Novinky
Stejsn
1
chromový polák bylo pěkné auto (líbil se mi i víc, než origo 125 s hranatýma lampama), ale když mu při modernizaci dali černý plastový ksicht, tak mu to kupodivu moc neublížilo a vypadal stále dobře. Naštěstí se mu vyhly modernizace v podobě plastových nárazníků apod., které postihly většinu ostatních bolševických zombie aut.
tak snad jen ceskoslovensko bylo schopny v tom komunistickym hnoji ovladany kremlem vyrabet puvodem vlastni samochod, i kdyz u favorita to uz tak uplne neplatilo. nejspis tim, ze tradice a um z prvni republiky se po 40 letech komunistickyho teroru "vytradila"
A to já někde na diskusích četl, že za komančů prý bylo líp.... 😉
VDC_
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
...a doplním - Tatra, Syrena, Žuk, Barkas, ARO (kromě M 461) .
Samé krámy, co...
nepisu vylozene o licenci, ale o vlastnim puvodu, tady aniz by to nekde neobslehli, nebo jim s tim nekdo nepomoh.
jo, mozna trabant a wartburg diky vysoky technicky urovni predvalecnyho nemecka, coz se ovsem o trabantu ani wartburgu rict neda (o te technicke urovni).
rusko ze samochodu ma puvodem vlastni snad jenom tank, i kdyz i tam to bylo pred valkou a mozna jeste do napadeni CCCP nemeckem postaveny na spolupraci s nemeckem
jo, mozna trabant a wartburg diky vysoky technicky urovni predvalecnyho nemecka, coz se ovsem o trabantu ani wartburgu rict neda (o te technicke urovni).
rusko ze samochodu ma puvodem vlastni snad jenom tank, i kdyz i tam to bylo pred valkou a mozna jeste do napadeni CCCP nemeckem postaveny na spolupraci s nemeckem
U Trabantu a Wartburgu byl pokrokový snad jen přední náhon. A T34 nebyl dle mne úplně ruský vynález. Předlohou bylo nějaké americké řešení. Tedy pohonné jednotky a zavěšení s pérováním.
T34 je pre ich priemysel uspôsobený tank čo odmietla americká armáda a jeho vynálezca ho predal ako licenciu rusom.
Jiní vůbec inspiraci desingem neprováděli že, ani reverzní engineering.
Nenech se prosím vysmát.
Původní je tkaové auto, které je vyrobenou firmou ve vlastní továrně, na vlastních strojích a nemá shodné díly s jinými auty.
Což bezezbytky platí pro Samaru, Nivu, Uaz 469, Orbit, Tavrii, Čajky, Zily.....nic ze západních aut na ně nepasuje. Všechno vyrobeno ve vlastních fabrikách.
Jestli je pomáhali stavět italové nebo to lisovali na japonském lisu je zcela nepodstatný, to dělali všude jinde taky.
Nenech se prosím vysmát.
Původní je tkaové auto, které je vyrobenou firmou ve vlastní továrně, na vlastních strojích a nemá shodné díly s jinými auty.
Což bezezbytky platí pro Samaru, Nivu, Uaz 469, Orbit, Tavrii, Čajky, Zily.....nic ze západních aut na ně nepasuje. Všechno vyrobeno ve vlastních fabrikách.
Jestli je pomáhali stavět italové nebo to lisovali na japonském lisu je zcela nepodstatný, to dělali všude jinde taky.
Pobeda nebol okopčený nejaký americký vehikl? Moskvič zase nejaký Opel komplet aj s výrobným zariadením?
Prvý Moskvič bol Opel Kadett. Neskôr tp boli už len odvodené modely, napr Moskviče 408/412 mali motory pôvodom od Opla a BMW.
První moskvič byl KIM 10 akorát se to nejmovalo Moskvič a vznikl už před válkou. Po válce se závod přejmenoval na MZMA (Moskvič) a vyráběl trofejní neměcký Opel jako Moskvič 400.
...ale v té tehdejší komoušské mizérii byl Polák jednookým mezi slepými. Ovšem italská 125 byla prostě parádní, zejména ve verzi Special. To auto dodnes miluju! 😄 :yes: