Modelová řada BMW 4 se rozšiřuje o provedení Gran Coupé. Vedle čistě elektrického i4 znají české ceny už i konvenční deriváty se spalovacím motorem pod kapotou.
Komu se 4er libi vic nez 3er, nebo jen chce mit neco min tuctove, pak konkretne v Nemecku po dorovnani na stejnou vybavu je u 20d motorizace rozdil pod 2tis E (63 vs. 65k E v mnou vyklikane konfiguraci). Takze vlastne za cenu kuze nebo vetsich kol muzete mit dost zasadne jine auto. Cenove tedy super.
Za sebe napisu, ze 3er je vedle te 4er fesak nejvetsi. Jak dokaze auto znicit ten prihlouplej kukuc tomu se az nechce verit, pritom z kazdeho jineho uhlu je 4er GC super.
PS: U premie to mam casto tak ze do designu musim dozrat. Obcas to trva i 2 roky, a nakonec se mi zacne libit neco co mi na zacatku vadilo. Sam jsem zvedav jestli se nekdy s odstupem casu budu takhle divat i na tyhle ledviny.
Vcera som videl konecne novu 1tku hatch... tie ladviny su v reale tazky gyc... obrovske lemy... vysoky face... kdeze su casy prvej este zadokolkovej 1tky ktora je dodnes pekna... ta nova 1tka je voci nej babske mpvecko.. aj bezny leon ci golf je tu lepsou volbou.. fakt neviem za co chcu v bawe tie prachy...
Ja vim ze to pisu zbytecne, ale ono jednou zazit je vic nez 100x videt (na obrazovce). Vazne bych doporucoval si sednout do te puvodni 1er, nebo vlastne do jakekoliv bangleoviny, a pak do kterehokoliv soucasneho BMW. To jen k tem tvejm dvema poslednim, nevim, vetam(?)... :-)
Tak tady se neshodneme, kliky (tvarem) posledních/aktuálních BMW (v rámci D3) nic moc. Ale zase Soft Close funguje u BMW pěkně, určitě lépe, než u MB. ;-)
Vetsina toho pude do firem, leasingy a tak. Tam tahle moznost vicemene pada. Nehlede teda na to, ze si udelat takhle radost a hned do toho muset vrtat nejakym aftermarketem, to je za me pomerne suboptimalni cesta. :-)