No kedze sa do eu nechysta nove BRZ tak by v tom bol cert zeby zrazu sem poslali este vykonnejsie sti ... ale na druhej strane povedzme si pravdu... ak by jeho predaje mali byt take mizerne ako v pripade daleko dostupnejsieho a este aj praktickejsieho levorgu ( cca 500ks rocne v celej eu ) tak je fakt sem aj zbytocne nejake sti tahat cez pol zemegule... to fakt ani nema zmysel 8-s
A nebude dovod nizkych predajov "dostupnejsieho a praktickejsieho" levorgu jeho letargicke prejavy a viac nez sebavedoma cena? Aky by bol zaujem o STI netusim, ale viem si predstavit, ze vyssi.
...nakonec bude v kolébce automobilismu kvůli pár zelenorudým šílencům jakékoliv řidičsky opravdu atraktivní auto nedostupné.... :-O:-O:-O:-(:-(:-(:no::no::no:
Neřekl bych, že je to kvůli zelenorudým šílencům, ale kvůli neschopnosti automobilky Subaru. V Evropě dokáže řada automobilek poslat na trh 16,12, 10, 8, 6 nebo 5 válce a Subaru nedokáže vypotit čtyřválec, který by prošel emisemi? Technicky dost zoufalé.
Jseš úplně mimo. Subaru nemá problém se skutečnými škodlivinami ve výfukových plynech svých vozů, ale kvůli své koncepci s permantenním pohonem všech kol s absurdně nízkými flotilovými emisemi nejedovatého CO2!
Kecáš nesmysly, nejedovaté CO2 je všude kolem nás a 97,5 % ho produkuje příroda. A pokud nevidíš, jak z trhu masově mazí čtyřkolky (a ty, co přežívají jsou kvůli idiotským pokutám brutálně zdražovány), tak jsi slepý a hluchý. :-O
Zkus dýchat 15 minut čisté CO2. To že je CO2 nejedovaté nic nemění na tom, že jsou to emise. Já vidím pořád širokou nabídku čtyřkolek a zdražují všechna auta, bez ohledu na to zda jsou to čtyřkolky. To, že to neumí nabídnou Subaru je jen a jen problém Subaru.
No Subaru ustoupilo jako jedno z prvních, od té doby co tlačí asistenty a CVT tak v EU už nemají klasické diferenciály, ale zadek připojovaný přes spojku, tedy to co většina výrobců.