsku po prodejích.
Prodeje EV závisí na řadě okolností, není to nic přirozeného.
Auta byla můj koníček od dětství. V elektročasech však budu brát auto už jen jako spotřební užitkovou věc (jako třeba mám ledničku a pračku) a budu si muset najít jiný koníček... Stejně tak ani tenhle web už nebudu číst, protože mě už elektromobily zajímat absolutně nebudou... Stejně jako nečtu weby o ledničkách a pračkách... To co dělalo auto autem byl spalovací motor a manuální převodovka... Fakt mě nezajímá jestli elektromotor v Audi má o 1kw víc a dělá bzzzzz bzzzz a ten v BMW o 1kw míň a dělá jen bzzz. Celé odvětví motorismu tím pro mě končí. Už nebude motorismus, ale elektromobilismus.
To je smutné. V mém vnímání světa je motor cokoli, co mění nějakou energii na kinetickou energii. Tvým zůženým pohledem můžeš rovnou odsoudít třeba rakety. Že se v autech v posledních 100 letech z 99 procent používaly pístové motory s vnitřním spalováním, neznamená, že to tak musí být napořád. Přitom můj negatvní názor na současnou elektromobilitu tlačenou totalitárními metodami je zde znám.
Ty jsi ale taky pěkně mimo.
Rakety používají motory s "vnějším" spalováním, v některých případech používají naftu.
U raket můžeš na nějaké elektrické motory zapomenout :-)
Proč hned stahovat kalhoty, když brod je ještě daleko a potopa nakonec možná vůbec nenastane? Podobné poraženecké řeči jsou naprosto nepřijatelné! Pořád se budou konat krásné výstavy yongtimerů a klubové srazy spalovacích vozů různých značek, pořád budou burzy automobillové literatury a modelů! Opravdoví milovníci normálních aut si svůj koníček nikdy nenechají vzít a v Česku tuplem ne! :-) Také automobilové časopisy a weby se možná za pár let budou muset přeorientovat na bazarovou a yongtimerovou tematiku, protože pokud se jako novinky skutečně budou představovat jen zkratosráče, tak ty opravdu budou zajímat jen pár elektropošuků. Ale já předpokládám, že za pár let se už v plné nahotě ukáže naprostá neudržitelnost násilím vnucované elektrodebility a politici budou muset chtě nechtě učinit změny k umožnění návratu ultračistých spalovacích vozů! A pokud ne, v nejblitších volbách budou vyměněni! :-):yes::yes::yes:
Kamaráde, ekofašisté jsou jen smečka placená elektro-lobby velkovýrobců a distributorů elektřiny. O tom nemůže být pochyb. A že jim OPEC "nahrál na smeč" neustálým zdražováním ceny ropy, o tom také nemůže být pochyb. :-[]:-!