Novinky
Novotna Jirina
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Přejít do diskuze
Dobrych 13let jsem jezdil s vozy Renault Magnum a az nyni,kdyz jsem musel z duvodu reorganizace vozoveho parku firmy prestoupit na Volvo,teprve nyni se mi vybavilo o co jsem vskutku prisel.A jak skvela musi byt teprve VEGA!OOO jak laji dealerum Renaultu,ze se nedokazi obchodne prosadit v nasi firme.
No tak to věř, že koupí. Jasně, že nebude kupovat celý vozový park s motory o výkonu nad 600k, aby tyhle auta tahaly klasické návěsy s nimiž nemá problém běžná 420-ka, ale to jsou kromě teda již zmíněných speciálních účelů taková autíčka pro lidi, kteří se už v dopravě dokázali prosadit, firma jim prosperuje, vozový park utěšeně roste, tak si majitel koupí 1 takovouhle libůstku, no a většinou zdaleka nezůstane v původním provedení viz třeba Severní Hvězda firmy Lados (mimochodem mám pocit, že jsem ji párkrát v noci potkal, tedy pokud to byla skutečně ona a byla to fakt pastva pro oči!!!!!) Takže v podstatě je to tak, jak Ty říkáš- věc prestiže. Ještět k tomu DAFu- uniklo mi něco nebo tady kolega s tím jejich 12ti válcem skutečně přestřelil?
skutečná špica,ale chtěl jsem se zaptat,má někdo zkušenosti s kamiony renault?Kdyby jo,tak mi je napište na sochy.jakub@seznam.cz,předem díky
Magnum je ve výrobě od roku 1990, od té doby samozřejmě prošlo několika inovačními kúrami, ale základ stále dokládá, že Renault před lety trefil hřeb přímo na hlavu :yes:
Jo a jeste jedna vec: DAF XF byl zvolen jako TRUCK 2005 takze asi takovy vykon nevadi. Stejne u nakladnich vozu nezalezi jenom na vykonu... :-!
To by pak v tomhle tvrdem biznise nebyl moc uspesni.
To by pak v tomhle tvrdem biznise nebyl moc uspesni.
Podle mne s Mercedes-Benz nejlepsi! :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
myslel jsem to tak, že by měl mít z prestižních důvodů mnohem silnější motory, než nabízí, jelikož DAFy jsou jedny z nejlepších nákl. aut
myslím to tak, že 680 koní v silničním tahači si žádný dopravce nepořídí, taková nebídka je víceméně prestižní nebo jen pro vozidla se speciálním použitím... v tomhle ohledu je DAF se svojí paletou motorů poněkud mimo konkurenci
DAF má ale jedny z nejslabších motorů na trhu nákladních aut... v současnosti vede MAN se 680 koňmi, DAF má nejsilnější motor ca 510 koní, což je slabota, byť jen z přestižních důvodů
Hm,zadni svetla......hlavne kdyz tam bude naves >😁 >😁 Nebo,ze by prisli i s navesem :no: :yes:
"jenom" 6válec? co myslíš, že je např. nejsilnější motor u volva, pokud se nepletu, 610 koní... velkoobjemovej 6válec 😉