Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Nové BMW 4 Gran Coupé vstupuje na český trh. Kolik stojí pár dveří navíc?

David Bureš
Diskuze (25)

Modelová řada BMW 4 se rozšiřuje o provedení Gran Coupé. Vedle čistě elektrického i4 znají české ceny už i konvenční deriváty se spalovacím motorem pod kapotou.

BMW loni na trh uvedlo druhou generaci řady 4 a od té doby postupně rozšiřuje její nabídku. Po kupé ještě loni debutoval také kabriolet, letos došlo na třetí karosářské provedení s dvěma páry bočních dveří, nazvané Gran Coupé. To nejprve debutovalo jako elektromobil i4, krátce nato se ale představily i varianty s konvenčním pohonem. Už známe jejich české ceny.

Podle zveřejněného konfigurátoru startují na částce 1.229.800 korun za benzinový čtyřválec 420i o výkonu 135 kW, kombinovaný s pohonem zadních kol a osmistupňovým automatem. To znamená, že druhý pár dveří přijde na rozumných 39.000 korun. BMW 4 kupé totiž s tím samým motorem přijde na 1.190.800 korun.

Video se připravuje ...

Vedle toho základu je Gran Coupé možné pořídit také se silnějším benzinovým čtyřválcem 430i (180 kW), turbodiesely pak zastupuje mildhybridní dvoulitr 420d (140 kW). Na vrcholu nabídky pak stojí šestiválcové M440i xDrive (275 kW) za 1.791.400 korun. Elektrické BMW i4 eDrive40 s výkonem 250 kW mimochodem vyjde na 1.453.396 korun.

Základní výbava 420i Gran Coupé mimochodem mimo jiné čítá 17“ kola z lehkých slitin, čalounění kombinující látku s umělou kůží, automatickou klimatizaci, parkovací čidla, tempomat nebo navigaci.

Připlatit si pak lze za automatické otevírání víka zavazadelníku (+13.546,-), vyhřívaný volant (+7.306,-), laserové světlomety (+40.638,-), head-up displej (+32.526,-) nebo třeba BMW Drive Recorder (+5.408,-). Adaptivní M podvozek vyjde na 32.526 Kč, hudební systém Harman Kardon na 24.388 Kč.

Nové BMW 4 Gran Coupé – technická data nabízených motorů
Motor 420i 430i M440i xDrive 420d 420d xDrive
Zdvihový objem [cm3] 1998 1998 2998 1995 1995
Válce/ventily 4/4 4/4 6/4 4/4 4/4
Největší výkon [kW/min] 135/5000-6500 180/4500-6500 275/5500-6500 140/4000 140/4000
Točivý moment [N.m/min]  300/1350-4000 400/1600-4000 500/1900-5000 400/1750-2500 400/1750-2500
Převodovka 8A 8A 8A 8A 8A
Max. rychlost [km/h] 235 250 250 235 233
Zrychlení 0-100 km/h [s] 7,9 6,2 4,7 7,3 7,6
Komb. spotřeba dle WLTP [l/100 km] 6,6 6,8 8 4,8 5,1
Pohotovostní h. [kg] 1620 1645 1825 1705 1760
Základní cena [Kč] 1.229.800 1.342.900 1.791.400 1.285.700 1.354.600
David Bureš
Diskuze (25)

Doporučujeme

28. 6. 2021 21:23
Re: Skoro zadarmo
Názory na design chápu, v pohodě. Ale ty poslední dvě věty? Jak to říct slušně...tys asi v žádném BMW neseděl a nejel viď?
28. 6. 2021 20:39
Proč jsou takřka všechny současné Baworáky...
...tak strašně ošklivé?! :-O :no:
Avatar - white label
28. 6. 2021 20:33
Re: Skoro zadarmo
Tak tady se neshodneme, kliky (tvarem) posledních/aktuálních BMW (v rámci D3) nic moc. Ale zase Soft Close funguje u BMW pěkně, určitě lépe, než u MB. ;-)
Avatar - fOE
28. 6. 2021 20:18
Re: Skoro zadarmo
Ja vim ze to pisu zbytecne, ale ono jednou zazit je vic nez 100x videt (na obrazovce). Vazne bych doporucoval si sednout do te puvodni 1er, nebo vlastne do jakekoliv bangleoviny, a pak do kterehokoliv soucasneho BMW. To jen k tem tvejm dvema poslednim, nevim, vetam(?)... :-)
Avatar - fOE
28. 6. 2021 20:15
Re: Skoro zadarmo
Heh, tak to je zrovna detajl, ktery mi nijak neimponuje, ba prave naopak. G30 i G20 v tomhle jednoznacne lepsi/hezci. :-)