Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Fiat 125p: Velký Polák byl pohodlné, i když od začátku trochu zastaralé auto

26 komentářů

Avatar - Stejsn
Stejsn
chromový polák bylo pěkné auto (líbil se mi i víc, než origo 125 s hranatýma lampama), ale když mu při modernizaci dali černý plastový ksicht, tak mu to kupodivu moc neublížilo a vypadal stále dobře. Naštěstí se mu vyhly modernizace v podobě plastových nárazníků apod., které postihly většinu ostatních bolševických zombie aut.
topten
tak snad jen ceskoslovensko bylo schopny v tom komunistickym hnoji ovladany kremlem vyrabet puvodem vlastni samochod, i kdyz u favorita to uz tak uplne neplatilo. nejspis tim, ze tradice a um z prvni republiky se po 40 letech komunistickyho teroru "vytradila"
Othello
Však komanči hrdě říkali že "únor vše změnil"
Nechápu že je furt ještě někdo volí
Avatar - white label
white label
A to já někde na diskusích četl, že za komančů prý bylo líp.... 😉
gil54
Snad jedině z pohledu že nám bylo nejméně o 32 let míň. 😄
topten
jj, vypili jsme vic piva aniz jsme se museli 3 dny vzpamatovavat, a i ty holky po nas vic posilhavaly ...
Othello
A možná jsme i my víc pošilhávali po holkách 😁
Avatar - white label
white label
Akorát už nevíme proč... 😉
Avatar - Anonym
Anonym
Co nebylo vlastního naž Iž Orbit, Lada Samara, Lada Niva, Čjakách, Zilech, Uazu 469 atd?

Ze západních vozů na to nepasuje zhola nic 😄
VDC_
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
gil54
...a doplním - Tatra, Syrena, Žuk, Barkas, ARO (kromě M 461) .
Avatar - white label
white label
Jediná Tatra určitě stojí za zmínku, ale ta osobní divize byla stejně díky komančům v komatu.
Tatra byla málo lidová, proto si vybrali raději Škodu a v Tatrách si vozili prd.ele hlavně papaláši.
gil54
Jasně, to já jen pro pořádek....
Avatar - white label
white label
Samé krámy, co...
gil54
....to je ovšem věc druhá. 😄
Avatar - white label
white label
Druhá věc ano, ale rozhodně velmi podstatná... 😉
topten
nepisu vylozene o licenci, ale o vlastnim puvodu, tady aniz by to nekde neobslehli, nebo jim s tim nekdo nepomoh.
jo, mozna trabant a wartburg diky vysoky technicky urovni predvalecnyho nemecka, coz se ovsem o trabantu ani wartburgu rict neda (o te technicke urovni).
rusko ze samochodu ma puvodem vlastni snad jenom tank, i kdyz i tam to bylo pred valkou a mozna jeste do napadeni CCCP nemeckem postaveny na spolupraci s nemeckem
Cenduro
U Trabantu a Wartburgu byl pokrokový snad jen přední náhon. A T34 nebyl dle mne úplně ruský vynález. Předlohou bylo nějaké americké řešení. Tedy pohonné jednotky a zavěšení s pérováním.
Avatar - wakantanka
wakantanka
T34 je pre ich priemysel uspôsobený tank čo odmietla americká armáda a jeho vynálezca ho predal ako licenciu rusom.
Avatar - Anonym
Anonym
Rusové měli těch tanků daleko víc a už před T-34 to byly těžké tanky KV a lehké tanky BT. V roce 1939 byl tanky KV těmi s nejlepší výzrborjí, ovšem byly značně pomalé a měli špatné posádky (špatný a nedostatečný výcvik)
Avatar - Anonym
Anonym
Jiní vůbec inspiraci desingem neprováděli že, ani reverzní engineering.

Nenech se prosím vysmát.

Původní je tkaové auto, které je vyrobenou firmou ve vlastní továrně, na vlastních strojích a nemá shodné díly s jinými auty.

Což bezezbytky platí pro Samaru, Nivu, Uaz 469, Orbit, Tavrii, Čajky, Zily.....nic ze západních aut na ně nepasuje. Všechno vyrobeno ve vlastních fabrikách.

Jestli je pomáhali stavět italové nebo to lisovali na japonském lisu je zcela nepodstatný, to dělali všude jinde taky.
Avatar - wakantanka
wakantanka
Pobeda nebol okopčený nejaký americký vehikl? Moskvič zase nejaký Opel komplet aj s výrobným zariadením?
traveldrive
Prvý Moskvič bol Opel Kadett. Neskôr tp boli už len odvodené modely, napr Moskviče 408/412 mali motory pôvodom od Opla a BMW.
Avatar - Anonym
Anonym
První moskvič byl KIM 10 akorát se to nejmovalo Moskvič a vznikl už před válkou. Po válce se závod přejmenoval na MZMA (Moskvič) a vyráběl trofejní neměcký Opel jako Moskvič 400.
traveldrive
KIM bol trochu prebastlený Ford Perfect. Nemohol byť prvým Moskvičom, keď sa tak nevolal, nie? Moskvič vznikol až v roku 1945, keď fabriku s vojenskou výrobou vybavili nemeckými výrobnými linkami.
Arese
...ale v té tehdejší komoušské mizérii byl Polák jednookým mezi slepými. Ovšem italská 125 byla prostě parádní, zejména ve verzi Special. To auto dodnes miluju! 😄 :yes: