Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
mp390
Moje 911 GTS by vypadala asi takto: http😐/www.porsche-code.com/PNZVTXC6
Vypíchnu pár věcí😒br /> - zadokolka
- manuál
- aerokit (podle mě ho 911 992 potřebuje jako sůl, protože to výklopný křídlo je příšerný a 3. brzdové světlo v mřížce taky)
- karminrot (to aby se schovalo červené brzdové světlo u aerokitu, když zadní světla nejsou červená 😒 )
- řízení zadní nápravy (a hodně bych zvažoval příplatek za PDCC)
Vypíchnu pár věcí😒br /> - zadokolka
- manuál
- aerokit (podle mě ho 911 992 potřebuje jako sůl, protože to výklopný křídlo je příšerný a 3. brzdové světlo v mřížce taky)
- karminrot (to aby se schovalo červené brzdové světlo u aerokitu, když zadní světla nejsou červená 😒 )
- řízení zadní nápravy (a hodně bych zvažoval příplatek za PDCC)
white label
"Řada GTS tak nabízí o 30 kW více než současná řada Carrera S nebo minulá generace GTS.
V kombinaci s dvouspojkovou převodovkou PDK dokáže nová 911 GTS zrychlit z 0 na 100 km/h za 3,3 sekundy..."
Nenabízí o 30kW více, ale "jen" o 30 PS více.
A z 0-100km/h za 3,3 sekundy nezrychlí GTS(PDK), ale 4GTS(PDK).
V kombinaci s dvouspojkovou převodovkou PDK dokáže nová 911 GTS zrychlit z 0 na 100 km/h za 3,3 sekundy..."
Nenabízí o 30kW více, ale "jen" o 30 PS více.
A z 0-100km/h za 3,3 sekundy nezrychlí GTS(PDK), ale 4GTS(PDK).
Nevím jak jezdí 992, ale měl jsem krátkou zkušenost s 997 C2S a musím říct, že jízdní vlastnosti naprostá špička. 😄 Tak snad to u 992 nepokazili 😁
911 GTS (s PDK) mezigeneračně + 30PS/20Nm, -0,3s, +75kg!
Při přechodu z 997 na 991 šla hmotnost naopak dolů!