Novinky
Ještě chvíli bude EU prudit, a přehodnotím své předsevzetí kupovat jen evropská auta.
😒
Tohle vypadá fakt dobře.
😒
Tohle vypadá fakt dobře.
Ani mne to tvarovo úplne nesedí, každopádne tá technika je bez výhrad a kompaktných hotsedanov je málo, okrem S3, M235i a CLA AMG mi nič nenapadá. Ale to je prémia so 4x4 a automatom, takže Elantra N s manuálom a FWD by bola fakticky jediná vo svojej kategórii.
https😐/sk.m.wikipedia.org/…Dcka_ot%C3%A1zka
Skús si pojmy naštudovať predtým než ideš niekoho poučovať. 😉
Skús si pojmy naštudovať predtým než ideš niekoho poučovať. 😉
pohon Elantry N se stará turbodmychadlem přeplňovaný dvoulitrový čtyřválec o výkonu okolo 200 kW. Zájemci budou moci volit mezi šestistupňovou manuální převodovkou a osmistupňovým dvouspojkovým automatem. :yes:
Pěkný šik sedánek s nadupanými čtyřválcem bez hnusné hybridizace a s manuální převodovkou by si při stanovení rozumné ceny své kupce určitě našel i v Evropě! 😄 :yes:
Asi sa nájde pár trhov kde Elantra je, ale na tých hlavných ako je Nemecko či Francúzsko nie je (rovnako ako na našich trhoch).
Nesúhlasím, Octaviu tam moc nevidím, možno v tom, že sú tam pomerne ostré hrany a línie, inak dosť odlišné. Ja to vnímam ako typický dizajn pre americký trh, kde je takýchto sedanov kopec. A keďže je to sedan dizajnovaný v zámorí pre zámorie, tak o nejakej európskej Octavii dizajnéri asi moc nechyrovali.
Evropská auta mám jako preferenci taky, ale to neznamená, že bych nekupoval i třeba japonce. A po představení nové generace Genesisů, bych se nebál ani prémiového korejce.
Mě se Elantra nelíbí, ale to neznamená, že by se v EU nešikla. Motorizace a výběr převodovek. :yes:
Každopádne je to zaujímavý počin a cením každé výkonné auto, ktoré prináša radosť z jazdy, bez prznenia elektrom a za dostupné peniaze.