Novinky
byla to zdravotní omezení. Do průmyslu se pumpují peníze různými pobídkami, ale přineslo to akorát šílené zdražování. Podle mě to skončí jak bitcoin, který stoupal, ale najednou je na 50% a ten průmysl nakonec padne na hubu.
Hlavně se ta (údajná inflace) živí mediální masáží jak nic není (čipy ....). Stát zvyšuje platy ve státním a dávky důchodcům (na soukromníky nemůže, tak aspoň snížil daně), aby podpořil utrácení a weby (a tady třeba pan Arese) masírujou honem kupujte - nebude nebo to bude strašně drahé. Podle mého je jasné, že už není kam a komu prodávat.
Lidská nenažranost je nekonečná - vždycky je komu co prodávat
Jaká bude produkce aut až demokratická Indie předežene komunistickou Čínu a to i v prodeji aut?
Produkce aut se dále rozbíhá ve Vietnamu, i v africké Ghaně, .... .
Kvůli tomuto očekávanému zvýšení produkce je nutno ustoupit od spalovacích aut, protože ropy bude pro roční produkci 200 000 000 aut nedostatek.
Produkce aut se dále rozbíhá ve Vietnamu, i v africké Ghaně, .... .
Kvůli tomuto očekávanému zvýšení produkce je nutno ustoupit od spalovacích aut, protože ropy bude pro roční produkci 200 000 000 aut nedostatek.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
To, ze je dobre, nevyplyva primo z poctu prodanych aut.
Aut by melo byt min, o dost min.
Ale lepsich.
Uzivatelsky lepsich, vcetne dlouhe zivotnosti...
Aut by melo byt min, o dost min.
Ale lepsich.
Uzivatelsky lepsich, vcetne dlouhe zivotnosti...
Fakt to takto funguje? Aj keď tie autá dealer nepredá a zhnijú mu v sklade, tak sú považované za predané? Takže ak je v štatistike že nejaká značka predala za posledný mesiac 500 áut, pokojne to môžu byť skladovky u dealera?