Zapominas, ze kazdy novejsi "citron" ma na brzdach automaticke zapnuti vystraznych blikacu. Kdyz poradne slapnes na brzdy, tak ti to zacne blikat samo a nemusis nikde sahat (a jak je to u super skodovek ?).
Kdyz to zapinas pri parkovani na krajnici, tak se holt trosku nahnes a kdyz stojis tak asi zadnou "dalsi nehodu" nezpusobis.
I přes obrovský skok v designu jsou patrné citroenářské kořeny a je patrný původ ze staré c5, z xantie.... To se se o fiatu nedá říct! Říká se, že Fiata ani za vrata!
tipnout? snadný, opravdu normální čech si nekoupí nic jinýho než oktávku, ale kdo mám rozum si rád smlsne na C5, já osobně mám zkušenosti jak s I. tak i II.řadou a musím říct, že už Xantie je strčila do kapsy, ale holt už se nevyrábí...
Jenom ty špatný TDI motory co nabízí VW jsou nesrovnatelné z PSA diesely, k nim bych srovnával snad jen Toyotu nebo BMW a DC...
Jel si nekdy v aute s hydractive 3+? Asi ne.. k francouzske houpacce to ma velmi daleko. Kritizuj, kdyz vis, o cem mluvis. Ja jsem z noveho hydraulickeho odpruzeni trochu zklamana. Citroeni jako CX, XM, BX byli echt hydraulicti a mekci. Toto jsou uz tvrde ladene podvozky. Nemluve o dalsim fatku, ze hydractive 3+ bude pouze za priplatek. Takze kdo chce pera, ma je mit ;-)
Plně souhlasím! Vystouplé blatníky,to je snad výsada jiných značek - u Citráku nevídané.Zadní část je modifikovaná Audi A6,celkově evokuje nové Mondeo od Forda.Mezi vydařenou C4 ku a typický Citroën C6 vůbec nezapadá. Je tohle fakt finální podoba? Se mi nechce věřit.
To suhlasim. Nova C4 Picasso a Grand, C6, Jumpy (Van roka), Jumper, novy Nemo - vyborne modely. C3 by si zasluzila drobne inovacie (pristrojovka), a zopar vyhrad mam aj k aktualnej C4 (zadna cast 5-dveraku).
jsem rád že píšeš "vymachrovaná AUDIna" to znamená že to je hezčí než audina ;-) převis je bohužel daň za to držet se stávajícího designu a splnit ochranu chodců :-( nebejt ncap vyrábí se rozličnější auta... ;-\
hezké auto. Až na ten ukrutný převis na předu, to je skutečná hrůza a ukázka nepraktičnosti. V běžném provozu to činí neskutečné potíže.....
Jinak je to opravdu vymachrovaná AUDIna.
ty si....?? ja som sa viezol v novom golfe, novej octavii, passate, mondeou (starom), omege, P 407....a nikto nema na terajsiu C5. a kvalita interieru? no viac som zo skody a vw sklamany byt nemohol. to asi ty si sa neviezol v C5 inak by si nenapisal taku p.covinu :no::no::no:
Tomu autu sa dá zvonku vytknúť práveže úplne všetko! Ako som písal vyššie toto nieje Citroen! Je to nejaká športová spotvorenina. Povedzte mi, kedy mal Citroen športové tvary - nikdy! Vôbec mu to totiž nesedí. Citroen to sú elegentne výstredné a pohodlné autá, autá z ktorých prýšti francúzska avantgarda. Prosto tento nový má príliš športové tvary na to aby to bol Citroen. Chápem, že sa to tunajšej väčšine ľudí páči - ich pohľad je silno ovplyvnený nemeckým dizajnom.
na jare jsem si koupil novou 2.0dCi 150k kombik a v plne a je to bomba, byl jsem ted pozvan na projizdku novou lagunou a je opet super auto. Ale musim uznat novy design na fotkach C5 je opravdu masakr a nemci s mondakem a passat nazdar. ;-)
Francouzska auta typicky opravdu nemusim, ale zde je zapotrebi Citroen pochvalit. Design toho auta je neuveritelne vyvazeny. A navic je konecne k dispozici i normalni podvozek a ne jen ten hydropneumaticky fujtajbl. Bravo Citroen :yes:
je to fakt, mam xantii a některejm lidem se z toho podvozku dělá blbě. vidí na silnici nerovnost, připraví se na ní a ono nic, a když už si zvyknou na měkost a pak říznu zatáčku a auto se skoro vůbec nenakloní a sedí jak přibitý je to na ně moc >:D jj Hydractive II
A neridil design Bangle? :-O Vsude chaos. Je to pekny auto. Ale jedna linia naraza na druhu cudesne svetla. Jo pekny ale zvlastni. Ty predni vypadaji jako takovy naslahani krem. Kombik ma zase zadni svetla takove krasni sipy. :-)
Konecne nejake odliseni. A radne odliseni! :-) Pristrojovka neni to co udelali v C6-exterier futuristicky a interier bez napadu. I ten je opravdu odlisni od vseho co tu doted bylo. :yes::yes:
Co chteli vsak tak podivne umistenimi vyduchmi rici to nechapu. :-O:-|
jj, moje řeč, pokračování v duchu c6 a c4. a copak sem si říkal když sem poprvý uviděl nový mondeo?? že mi to nějak připomíná c6 ;-) dneska už je takovejch aut že na každým najdete prvek jinýho auta... vemte si c4 a na čem všem od jejiho vydaní najdete světla stejnýho stylu. a jelikož je metodika euroncapu a podobnejch testů jasně daná, není se čemu divit že si sou předky aut čím dál tim víc podobný :-(
Tá poznámka o hatchbackoch patrí (tak ako som to už napísal) autorovi článku, teda p. Láníkovi. S jeho názorom "všechny modely s dvojitým šípem ve znaku, měly praktickou výklopnou záď" sa totiž nedá súhlasiť.
Ano, máš pravdu s tím sklem. Měl jsem napsat staro-nové. U XM ani Xantie ale nebylo, tudíž to staro-nové by sedělo asi lépe. O hatbacku nikde nepíši. Co vím, tak splývavé zádě u Citroënu ve střední třídě byly označovány jako Berline.
Ahoj! No pekne si sa rozpisal >:D Ale kolko ludi tolko chuti, pravda? Ja Ti mozem povedat, ze som mal LagunuI 1.9dTi a teraz mam Mazdu6 2.0i po facelifte a ten rozdiel je jednoducho priepastny!!! Neviem o akom papiraku presne vravis, ale v tej mazde vsetko drzi ako skala!!! Re: interier - Ty si evidentne jazdil s verziou pred F/L, kde to nebolo nic zvlastne, uznavam. Ale interier po F/L je uz uplne niekde inde. Kazdopadne toto su len veci vkusu, nazoru a preferencii. Ja som moju Mazdu6 kupoval koli uplne inym veciam a to aby som sa viac vozil a nie stal v servise ako to bolo v mojom pripade (podotykam!) s Lagunou. Toto je moja osobna skusenost a uz sa len mierne pousmievam ak mi to niekto chce vyvracat :-) CX-7 Ti chvalim :yes: je to kandidat na moje dalsie auto, ale asi si pockam este an CX-9 ;-) Tak nech sluzi! :yes:
Souhlas. Laguna je skutečně nepolapitelná.....Laguna je kráska z Francie na 100%. C5 šla dále. Tak nějak to vypadá, když je Francouzka s Němkou v posteli....krása a chladná drzost. Přesně tohle jsem zažil a budu vzpomínat i v domově důchodců......Rakousko 2005....Westendorf.....
vím, že vy už jste to všichni zjistili, ale řeknu zřejmé. zakryjete-li vystupující spodní část zadní lampy, je to lex is, učiníte li to samé s částí světla na kapotě kufru, získáte něco jako a4. no zkrátka podobnost tam je. ale kdo se vědomě nebo nevědomě neinspiruje celý život? jsem zvědavý na ty diskuse nad činskými výtvory:-) ikdyž tam je to vlastně hned a každému jasné.
p.s. jo a souhlasím, mějme se rádi, proč to tady vždycky musí skončit u osobních útoků? hezký večer.
myslím, že c5 získá vesměs dobrou kritiku. narozdíl od laguny nemusí céčko dělat ruzné klikyháky a nečekané zlomy linií aby překvapilo a zaujalo. podařilo se něco hodně dobrého. ano, trochu získalo linie svých německých konkurentů, ale pardon, kdo z vás kteří vzpomínáte na tzv. staré zlaté časy citroenu jste je vůbec zažili? kdo z vás se vůbec svezl třeba v déesce? (hlavně mi nepište já jo, já jo, je vás zlomek)takže na rozdíl od xsar a současných c5, kterými nás nudili deset let, je tohle zatracený kus dopředu. ale nic proti nikomu.
a propos docela mě boří, jak se jim i na menším pracovním prostoru než je c6 podařilo vecpat tu fantastickou klesajicí linii boku a hrany okna až k zadnímu podběhu. to je fakt pecka. všichni to hrnou dopředu a krčí do pokleku sprintera, ale citroen dokázal obojí. gratulace! trochu podezřívým céčko, že to boční foto je trochu pod úhlem aby se skryl případný naprosto tragický přední převis 407ky. no uvidíme, možná se obávám zbytečně.
No Laguna II aj Laguna III ma viac ako 125kW diesel. BMW3 detto, Passat, A4, 407 tiez tak ja neviem, kde je taky problem s tymi 170PS+ dieslami v objemovej kategorii 2-2.2l
kombik je fakt geniální, a musim souhlasit s ostatnima lidma co sem pišou ze pro konkurenci to bude šok až se začne c5 prodavat. tohle auto se fakt povedlo a neni na něm co vytknout
mne sa tiez zadok C5 ponasa na passat...netvrdim, ze ho citroen odkukal od vw, len ista podobnost proporcii tu je. celkovy dojem z auta je aj tak naskrz dobry. ma sarm, eleganciu, dravost, solidnost. podareny mix. krasne stylovo zapada do medzery medzi modelmi C4, C6 :yes:
mne sa tiez zadok C5 ponasa na passat...netvrdim, ze ho citroen odkukal od vw, len ista podobnost proporcii tu je. celkovy dojem z auta je aj tak naskrz dobry. ma sarm, eleganciu, dravost, solidnost. podareny mix. krasne stylovo zapada do medzery medzi modelmi C4, C6.
Tak před tímto výtvorem nelze,než smeknout.Opravdu povedené auto,zvlášť kombi je úžasně čisté,co se designu týká,nic nelze vytknout ani interiéru.Pokud bude kvalita o.k.,pak má Mondeo a spol. dalšího vážného konkurenta.Toto je první francouz,který je po všech stránkách vyváženým modelem a za to musí obdržet: :yes:
Citroen C5 je jednoznačně nejhezčím vozem střední třídy protože narozdíl od nového Mondea neztratil svou image a opticky se nezmenšil. Je to pořád velký a honosný vůz, který na první pohled zaujme což se dnes očekává nejenom od vozů vyšších tříd ale i od střední třídy. Já sám mám Renault Laguna (2005) a nové C5-ce bych dal rozhodně přednost před novou Lagunou i Mondeem s Passatem.
Absence hatchbacku mě trohu mrzí, nicméně design kombíku je tak nádherně zvládnutej, že naprosto zastíní sedan a až budu měnit auto, tohle budu mít v hledáčku. TOMU KOMBÍKU SE NEDÁ ZVENKU VYTKNOUT NAPROSTO NIC. Doufám že v interiéru bude zase varianta provedená ve veluru, kůži nemusím a látkové čalounění se mi přímo příčí.
Absence hatchbacku mě trohu mrzí, nicméně design kombíku je tak nádherně zvládnutej, že naprosto zastíní sedan a až budu měnit auto, tohle budu mít v hledáčku. TOMU KOMBÍKU SE NEDÁ ZVENKU VYTKNOUT NAPROSTO NIC. Doufám že v interiéru bude zase varianta provedená ve veluru, kůži nemusím a látkové čalounění se mi přímo příčí.
On je to Passat, komu se muze o kvalite zdat. Kvalitni zpracovani je take tatam. Kdyz k tomu pripocitame nudny design, tak mame na dnesni pomery podprumerne auto.
Re: Ukazka toho ze se vsechno slejva....."Citroen Passat"
Prosímtě, kolik máš dioptrií? Tohle nerozeznat od Passatu už chce hodně slepoty. Hodne lidem připomněla silueta sedanu novější Audiny, čumák zase trochu Mondeo, ale Passat nikomu.
Tak to se pletes, C6 ma taky pevny stred. Opravdu jsem jeste nevidel nikoho kdo uz to doopravdy vyzkousel, aby si stezoval. Ovladaci prvky najdes vzdycky na svem miste, airbag nemusi byt kruhovy a plni se vzdy idealne . Vidim jen vyhody.
Ukazka toho ze se vsechno slejva....."Citroen Passat"
At se na mne nikdo nezlobi....ale tohle je moc. Kdyz jsem videl ten koncept ve Franfurtu, tak jsem si rikal, ze se mi to asi zda, ale opravdu jsem neocekaval, ze to vznikne. Toto je naproste tuctove auto, ktere ztrati mozna hodne zakazniku milujicich citroen...tj. extravaganci. Mit tohle vedle auta jako je C6 mi prijde ostuda...
Rad bych se mylil, ale myslim, ze to je slapnuti vedle...
tedy až na ten volant s pevným středem, který se mi opravdu nepáčí, je to velmi povedené auto. Po stránce designu jak exteriér tak interiér opravdu ukázkou toho, že citröen opravdu umí.Moc se mi to líbí a mohu jen dodat jen tak dál :yes:
O kvalitách passatu si nemuže nechat ani zdát žádné fr. auto!Jestli je nuda kvalitní zpracování ,perfektní materialy nadčasový jednoduchý design,tak se budu rád nudit!A se mnou další miliony majitelu VW!!!!!
Nemám rád žabožrouty, ale tohle se jim povedlo.Hlavně že opustili ty naprosto debilní interiery!!!!
Jenže to bude zase sráč,jako všechny fr.šmejdy,ale alespoń hezkej!
Páni.....ved to je brutalita! Sice po katastrofalnych skusenostiach s francuzom (Megane II) som chcel radsej japonca/nemca ale možno aj tak pouvažujem >:D
Udavat jakym smerem pujdou auta se bude vzdy rozhodovat v Ev
Japonci opet jako vzdy cekaji "za bukem" jak a co co nejdrive obkopirovat.Zatim neprisli vubec s nicim novym.
Japonske dezignery jsou hrozne nudne a na jedno brdo.
Neco obkopci a pak to jeste " zprzni" na computeru a pak to tak dopada.
Japonska auta nemaji zadny charakter.
Tak tohle se povedlo! Konecne se Citroen probral a prestal produkovat ty strasne vyyblitky alá C5 a Picasso minule generace. Ty auta mely tvar jako vyblitek, nebo konske lejno. Bylo OSTUDA nazvat neco takoveho Picasso - chudak Picasso se musel v hrobe obracet!!!!
Ovsem od nove C4 se Citroen probral a dela moc pekny auta. Dalsi vec je, ze bych si to nikdy nekoupil, protoze spolehlivost a jizdni vlastnosti francouzskych "stroju" jsou diskutabilni. Ale to se jim za dalsich 25 let mozna taky podari odstranit:-)
nikomu nic necpu!1:nemám rád měký auta,2:jako majitel autodilny vím jaký jsou problémi s opravama(nemluvím o poruchovosti ale o konstrukci a dodávkou součástek)3:tady jsem psal že se mi citron líbí a tak nechápu co vychyluješ,neznamenáže když mám rád koncernoví auta že nepochválím jiný
Vôbec neinkliminujem F autám a mám voči nim averziu, ale toto je naozaj skvost, ktorý musím pochváliť.
Do detailov vypracovaný dizajn. Interiér je ABS špica!!! :yes:
Uvidíme aké budú jazdné vlastnosti.
Páči sa mi.
ty ses moc octavia za penize jakou ji koupis ojetou v luxus stavu se treba vubec nevyplati je poruchova po 100 000 tis km mas v * cerpadlo u tdi jsou to zastarali systemy a octavia je sracka ...c5 bude luxusni a presne tak nejde to srovnavat !!! >:D
To ste už naozaj totálne zhulení? Už aj Škoda pochopila kam Octavia patrí keď prišla s reklamným sloganom "Najväčšie auto vo svojej triede". Za chvílu budete porovnávať Octáciu s S klasse.
Ináč pekné auto. Niečo podobné ako nové Mondeo. Povedal by som ešte krajšie.
Suhlasim, interier VW koncernu vrze od novoty, hlavne vrzganie volantu (pri otacani)je zabavne. Malato Octavka I, Golf IV, Touran (tam vrzgalo uplne vsecko) a tam som s koncernom skoncil.
na příspěvek reguju z jednoho prostýho faktu --) ten jsem, myslím, dostatečně vysvětlil. Nehodlam si tu plácat játra ještě v pátek po ránu >:-[].
významy slov, který používám nemusím dohledávat, plně jim rozumim, ok? Buď v klidu a díky za péči. Myslim, že kdo chtěl, tak pochopil o co mi šlo :-). Mějte se rádi .
Tak ono to "tlačítko" je většinou na dosah ruky. Jen si fakt myslím že v tomto autě se bude člověk dost natahovat. Tak aby to nevedlo k další "nehodě" .. ;-\
Ja som nejaký čas jazdil s Transitom, teda so starším, tam bolo toto tlačítko na stĺpiku riadenia tesne pred prístrojmi. Tam kým si napasoval ruku, tak bolo niekedy aj neskoro. Tlačítko presne pred šoférom, ale dosiahnuť naň problém.
...wau, dalsi kopirak na Lex GS (zadok). prave som komentoval mazdu 6, kde je to pre zmenu predok. este by nieco mohli v Citroene urobit s tou spolahlivostou (tu sa kopirovanie od Lexusu velmi toleruje..). Inac je to velmi elegantne auto, to sa musi nechat.
Ano souhlasim Francouzi umi postavit velice elegantni vozy. Do nove C5 pridali notnou davku nemeckeho stylu. Ocekaval jsem neco lepsiho v interieru typu C4, nebo C6. TO co nam zde Citroen nabizi je vuz ktery se bude radit na spici tridy a zaroven se radi vedle Mondea, a M6, pricemz odsouva nudny Passat zase o pricku niz.
musim uznat ze je to fakt nadherne auto ale me se treba vic libi nova M6 a hlavne si myslim ze se vsem bude narozdil od renaultu, nebo citroenu libit spolehlivost mazdy... protoze francouz to je vzdycky risk.. a byvala C5ka teda zadny kral spolehlivosti nebyla :-) (dokonce mam i osobni zkusenost)
Nový Citroën C5 je skutečně skvostný vůz. Pokud jde o vzhled, tak se mají například v koncernu VW hodně moc, co učit! Poslední generace francouzkých vozů se soustředí i na kvalitu a spolehlivost a doufám, že u C5 tomu nebude jinak. Citroën prostě dělá nejzajimavější a nejkrásnější francouzké vozy!! Jen tak dál...! :yes::-!
No jsem fakt docela zvědavej jak se budou pružiny prodávat. Já bych teda rozhodně volil hydropneumatiku. A pro ty kdo si myslí že se s ní nedá jet dost sportovně tu mám jedno moc pěkný video :-) [odkaz]
No vidíš a my už máme v rodině asi šestýho Citroena od AX až po XM a další auto bude zase jedině Citroen. A nikdy se nám nestalo že bysme do nich jen cpali peníze,právě naopak,šlapali jak hodinky.
Praveze to ma total konzerva interier, skoro Ford a to je jedine co to auto kazi. Skoda, cakal som palubovku niekde medzi C4 a C6, tak hold Mondeo. :no:
Po prohlédnutí fotek, to skoro vypadá že jsou ostatní výrobci(myslim v dané třídě) v designu zbabělí... :-) Škoda, že se designéři takhle nerozjeli v intériéru C6 ;-\
Nemůžu říct nic jiného, že tohle je bomba, a že se teď ve střední zamíchaly karty pořádně ;-)
Už se těšim jak se tu budou prohánět po silnicích s polu s Mazdou 6 , aspoň tu nebude nuda. Jen tak dál Citroene :yes:
Hele ty Mazdare, nechci se chlubit, to rozhodne nemam zapotrebi, ale ja mam kratce CX-7, protoze se mi ta kara jiz na jare strasne libila a chtel jsem ji a me kdyz se neco libi tak si za tim jdu a nekoukam zrovna na znacku... Muzu ti ale rici, ze to je tak asi jedina Mazda snad krome RX-8, ktera mi smi do baraku... Je konecne!!!! opravdu bytelna, dobre zpracovana, s vynikajici aparaturou Bose, vykonna jako nejakej 3.5 litr, sice moturek 2.3 je taky rozezranej jako nejakej 3.5 litr napr. u Bawa, ale dle mych zkusenosti se celkove CX-7 smele muze rovnat evropske konkurenci jako je napr. Touareg nebo i XC-90, designem je rekl bych dokonce jednoznacne predci! Ma ale i pro me nepochopitelne drobne nedostatky, ktere kazi muj celkovy vinikajici dojem! Ale po porade...
Parkrat jsem mel tu moznost a jel jsem v soucasne rade Mazdy 6 sedan po faceliftu, ale musel jsem se jenom pousmat kdyz jsem to v duchu srovnaval s jeji tehdejsi evropskou kokurenci (predposledni: Mondeo, Passat, Laguna, atd.)... Opravdu, tak s takovym "papirakem" jsem jiz dloho nejel a to jsem jiz ridil docela dost vozu ve stredni tride. Proste udes! Slusnej kabatek, to jo, ale naprosto hnusnej interier, hnusny plasty sice solidne a konkurenceschopne slicovane, ale rozvrzana ridicova sedacka, neskutecnej hluk v interieru jiz pri 120, nepresne a v kulise volne razeni, dokonce u jednoho kousku byla i nevyvazena geometrie (a to mi majitel rikal, ze to jiz nekolikrat spravovali) apod. Pravda, vsechny mely pres 100tacu a jedna mela najeto kolem 150tacu.
Pred CX-7 jsem mel Lagunu II kombika 2.0T z r.2003 v plne palbe jako prvni majitel. Kdyz jsem ji prodaval, tak mela najeto podobne neco malo pres 140tacu jako jedna z tech Mazd a muzu komukoliv s klidnym svedomim rici, ze za tu dobu co jsem ji mel (a to jsem ji nijak nesetril, zima nezima, max.220km/h na nemecke dalnici byla pravidelne), jsem s ni krome bezne udrzby nezaznamenal ani jednu jedinou vaznejsi poruchu. Sice mi vyskove stavitelna sedacka taky na nerovnostech obcas povrzavala podobne jako tech Mazd 6, a jednou mi museli menit moturek u prednich steracu, protoze jeden praskl a muselo se to pry vymenit komplet cele, protoze dle sdeleni servisu jinak to pry vymenit nejde!!!, ale to bylo tak zhruba vse. Tak utulnej, kultivovanej, bytelnej a tichej interier jsem v te dobe v r.2003 nikde jinde nenasel ani u Passatu te doby o Mondeu te doby ani nemluvim. Kdyz srovnam me dojmy z rizeni Mazdy 6 napr. s touhle moji tehdejsi Lagunou, tak s klidnym svedomim muzu, rici, ze tahle Mazda 6 celkovym ztvarnenim a mymi dojmy z rizeni na Lagunu proste nemela... Sorry, ale to jako kdybych nejel v autaku, ale jel nejakym povozem! Je ale pravda, ze to byla nejlepsi a nejvykonnejsi Laguna te doby a tak asi byla i o neco lepsi nez beznej Lagunovskej standard a mozna bych ji mel srovnavat s MPSkou u 6, ktera ale byla nesrovnatelne vykonnejsi a hlavne prisla daleko pozdeji...
Co tim chce teda basnik rici? Proste muzou bejt Mazdy spolehlive jak chteji (ano chapu jsou na spici), ale poradny autaky stale jeste delat neumeji... Prvni, ale opravdu prvni vlastovka je tahle CX-7, ale to je tak asi vse. Ale i tak napr. ma tahle CX-7 na to jak je to velka kara smesne, rekl bych Mazdovske nedostatky jako je treba nemoznost ani za priplatek doobjednat od vyroby zadni parkovaci senzory natoz nejakou couvaci kameru, el. sklapeni zpetnych zrcatek apod., ale zato tam do toho jiz do zakladu napr. ve vybave Revolution na.erou (pro me uplne zbytecne) kozene sedacky, ktere se stejne casem osoupou... Mysleni techletech Japonciku je pro me nepochopitelne! Pry si ty senzory muzu nechat dodelat tady v jejich autorizovanem servisu, ale zaroven mi tam showmani rekli, ze je to novej autak, tak pry to jeste nedelali, tak... Tudle!!! Aby mi tam u novyho auta po.rali kompet celou elektriku nebo poskrabali interier, kterej je dost slozitej (rozebirani nebu slast to chapu i ja) a ma imitaci hliniku (samozrejme plast) jak se v nem budou hrabat a vse rozebirat pacidly jak je znam, tak to teda NE! Zaverem tedy: pokud se chteji v Mazde vyrovnat Evrope kde tyto veci jsou jiz leta u aut beznou volitelnou polozkou nebo nekde dokonce i standard a hraji se na luxus, tak prosim se vsim vsudy a nikoliv polovicate... To potom opravdu degraduje jinak vcelku povedeny kousek jakym CX-7 bezesporu je! :yes::yes::yes: Doufam, ze s novou 6 (ktera se mi na fotkach docela libi) se to jiz nebude opakovat, ale stale jim moc neverim, napr. kdyz stojim u prcka pod oznacenim Mazda 2. Opet papirak, bohuzel, staci zavrit predni dvere... Opravdu bych nechtel v ni videt nejakou bouracku! :'-(:no:
Kecáš, máš tak možná holou * a shnilýho BX a na něco si hraješ...
Kdybys ses někdy sevzl v Octaviim nebo v kvalitnim Passatu, tak bys v životě do takový šunky nemohl jít. Interier je tak kvalitní, že auto vrže i když stojí a po pár letech nezůstane jen u interie... Takže až se budeš Bx zbavovat v šrotu, tak pak uvažuj ;-)
Precti si forum citroeny.cz, trosku se poptej. Ja muzu rict ze za necele dva roky co jsem vlastnil C4 jsem malem zesedivel a Citroena uz nikdy vic nechci. Jsem rad ze je z domu, byt jsem na nem tratil jako na zadnem jinem aute.
kdyby zustali na zemekouli jen Ochcáfky, tak penize na auto hodim do rybniku a chodim pesky - jak koupit ochcáfku ;-) Tenhle Citroen ujel Skodofce o 100 let >:D
hmm to som este nepocul od nikoho kto ma C4, ale dik za nazor :yes: Ja ked cuvam a dlan jednej ruky si oprem o volant a tocim, mi to nezavadza ale to je asi individualne ;-)
libi se mi moc tak jak spousta ostatnich,nemusim francouze lae
citroeny poslednich let mi prichazi na chut. pro autora:proc pouzivate slovo exaktne prevzate z ang.kdyz by tam sedelo krasne ceske slovo presne.......kola presne vyplnuji podbehy......myslim ze v dnesni dobe se to s tema cesko aglickyma vyrazama prehani.......normalni clovek ahojte vsichni!!!
C5 se prodalo letos za 1-9 celkem 204 ks, toho propadáku Mondea 427 ks.Trochu bych brzdil.Poměr dovozu jetých vozů Mondeo/C5 bude a je nekonečně ve prospěch Mondea. :-!
Taky se mi líbí. To říkám na rovinu. Ale stejně tak musím říct, že kdyby to nemělo logo Citroenu taky bych to tipoval na VW Passat nebo Forda. Koneckonců hodně z vás v tom taky vidí německej design. Zejména z boku je tam spousta prvků kombinujících Mondeo a Focus Combi. A já se ptám proč? Vždyť s linkama neměli frantíci nikdy problém. To spíš s kvalitou. Tak proč berou německý linky? Teď ještě začnou němci brát francouzzkou kvalitu a bude po srandě...
a komu to cpeš že jiný auto nechceš mel jsem koktu I a letos jsem kupuval nový auto koupil jsem současnou C5 protože disel o výkonu 125kw má jen kokta II a ta výbava je taky slabší C5 mi vyšla o 30000,. levnějš než kokta tak nebylo co řešit a navíc ten podvozek hydroaktyv je tak komfortní že já mam o nástupci mojí C5 jasno bude to zase C5 ať to stojí co to stojí
ked mas Renaulta tak máš Renault Asistence, takže nevoláš ADAC takže to potom vyzerá že Renaulty nie sú poruchové...opak je pravdou...manželka mala dva služobné po sebe: Megan sedan a megan combi...boli to maličkosti ale stále niečo čo púšťalo...des...dnes máme súkromne mazdu 6 a zatiaľ spokojnosť..tým nechcem samozrejme zovšeobecnovať že francúzske autá sú zlé, len ten Renault... ;-)
Nájdi si na googli fotky interiéru ZX a uvidíš, že cez volant sa k tlačítku výstražných blikačov dostaneš, ale lepšie je to normálne - teda ak nie si jogín alebo nejaký hadí muž :-) Napr. tu: [odkaz]%20ZX%20225.j…
tiez som mal C4 a na pevny stred som si zvykol za 5 minut. bolo to krasne auto, tak ako aj nova C5-ka, ktoru za design velmi chvalim, no mechanicka a elektronicka kvalita bola tak ako u vacsiny francuzskych aut hruza a des...
k tomu airbagu: pre pripad nehody ide hlavne o to, ze kruhovy airbag je mensi ako airbag "nekruhovy", ktory moze byt iba u spolujazdca alebo vo volante s pevnym stredom - t.j. volant s pevnym stredom je co sa tyka airbagu jednoznacne lepsi a ak by som si mohol vybrat v ktorom naburat, tak jednoznacne do "nekruhoveho" airbagu ! >:D
link: [odkaz]
Cital som si tu diskusiu a jedine vacsie negativum bolo ohladom pevneho stredu na volante. OK. Teraz nech sem napisu svoje negativne nazory ludia, co s tym maju skusenosti (nie testovacie jazdy a pod)- som na ne zvedavy. A mam rad takych, co ho este nedrzali ani len v rukach ale veeeelice tu vypisuju, nie ze je skaredy na pohlad(co je kazdeho vec), ale ze je zly, spatny, neprakticky... :no::no::no: Nesudte co ste neskusili.
Jo jo, hlavně tak poslední 2-3 roky jsou tak strašně dole že?... prober se, Renault šel s kvalitou Megane a Laguny nahoru, patří mezi 5 nejméně poruchových aut. (ted nevím zda podle TUV a nebo podle ADACu a počtu výjezdů k poruchám).
Preco by si neakceptoval pevny stred? Chces len dacim zaujat o com sa tu este nepisalo? Ak hej, vyslo ti to :-) Ak si este nejazdil na aute s pevnym stredom (nemyslim skusobnu jazdu cez tri ulice...), tak si o vela prisiel. Je to OVELA LEPSIE ako normalny volant. A pis co chces, JE TO TAK. ;-) Jedine ze by sa ti to nepacilo designovo, to berem.
Co se týká mě, tak odemně se jich nedočkáš. Pokud mám to auto rád a líbí se mi, tak to napíšu. Pokud se mi to auto nelíbí nebo nepatří mezi mé nej značky, tak nepíšu nic nebo slušně >:D
1) Opel má pro zlepšení kvality důkaz - žebříček, statistiky; tedy v jeho případě lze zpochybňování kvality snadno A NA ZÁKLADĚ ARGUMENTŮ odmítnout.
Už se podobně zlepšili Frantíci? Můžeš nějakým VĚCNÝM ARGUMENTEM napadnout obsah příspěvku, na který reaguješ? (Zatím jsi sem nasypal toliko kupu blábolů.)
pridávam odkaz na oficiálne nemecké stránky citroenu
[odkaz]
(pre zujmavosť k dispozicii je na výber hydropneumatické pérovanie, ako aj lacnejšie oceľové pružiny)
Opravdu nádherný, přenádherný kousek, doposud až na pár vyjímek (např. XM) se mi Citroeny nikdy moc nelibily, ale od uvedeni nové C4 Picasso se vše obrátilo, nová C5 můj dojem opět jen potvrzuje, je to skutečně skvostné dílo. Moc se mi líblo nové Mondeo, Laguna nebo Mazda 6, ale C5 je jednoznačně trumfla.
Já se o auta zajímám asi 15 let a teprve teď jsem si všiml, že ve slově Citroen se nad E píšou 2 tečky. To jsem ostuda :-) Jinak nová C5=nádherné auto. Už dlouho jsem neviděl nějaké nové auto, kde by se mi líbil jak interiér, tak exteriér. Pěkně, jen tak dále Citroene s dvěma tečkama nad E :-)
neverim vlastnim ocim ! ze by opravdu citroen udelal krasne auto ? tahle generace aut (M6, mondeo) se snad opravdu vydarila uplne nejvic za poslednich par let :-)
Tak to som nečakal.Dobrý mix francúzskeho šarmu a nemeckej ostrosti a citu pre rovnováhu( pomery previsova rázvoru, pomery sklo-plech, trafený rozmer svetlometov...).A jednoznačná príslušnosť k značke, konečne nápad v interiéri, ktorý vyzerá aj pomerne funkčne... po čase auto v strednej triede čo zaujme. :yes:
Kto pise pred 10 rokmi som mal 10 rokov stare auto kuwa? Vies kedy sa zacali vyrabat Laguny? Strielas poriadne mimo misu! Kurnik, vsak to kup a uzivaj si ... >:D
Pocuj, neviem co si vazis viac? Nejake drble statistiky alebo konkretne skusenosti konkretnych vodicov??? Ak trosku pohladas na nete najdes plno ludi a ich skusenosti a podla toho si mozes vytvorit nazor. Ale kto osobne nezazije tak asi neuveri. Ja som si zazil a uz nechcem a nechcem to uz ani riskovat - zabozruta doma uz nikdy nechcem! ROZUMÍME SI?!? :-!
Uz jste si me vsimli v te zaplave prispevku???Jo,tak dobry.Ted skutecny nazor-dost pekne auto s trochou smrncu od Mondea(podle mne,samozrejme)a tedy 400sedmicky.Interier-..originalni,rpo nekoho nic moc,pro nekoho vic nez dobry-na mne to pusobi jakooooo...trochu....Vemte interier Superbu,doprostred soupnete navigaci(displey)a trochu to upravte-ale nic proti ;-)
Na to, ze z Francie muzu jen kangoo, twingo a p406 coupe je to skvelej kousek. Ted uz jen jestli k tomu dynamickymu vzhledu daji i kvalitni podvozek, a ne zase houpaci kreslo na vajicka na zadnim okne!
Konečně někdo, kdo se zmínil o tom nejcenějším na autech Citroen. "Hydractive"
Je mi jasný, že většina přispívajících neví o čem mluvím nebo jenom ví, že to existuje. Ale svezení teprve ukáže. Stará C5 je už moc tvrdá "na citroen" (pro rýpaly- mám ju doma, po Xm a Xantii) nová C6 je prostě žehlička (jsem uchcával), doufám. že se jí nová C5 co nejvíce přiblíží a nepůjde cestou fordu ( do zatáčky 120km/h ,přes hrbol prokouslej jazyk)
detailne som si novu lagunu obzeral aj som v nej sedel a subjektivny pocit? nič moc sedačky moc mäkke na môj vkus interier však dobry až na par miest,ktore sa mi zdali až neuveritelne odflaknute miestami o dve triedy horšie...čo sa tyka kvality tak som skušal fabiu 2 kombi a clio grandteur a fabia ma kvalitou aj miestom vzadu dosť očarila ,renault naopak tvrde plasty...inak laguna 3 na mňa pôsobila ako evolucia 2jky...to iste ako Octavia I a II žiadny vyrazny pokrok,ale nova technika ,lepšia kvalita dizajn dosť podobny
tak som si to pozrel a ano kombiky su vlastne jeden akurat v photoshope zmenena farba...asi ide o to,že ako vyzera v svetlej a ako v tmavej...ale inak vyzeraju foto realne aspoň podla mna vôbec by som sa nehneval keby seriova C5 bola takato :)kombi pripomina zboku XM Break
Čo je podľa Teba originalita? Na čomkoľvek nájdeš podobu k niečomu, keď chceš. A musíš byť slepý jak patróna, keď v týchto mäkkých krivkách vidíš strohé Mondeo alebo Passata. :no:
mne sa pacia velmi okna ze niesu velmi velke a to dodava autu na take akoby sportovosti a zeroven eleganicii......ale inak CITROEN BRAVO BRAVISIMO velmi pekne
Na toto auto jsem byl hodně zvědavý. První pohled mi, jako mnohým dalším, připomněl nové Mondeo (zejména světla), silueta zase připomíná Audi A6. Nicméně to rozhodně není slepenice stylů, je to skloubené velice elegantně a výsledný dojem nic neruší. Pouze u sedanu zužující záď nekoresponduje s majestátním předkem, jakoby se designéři na poslední chvíli zastyděli za rozměry auta a zezadu se je snažili zamaskovat. U kombi se toto naštěstí nekoná a prozatím je z nabídky jasně nejlepší. Čekám, jestli představí taky hatchback, který by mi u Citroenu ve střední třídě chyběl. V interiéru toho moc ke kritizování taky není. Přehršle tlačítek na středovém panelu vzhledově špatně nevypadají, ale jejich využitelnost může být problematická, nicméně dokud neznáme účel, tak bych s kritikou počkal. Je spousta tlačítek, která za jízdy nejsou potřebná, ale před jízdou a po jízdě vám usnadní práci, pokud jsou jednoúčelová a nenutí vás proklikávat spoustou voleb, než se doberete k výsledku. Spíš mě zarazily výdechy klimatizace před spolujezdcem, které jsou velké a příliš u sebe.
Pro úplné zhodnocení chybí pohledy z více úhlů, nevíme, co skrývá kombi z pohledu zezadu nebo předek z nadhledu. Ale přijít toto o pár měsíců dřív, máme horkého kandidáta na vůz roku a mému oblíbenci Mondeu by přibyla sada (šípových) vrásek na čele. Designový vzestup Citroenů může popírat jen ignorant.
pravda možná je, že jsi měl Lagunu a že tvrdíš, že to nebylo nic moc. To ale jaksi nestačí k tomu, aby bylo lze tvrdit, že ty nebo jiný auta stojej za h.ov.no. Na každým autě se něco ser.e, žáleží taky na konkrétním kusu. ROZUMÍME SI?!
To je přesně ten princip. Já sem měl, já znam,já sem jezdil v, já jsem seděl v. Kecy a fámy. Lidi to dycky bavilo a bavit bude a já se nerozčiluju, rozčiluješ mě ty >:D a lidi jako jsi ty. Teda v 15ti, dneska už ne, vim svý.
Zeby nie Mondeo vs Passat??? Hovoir sa ze kde sa dvaja biju
Krasne auto. Ak doladia kvalitu elektroniky a aj spracvocvnia(na fotkach to vyzera velmi dcobre) tak to vidim na slusne cisla...
A co ma najviac potesilo- pneu podvozok zostava-Hura...
No právě kvůli tomu točení je podle mne airbag ve volantu snad vždy přesně kruhového tvaru. Jenže to není ideální, při zachycení řidiče se z takového tvaru může sesmeknout hlava nebo celá horní půlka těla a dostat do kontaktu s volantem. Použití nekruhového tvaru by při nevhodném natočení volantu mohlo způsobit víc škody jak užitku - zlomený vaz airbagem by se v marketingových materiálech špatně vyjímal.
Nerotující střed dovoluje použití vhodnějšího tvarování airbagu a tím pádem očekávám od EuroNCAP u řidiče bezproblémové hodnocení.
Tak to ja mel a jeste vlastne mam Vectru Combi B 2.0 DTI a jsem velmi spokojen. Po 250 tisicich jen standardni zavady! Asi zalezi na kuse, zda jej vyrobili v pondeli nebo v patek, ci ve zbyvajich dnech tydne. :-)
Neviem preco sa rozculujes, ved je to pravda! Mal som francuza (Lagunu) 3 roky a UZ NIKDY VIAC!!! ... ROZUMÍME SI?
.
Inak tento Citroen je naozaj krasny kusok. Otazkou ostava len ta spolahlivost. Pockat 2-3 roky a sup do neho. ;-)
Předek z C4 Airscape je nádherný a originální, ale bok to je celé Mondeo, zejména u toho kombi je to do očí bijící ;-\ a zadek to kombinace Passatu a světel z Lexusu GS 450, a kola s rozdvojujícími se paprsky, ty zavedl Ford na Focusu ST 2. generace a dneska je muejí mít všichni. Takže výsledek? Nato že se mi styl posledních Citroenů velmi líbí, tak z tohoto modelu sem tedy v rozpacích ;-\
Viděl už jsi "neuchopitelnou Lagunu" na živo? Já jo, stojí na Praze 9 před autosalonem... a je to o hodně lepší než na fotkách. Stejně jako u Laguny II, na fotkách jsem nemohl přijít na chuť té přední plastové věci u masky, v reálu je to ale pořád jedno z nej aut.
Musím se taky připojit ke gratulantům. Citroenu se povedlo udělat v téhle třídě konkurecneschopný design, což bych o současné generaci nikdy neřekl. Možná je škoda těch zadních světel, je zde vidět snaha přiblížit se německým autům. Auto však působí opravdu hodně vyváženě a přitom si zachovává identitu což paltí pro obě verze. Za povšimnutí stojí tvar mlhovek. Myslím, že Citroen se těžce vysmívá perverznínu exteriéru Laguny a to je dobře. A ani v interiéru neztrácí, je dobře, že zde jde značka svou cestou, interiér je osobitý a nespletete si jej. U mě 1* :-)
Jen jsem si tak všimnul, že vystražný "blikač" je umístěn skora až u spolujezdce. Takže ho asi bude i zapínat :-) Citroen ZX Break (i jiní) ho měly hned za volantem. :-!
Fakt nádherné auto. Jak combi tak sedan. Už současná generace se mi líbí, ale tahle nová je ještě o 100% hezčí. Oproti sesterskému Peugeotu 407 je Citroën proporcema o dost vyváženější. Hlavně C sloupek a zadní partie je hodně povedená. Interier je také super. :yes::yes::yes:
Já bych Opela teda už nechtěl. Měl jsem Vectru A 1.6i, se kterou jsem byl naprosto spokojen. Po této dobré zkušenosti jsem koupil Vectru Combi B 2.0i a otec si koupil Omegu 2.5V6. Obě auta měla po 3 letech provozu stejné problémy.
1. Koroze. Vectra hnila opravdu všude!
2. Elektrika. Stahování oken, klimatizace, samoodemčení centrálu (nechápu !!!), vybíjení akumulátoru, atd.
toto ma presne napadlo, ked som to uvidel z boku a zo zadu ... krasna audina ... uvidime na kvalitu spracovania a podvozok, ale TDi motory vraj maju francuzi uplne bombove ... neviem, neskusil som, ja parim na PD od VW - ako traktor, ale usporne ako das.
hehe. Dokazom je napr. dnes uz minula gen. (2000-2007) laguny v tuv - hehe. Niekde tusim 60-te miesto?
alebo taky megane.. Ja viem su to renaulty. Ale poznam malo spokojnych zakaznikov peugeotu, a renautlu vobec.
Urcite maju aj podarene kusy - to je jasne. Ale myslim si, ze za poslednych 10 rokov franczi v kvalite polavili alebo im zvysok usiel.
Souhlasím, je to vážně bomba. Taky nemusím francozská auta, ale Citroen dělá poslední dobou, designově povedená auta. Jen ty jejich prapodivné interiéry mi nesedí.
Kdyby to mělo "německý" interiér (jsem konzerva), tak bych o tom kombíku uvažoval.
Jo naprosto souhlasím, co se designu týká tak si Citroen a Peugeot s novou C4 vyměnil role. Zatímco citrón před tím nic moc nepředvedl a peugeot dělal elegantní auta, teď se karta silně obrací. Je mi trochu líto že Peugeot (podle mě) tolik ztrácí. ;-\
Tak toto sa, podľa mňa, Citroenu moc nepodarilo. Budem síce v hlbokej menšine, ale toto nie je Citroen! Je to nejaká technicistická "zrůda"! Páčili sa mi Citroeny 2CV, DS, CX, Xantia, Xsara, stará aj nová C5 (nová už kvôli pretlačítkovanému interiéru menej) a dokonca aj XM - zo všetkých priam prýštilo francúzske pohodlie. Z tejto pretlačítkovanej, pretechnoidnej divnosti prýšti tak maximálne chladná technika a nič iné. Vonkajšie tvary detto - pôsobia až moc (na Citroen) športovo - nakmä boky a oblasť okolo kolies + zadok. Nie, ja by som to nekúpil :-(
Nemýlíš se, fotky interieru a profilové fotky nejsou reálné na 100%. ;-) U zbylých obrázků to je sporné, nicméně prezentace automobilek jsou často dílem "photoshpou".
Jinak k samotnému vozu, kromě volantu a pár detailů v interiéru dávám Citronu jedničku :yes:
Ano, při tomto pohledu působí velice dynamicky, zejména co se týče tvaru zadních dveří v oblasti okna. Verze kombi představuje v podstatě obdobu Fordu Mondeo, a to díky podobným(pouze z profilu)tvarům světel ale i boční linii.. Ovšem celkově vzato, designově velice vyváženě působící produkt.
souhlasím s tebou, že design u nových citronů je na výbornou, ale to s tou lagunou..nevim jesli's ji viděl na živo, ale v reálu vypadá o mnoho líp než na fotkách!
Tohleto jsou vetsinou hlasky tech, co v tech autech nikdy nesedeli a nemaji o tom ani paru... Kdysi nekde neco precetli a melou to porad dokola... :no:;-)
PSS. jen doplnim, ze se opravdu smeju pri predstave, ze vasi konkurenci maji byt ty levne bezduche asijske kopie ala Korea a Cina...budou z toho tak paf, ze to ani nezkopirujou ;)))
panove z Citroenu, klobouk dolu !!! Bravo !!! PS. v zivote jsem na vase auta nerekl moc dobreho, uprimne receno nebylo nikdy moc co vyzdvihovat, az na par malickosti, ale tohle je lekce z toho neprofesionalnejsiho designu, jaka se da videt a priznam se, ze snad snesu i ta vase mekka sedadla, houpajici se podvozky, poruchovost, jen mit tohohle pašáka doma. Opravdu smekam.
nezbavuj sa toho pocitu. francuzske auta nemusim, tento citroen je skutocne zboku mondeo a ma prvky audi. ale to nie je na skodu. Trochu nemeckej dizajnovej sterility pridalo autu na serioznosti a pre konzervativnejsich ludi tym padom aj na krase. mne sa to paci, som prijemne prekvapeny, konencne nieco, co nevyzera ako lunarne vozidlo a je v cenovej kategorii, kde boli nemci 10 rokov dozadu. fakt dizajn bez vyhrad.
Nemýlim. Všimni si detaily. Interiér. Sedadlá. Bezchybné priame línie, akoby boli vyrobené z plastu a nie bežných materiálov. Maximálne presné špáry medzi dielmi, nereálna dokonalosť a čistota. Umelé odlesky v oknách. Porovnaj si dve kombíčka. Každé v inej farbe, inak na chlp to isté. Vrátane tieňov a lomov svetla. Pozadia fotiek. Jednoznačne umelé, žiadna realita. Netvrdím, že tieto obrázky nevystihujú reálny model, nový Citroen môže naozaj presne takto vyzerať, ale fotky to nie sú. ;-)
Moje řeč s těma třídama. Každý řadí Octavii mezi Passaty a Mondea, ale jestli jste to nezaregistrovali, auta se generaci od generace zvětšují - že je nová Octavia na úrovni starého Mondea nebo Passatu tak nové Mondeo je zase velikostí na úrovni Mercedesu E. Octavia je NIŽŠÍ STŘEDNÍ TŘÍDA - vždyť je na podvozku Golfu, nehledě na cenu - Octavia Combi je dražší než Golf Variant!!! Tenhle Citrón se fakt povedl, když pominu, že zadek z boku je tak trochu Audi A6, trochu Pažout 407. V kombi mi ten zadek také připomíná Peugeot 407SW, když si odmyslíte uspořádání bočních oken Peugeotu.
Tak zaprvé Oktávka respektive Škodovka už není naše Česká víc než 15 roků, protože jestli sis nevšiml patří Němcům. Zadruhé, říct o Citroenech, že jsou rezivějící, tak tím ukazuješ, že nevíš co je realita ! Realita je taková, že reznou Škodovky a nikoliv Citroeny, ale to ví každý kdo má trošku přehled.
Nemá vplyv v prípade, že airbag má dokonale pravidelný kruhový tvar a nafukuje sa z jediného zdroja. Pokiaľ má iný geometrický tvar a zdrojov plynu na nafúknutie airbagu je viac, tak natočenie volantu má vplyv na účinok airbagu. (vyčítané z jedného časopisu o tejto téme) :-)
asi sa mýliš,lebo asi mesiac dozadu sa objavili na internete fotky C5ky z fabriky a na par detailou vyzerala zhodne...myslím,že po C6 a C4 Picasso a Grand Picasso by som sa nedivil,že toto je sériová C5ka.Citroen zaznamenal fenomenálny skok v dizajne a kvalite ,renault laguna 3 pri nej bude vyzerať velmi zastarano.Jednoznačne tu asi vidíme tretieho do skupinky Passat,Mondeo a teraz nová C5/môj osobny názor/
Souhlas, a já bych byl k Citroenu za design nové C5ky ještě štědřejší, ohodnotil bych jej na jedna mínus. Povedenost exterieru tohoto auta, jeho vyváženost, ladnost základních linií, smysl pro detail s perfektně zvládnutým zakomponováním charatkeristických markant značky, zvlášť ostře kontrastuje s posledními dvěma počiny ve střední, tj. se steroidovými tvary Mondea a designově neuchopitelnou Lagunou. Ještě příjemnějším překvapením je vnitřek, tady hlavně ve srovnání s tím, co sám Citroen předvádí v některých svých jiných modelech, které, jak např. C4 tak C6 jsou sice parádními kousky z venku, ale uvnitř působí C4 levně a fádně, a usedlý vnitřek C6 bez nápadu naprosto nekoresponduje se švihem, který má jeho exteriér. Z fotek vypadá interiér C5 velmi povedeně, nepoužívá jen klasické T-tvarování přístrojové desky, je nápaditější a přitom se zdá, že to nebude na úkor ergonomie. Pěkné ztvárnění středového tunelu, velké sedačky, prostě to vypadá velmi nadějně. To mínus k jedničce je za, bohužel tedy i v nové C5 zopakovanému vítězství formy nad funkčností, a tím je zmníněný pevný střed volantu. Celkově je ale tohle auto, z hlediska designu, na velký potlesk, jak sedan, tak kombi. :yes:
no hele... tomu nepřikládám váhu, tomuhle názoru. Např. na Opely se nadávalo už od dob proroka kvůli rezu a nespolehlivosti. Tuhle jsem viděl nějaké žebříčky spolehlivosti aut z Německa a dva Opely byly v horních patrech. ROZUMÍME SI?
Tohle jsou jenom KECY, kvalita vozů, stejně jako počítačů apod. se vyvíjí a kolísá s uváděním nových typů a vychytáváním těch starých. Tak mě už k.urva. n.eser.te >:D !!!
NE, samozřejmě jsem se jenom rozhohnil, nic ve zlým ale nemám rád populismus a tohle jsou prostě hlášky jako od politika. Mír s tebou bratře ;-):yes:
Tak hlavne mejde o reálne fotky auta. Podľa mňa je to práca veľmi šikovného grafika a perfektný rendering. Stačí si poriadne všímať detaily, toto nemôžu byť fyzické autá. Neverím tomu.
Pokiaľ by C5 naozaj takto vyzerala, tak klobúk dolu. Jasná príslušnosť k rodine, vyvážené dynamické a estetické tvary. Trochu divoká palubovka, teda prístroje, ale ergonómia určite na jednotku. A kombík, to štíhle pretiahnuté telo, tak to ma dostalo. Krásne. :-)
Hm, len ten previs vpredu zdedila asi po koncernovej 407, takže to prianie zadného náhonu len vo sne ;-) Zadná časť je nádherná, aj keď mi trochu pripomína starú A4. Interiér by som ale chcel vidieť v základnej výbave, lebo tieto katalógové ma už začínajú desiť množstvom ovládacích prvkov... Inak sa pridávam, je to na :yes: .
Máme tu útok na střední třídu. Velmi elegantní "lehké" auto. Lze spatřit oblíbené moderní prvky, ovšem povedlo se je posunout ještě dále. Na designu není nic, co vytknout a přitom se nedá říct, že by byl extra originální. Citroënu se podařilo rozvinout spousty různých nápadů do současné dokonalosti. Sedan se povedl lépe, což se o střední třídě této automobilky nedalo vždy tvrdit. Zrcadlový efekt mlhovky vs. hlavní světlomet :yes: Zadní lampy vypadají na LEDky - taky dobře, že se s tím už dostáváme i mimo prémii. Negativně vypouklé okno značí nový silný poznávací prvek větších Citroënů. No a o interiéru snad nikdo nepochyboval. Silně dominantních křesel si musí všimnout každý a přehršel tlačítek jen podtrhuje atmosféru. A upřímně řečeno, kdo by se chtěl v autě vrtat joystickem v nějakých menu a podmenu a podpodmenu. Mě tento trend neoslovil a dál dávám :yes: jednoúčelovým tlačítkům na nejčastěji používané funkce doplněné o menu na nastavování věcí typu sklápění zrcátek po zamknutí, nebo osvětlení coming-home, či zamykání po rozjezdu...
Tak zbývá si počkat na technické specifikace a doufat, že poznáme další dokonalejší verzi hydraktivu :yes:;-)
mno, pratele kamaradi..
nevim jestli se daji takto vyretusovat fotky z mobilniho telefonu, budiz, dealerska prezentace? asi ne, spis zabery z photo day ve valenci (Spanelsko).. design super, citroen rules.. jsou nazpet
Ale tohle je celkem povedené auto. Až teda na ten pevný střed volantu. Ale vzhled interiéru vypadá jako dobrá konkurence pro BMW. No ale v mém srdci navždy zůstává, tvoje voda živá, moje milované Mondeo
Kdyby to s tou bezpečností bylo tak jednoznačné, točíme (tedy "netočíme") volanty takhle ve všech autech. Nejsem odborník na airbagy, ale domnívám se, že poloha ramen volantu nemá na směr vystřelení airbagu vliv.
P.S. Díky za puntík, teď jsem tedy čistý jako anděl ;-)
Absolutni souhlas, ja teda mel Citroen vzdy rad a odpustil sem i neprilis povedene modely ery "od Xantie po C5(old)", uz C3 ukazala, ze se neboji jit do experimentu a C4 je krasny vuz se vsim vsudy. C6 je pravy velky Citroen, dustojny nastupce CX a XM. A tato nova C5 je opravdu krasna, vic techno, ale rozhodne lepsi nez nepovedene rozsklebene modely Peugeotu. Davam rozhodne :yes::yes::yes::-)
Doufám, že si to myslel jako ironii a pokud ne, tak si kup místo Octávky mozek a oči. Třeba pak podle očí poznáš hezký design a mozkem dobré auto :yes:
a co bezpečnost - pevný střed volantu zajistí při případné nehodě stále stejné ideální vystřelení airbagu a uřpímě po zkušenostech která mám, je bezpečnost až na prvním místě. Ale jinak jsi překvapil kladným hodnocením, škrtám si u Tebe jeden černý puntík >:D
ty jseš komik - srovnávat koktávku s C5, která je ve třídě škody superblb. A pak nemůžeš srovnávat českej trh s trhem světovým. hádej čeho se prodá ve světě víc.. škodovek nebo citronů..???
Velmi, velmi fotogenické, velmi povedené. Silueta bočních oken sedanu uklidňuje, u kombi ukazuje, jak se to má dělat. V mainstreamu s Passatem asi nejpovedenější kombíci. Koukám na volant... ten střed je asi pevný... no, tak to bych neakceptoval nikdy. To auto je čisté, elegantní. Čekám ještě na pořádný pohled zezadu.
Jenom tak mimochodem Octavia je jina trida. Tohle je konkurent Passatu, Mondea, Laguny atd. Octavia je stejna trida jako Golf, Focus, Megane atd. To ze tyhle dve tridy nektery lidi srovnavaji je vec jina. A jinak me se moooc libi, hlavne ten interier je super.
Otázkou pak zůstává, zda-li tento model nám bude něco říkat po dvou, třech letech. Pamatuji si na první reakce na Mondeo a dnes po něm neštěkne ani pes. Jinak ten vnitřek je pro mne katastofou, jako obvykle u této značky. Myslím, že se s Audi předhání kdo bude mít v autě více tlačítek.
ty tlačítka mě taky dostaly, ještě to bude pevnej střed a nebude radno měnit auta, pokud si zvykneš :-)
každopádně překvapivě dobře vypadají taky sedačky. Už by to chtělo jen zadní náhon a můžem objednávat :-!
No tak jen jeden z dalších marných pokusů konkurovat naší Oktávce. Takové jen pozlátko které Oktávka na silnici s přehledem smázne!!! A ještě si tipněte co si u nás každý rozumně uvažující člověk raději koupí - naši Oktávěnku nebo tohohle rezivějícího žabožrouta???
Presne to ma napadlo tiez po zhliadnuti foto. Aha nova Audina :-) . Od Citroenu by som takyto dizajn fakt necakal. Vyzera to naozaj slusne. Zeby si pozicali "koncernoveho" dizajnera?
Tak takto nejako sa robí dizajn. Musím povedať, že do príchodu C4 mi citroen nič nehovoril (dizajnovo), ale od predstavenia C4 je to čím ďalej tým lepšie (na rozdiel od koncernového brata peugeota s ktorým to ide dole vodou - dizajnovo). Držím palce každému kto má odvahu a štýl. Super :yes::yes::yes:
Vypadá opravdu skvěle. Trochu mi připomíná Audi, ale samozřejmě vše je ladnější. Ovšem jak jsem se už několikrát přesvědčil, Citrón umí krásné fotky, takže skutečnost bude jistě jiná a neubráním se zklamáním, protože taková kára by měla být o třídu výše.
Z boku mi ten zadek připomíná BMW 7 , přede tošku nový Mondeo (světla zboku). Jinak celkově se mi to líbí. Na volantu už je celkem dost tlačítek. Za chvilku to bude jako v letadle... :-!
tak na tohle se ani ta Laguna nechytá. O Mondeu ani nemluvim to se mi líbí čím dál míň. Několik live setkání mě přesvědčilo o tom, že je to nabubřelá a předesignovaná krabice, hlavně ta maska nemá s elegancí nic společnýho. O Passatu nemá cenu mluvit, ten je už za zenitem. Citrónen to s timhle opravdu vychytal, elegance ze všech úhlú, vyvážený, odlehčený, prostě PECKA >:D
Moc pekne! Cistota stylu, elegance, dynamika... Mimoradne zvladnuta je i zad kombika, narozdil od Mondea ci Prassata, kteri mi diky previsum prijdou velmi tezkopadni...