Novinky
...nepříliš dobře prodávaná Scala pravděpodobně zůstane ve výrobním programu Škodovky jen do představení nové Fabie Combi... Zřejmě jenom pro "nahnání" náročnějších zákazníků ke Scale nová Fabia nebude vyráběná ve verzi 1.5 TSI se 6st. manuálem, i když tomu technicky vůbec nic nebrání... 😒 :no:
Cele to vyplnanie priestoru scalou ( predtym rapidom ) medzi fabkou a octavkou nema buducnost... ale to je tak ked octavka dodnes nema hatchback... pritom by to urcite slo spravit
Ano, s Vaším tvrzením nejde jinak než souhlasit. Spousta lidí by volilo 1.5TSi s 6M ve Fabii, jenže Škoda (aby měla vůbec důvod ponechat Scalu v prodeji), tak záměrně tuto motorizaci u Fabie nenabízí a doufá, že ti "náročnější" koupí nesmyslnou Scalu. 😐
VDC_
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Ten človek sa možno minul povolaním, to je všetko. Ty by si spoločnosti možno chýbal menej. A aspoň by si sa nemusel na tú hroznú Fabiu 2 pozerať. 😉
Proč? Mnoho podélně prostornějších aut ve třídě nebylo.
VDC_
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Takže Škoda má Fabii ve WRC s výbornými výsledky, ale nijak toho nevyužije? Smutné.
rozdil mezi F4 81kW a O4 81kW obe v manualu je necelych 200tis.
tedy rozdil mezi F4 RS a O4 RS by byl taky cca 200tis
koupil by jsi fabku RS za skoro 700tis ??
tedy rozdil mezi F4 RS a O4 RS by byl taky cca 200tis
koupil by jsi fabku RS za skoro 700tis ??
Já bych si Fabii koupil, velikostně by mi stačila. V mé Octavii vzadu už léta nikdo neseděl. Nedávno jsem se potřeboval rychle rozjet při napojování do zatáčky a vyletěl mi telefon z přední přihrádky až dozadu za sedačky, takže jsem byl nucen otevřít zadní dveře. Po letech byly tak přischlé k těsnění, že skoro ani nešly otevřít. Bohužel Fabia nemá a ani nikdy neměla pro mě dostatečný motor, takže jsem bral Octavii jen proto, že měla pro mě optimální motory - jednička 1.8T, dvojka 1.8 TSI. Kdysi jsem uvažoval o Fabii 2.0 MPI, ale nakonec stejně zvítězila Octavia 1.8T.
1.8tsi byl svyho casu nejlepsi motor do oktavky na pohodovy, mozna i trochu sviznejsi, jezdeni. to je bez debat
Ano, souhlasím. 1.8 TSI byl jízdně dobrý motor, ale bohužel už zdaleka nebyl tak bezproblémový jako předchůdce 1.8T.
V aktuální čtyřkové Octavii absolutně nevím, co bych zvolil za motor. Chci svižnější benzínový motor s manuálem. 1.5 TSI 110kw mi přijde málo a RS 2.0 TSI 180kw zase moc. Ideál pro mě by bylo něco mezi tím...
V té Fabii by mi 1.5 TSI 110kw asi stačilo, ale je to jen s automatem, takže zase smůla...
V aktuální čtyřkové Octavii absolutně nevím, co bych zvolil za motor. Chci svižnější benzínový motor s manuálem. 1.5 TSI 110kw mi přijde málo a RS 2.0 TSI 180kw zase moc. Ideál pro mě by bylo něco mezi tím...
V té Fabii by mi 1.5 TSI 110kw asi stačilo, ale je to jen s automatem, takže zase smůla...
kdyz koukam do ceniku, tak v O4 jednoznacne 2.0tsi 140kW ve ctyrkolce. bohuzel jen s automatem. s manualem by se to navic veslo do 700 tis, ve dvojkolce do 650 ...
ten ustup od manualu je pro me nepochopitelny. a jeste nepochopitelnejsi u podladenyho dvoulitru, kde tak casto radit nemusis jako u slabsi 1.5 nebo 1.0, kde "manualovy" verze jsou.
evidentne za tim jsou obchodni zajmy, kde vyrobne jen o neco drazsi automat prodaji vyrazne draz nez manual bez ohledu na to, ze si clovek chce manualu uzit.
at cenu manualu a automatu klidne srovnaj, stejne preferuju manual
1.8tsi byl mnohem civilnejsi nez 1.8t, otazka co je u 1.8tsi pravda a co sou povidacky a zvelicovani.
ja s tim najel ke 200tis a zadnej zasadni problem me nepotkal. kdo s tim jezdil pilu, protoze to na tehdejsi dobu docela jelo, tak ten motor na to asi nebyl stavenej
ten ustup od manualu je pro me nepochopitelny. a jeste nepochopitelnejsi u podladenyho dvoulitru, kde tak casto radit nemusis jako u slabsi 1.5 nebo 1.0, kde "manualovy" verze jsou.
evidentne za tim jsou obchodni zajmy, kde vyrobne jen o neco drazsi automat prodaji vyrazne draz nez manual bez ohledu na to, ze si clovek chce manualu uzit.
at cenu manualu a automatu klidne srovnaj, stejne preferuju manual
1.8tsi byl mnohem civilnejsi nez 1.8t, otazka co je u 1.8tsi pravda a co sou povidacky a zvelicovani.
ja s tim najel ke 200tis a zadnej zasadni problem me nepotkal. kdo s tim jezdil pilu, protoze to na tehdejsi dobu docela jelo, tak ten motor na to asi nebyl stavenej
F4 v 1.5tsi dsg kombi bude tak za 600 Monte carl👋style (beru to podle ceny ibizi)+příplatky a těch 700 dá.Poměr výkon/váha ještě slušný a dostat se ke 200 koní taky půjde.Pokuď kombík zůstane s vizáží aktuální verze prostě né rakve jako focus atd tak o ní uvažuji a Rso bych poslal o dům dál
Fabia s RSkou skoncila uz v druhej generacii takze neviem kto tu co s RSkou riesi ale dam krk ze uz opat nebude... a co sa tyka scaly... tak nova fabia ju uz zozerie zaziva... v kombiku ani nevravim... spociatku som scale aj fandil ale po boku octavky kamiqu ci novej uz opat dospelejsej fabie uz fakt nedava velky zmysel... na cestach ich tiez moc nevidim.. to uz skor kamiq kde je aspon bonus v podobe vyssej svetlej vysky.... za mna scala skonci bez nastupcu ale tak mozno sa mylim....
VDC_
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
....nebyl vůbec nic složitého. Sportovní verzi podvozku i paket Monte Carlo má škodovka už dávno vyvinutý, takže by už jen stačilo chipnout motor. 1.5 TSI lze bez nejmenších problémů naladit na 190 k a 290 N.m a dokonce to ani nevede ke zvýšení spostřeby, a i tedy ani ke zvýšení emisí CO2! V Německu už dokonce takovou Scalu Škoda oficiálně prodávala v 500 ks sérii, samozřejmě s manuálem! 😄 :yes: :yes: :yes😒br />https😐/www.autoforum.cz/…cesku-nekoupite/
spis slo o to, jestli tam bude 2.0tsi ve verzi RS, treba i ne nejaka vrcholna verze, to by pak mohlo byt zajimavy
otazka je jestli by to bylo zajimavy i cenove, kdyby to bylo dejme tomu o 200tis levnejsi nez O4 RS.
podle me ne