Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Tahač Renault Magnum Vega - Hotel Hilton jede

25 komentářů

ta modrá světla nahoře na kabině jsou docela problém - na vozidle nesmí svítit nic modře, co by mohlo být ve zpětném zrcátku zaměnitelné jako majáky vozidel s právem přednosti v jízdě, což modré diody a podobné nesmysly pochopitelně jsou a policie takovou věc trestá...
to byla prvni vec, co me napadla. Ale jinak je to parada :yes:
Je to len koncept takze nema smysl o tom mluvit. 😉
Není to koncept, ale limitovaná edice.
Aha tak. 😉
Jo pekny. Hlavne zadni svetla. :yes: :yes: :yes:
tudydudy
Hm,zadni svetla......hlavne kdyz tam bude naves >😁 >😁 Nebo,ze by prisli i s navesem :no: :yes:
a to je jenom 6ti válec?
"jenom" 6válec? co myslíš, že je např. nejsilnější motor u volva, pokud se nepletu, 610 koní... velkoobjemovej 6válec 😉
Pokud jse nepletu DAF ma 12valec. 😉
DAF má ale jedny z nejslabších motorů na trhu nákladních aut... v současnosti vede MAN se 680 koňmi, DAF má nejsilnější motor ca 510 koní, což je slabota, byť jen z přestižních důvodů
Z prestiznich??? 😲
myslím to tak, že 680 koní v silničním tahači si žádný dopravce nepořídí, taková nebídka je víceméně prestižní nebo jen pro vozidla se speciálním použitím... v tomhle ohledu je DAF se svojí paletou motorů poněkud mimo konkurenci
Ja jsem se ptal proc ma DAF slaby motor z prestiznich duvodu. 😉 😉
myslel jsem to tak, že by měl mít z prestižních důvodů mnohem silnější motory, než nabízí, jelikož DAFy jsou jedny z nejlepších nákl. aut
Podle mne s Mercedes-Benz nejlepsi! :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Jo a jeste jedna vec: DAF XF byl zvolen jako TRUCK 2005 takze asi takovy vykon nevadi. Stejne u nakladnich vozu nezalezi jenom na vykonu... :-!
To by pak v tomhle tvrdem biznise nebyl moc uspesni.
No tak to věř, že koupí. Jasně, že nebude kupovat celý vozový park s motory o výkonu nad 600k, aby tyhle auta tahaly klasické návěsy s nimiž nemá problém běžná 420-ka, ale to jsou kromě teda již zmíněných speciálních účelů taková autíčka pro lidi, kteří se už v dopravě dokázali prosadit, firma jim prosperuje, vozový park utěšeně roste, tak si majitel koupí 1 takovouhle libůstku, no a většinou zdaleka nezůstane v původním provedení viz třeba Severní Hvězda firmy Lados (mimochodem mám pocit, že jsem ji párkrát v noci potkal, tedy pokud to byla skutečně ona a byla to fakt pastva pro oči!!!!!) Takže v podstatě je to tak, jak Ty říkáš- věc prestiže. Ještět k tomu DAFu- uniklo mi něco nebo tady kolega s tím jejich 12ti válcem skutečně přestřelil?
Karbonyl
Magnum je ve výrobě od roku 1990, od té doby samozřejmě prošlo několika inovačními kúrami, ale základ stále dokládá, že Renault před lety trefil hřeb přímo na hlavu :yes:
skutečná špica,ale chtěl jsem se zaptat,má někdo zkušenosti s kamiony renault?Kdyby jo,tak mi je napište na sochy.jakub@seznam.cz,předem díky
jo je to husty auto
Dobrych 13let jsem jezdil s vozy Renault Magnum a az nyni,kdyz jsem musel z duvodu reorganizace vozoveho parku firmy prestoupit na Volvo,teprve nyni se mi vybavilo o co jsem vskutku prisel.A jak skvela musi byt teprve VEGA!OOO jak laji dealerum Renaultu,ze se nedokazi obchodne prosadit v nasi firme.
Novotna Jirina
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Novotna Jirina
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Novotna Jirina
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.