Elektromobilita
Přihlásit pro přidání komentáře
Arese
...aneb - plnou parou k bankrotu! 😲 😲 😲 :no:
mozno nejaky model s benzinom si predsa len ponechaju ( aspon jeden ) ... bola by pecka keby to prave bolo clio ktore je megauspesne prave take ake je ... vid E 500vka tiez ukazuje ze robit z klasickeho bestsellera elektricky uz nemusi byt ( na rodiel od papiera ) v realnej praxi moc dobry napad a krok dopredu...
Kvôli EV už skrachovala väčšina automobilových producentov, tak prečo nie Renault, že...? Ty si iný tragéd.
Proč? Zrovna Renault vydělává celkem dost na každém prodaném EV. :😉 Brzy má vyjít Renault 5 EV, které bude o 33% levnější, než ZOE, tedy kolem 500k s dojezdem 400km WLTP. V klidu mohli dát do městského autíčka menší baterii a jít s cenou pod 400k.
Mám takovou radost, že bude zanikat čím dál víc spalovacích aut, pá pá, plnou parou k bankrotu nepřizpůsobivým automobilkám, jako je Toyota, Subaru, ... :-! :no: :yes: :yes: :yes:
Mám takovou radost, že bude zanikat čím dál víc spalovacích aut, pá pá, plnou parou k bankrotu nepřizpůsobivým automobilkám, jako je Toyota, Subaru, ... :-! :no: :yes: :yes: :yes:
PowerHouse
Stellantis to vyřešil spolupráci s Foxconnem.
Martin911Turbo
Njn minulý rok si probrečeli jako i další Francouzské firmy a dostali dotace od státu, tak jdou utrácet
Ísť by do toho museli tak či tak, automobilky proste nedostali na výber, a je rozdiel ťahať to všetko zo svojho, alebo na to čerpať štátnu podporu. Robil by si na ich mieste niečo iné?
VDC_
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Arese
https😐/www.autoforum.cz/…lo-to-jako-voda/
To je ale hnus! 😲 :no: :no:
To je ale hnus! 😲 :no: :no:
Trolle běž strašit jinam.
Copak, nelíbí se ti, že se čtenáři auto.cz dozví, jaké další automobilové "chuťovky" na nás EU chystá? 😒]
Nelíbí se mi, že lžeš a strašíš.
Celá věc je samozřejmě uplně jinak.
https😐/www.autickar.cz/…je-trochu-jinak/
PS: EU na nás nic nechystá - EU jsme my. I toto samozřejmě musel schválit ministr dopravy ČR.
Celá věc je samozřejmě uplně jinak.
https😐/www.autickar.cz/…je-trochu-jinak/
PS: EU na nás nic nechystá - EU jsme my. I toto samozřejmě musel schválit ministr dopravy ČR.
Tento autor je tradičně k EU velmi vstřícný, nechápu, jak vůbec může dělat automobilového novináře. Každý jen trochu inteligentní člověk dávno ví, že bruseští ekoteroristé zákeřně praktitují "salámovou metodu", tj. antiautomiobilové a antiřidičské šrouby utahují POSTUPNĚ. Takže ano, v prvních letech půjde omezovač rychlosti vypnout (proč bych to měl dělat, když tak by snad měl jít zapnout, že?), za pár dalších let už to ale zakáží a bude vymalováno! 😲 😒 :no:
Ajaj, sputnikforum a pohůnek Petra Poklopce, pan Miller. 😁 😁 😁 Takže, když to píší na sputniku, tak to na 95% buď nebude pravda, nebo to bude manipulace s částečnými fakty, to je prostě klasika.
Ok, tak je to pravda, co jsem říkal, opět nějaké domněnky a manipulace se čtenářem, jelikož je ten prd úmyslně zabalený do 4103 znaků, aby to méně zdatní čtenáři nečetli celé a šli pouze po tom, co Poklopec chce, aby se četlo, tedy hlavně po titulku. 😁 😁 😁
Upřímně, je opravdu potřeba zlepšit vzdělávání dětí, používat logické myšlení a ověřovat si fakta. 😢 Proto má takový úspěch populista Pitomio a primitiv Volný DHL práškovač kovidu z letadla. Působí na základní emoce těch né úplně chytrých voličů.
Ok, tak je to pravda, co jsem říkal, opět nějaké domněnky a manipulace se čtenářem, jelikož je ten prd úmyslně zabalený do 4103 znaků, aby to méně zdatní čtenáři nečetli celé a šli pouze po tom, co Poklopec chce, aby se četlo, tedy hlavně po titulku. 😁 😁 😁
Upřímně, je opravdu potřeba zlepšit vzdělávání dětí, používat logické myšlení a ověřovat si fakta. 😢 Proto má takový úspěch populista Pitomio a primitiv Volný DHL práškovač kovidu z letadla. Působí na základní emoce těch né úplně chytrých voličů.
Budu ten nejšťastnější řidič, pokud se ukáže, že to, co se píše v tomto příspěvku, nebyla pravda! 😄
Pane Arese. Můžu se zeptat kdo podle Vašeho názoru je ten kdo útočí na automobilovou svobodu - co je to EU - jací lidé - je to Ursula von der Leyen osobně nebo Jourová nebo Babiš nebo kdo. Jaký mají podle vás tyto konkrétní osoby pro tuto činnost důvod? Chtěl bych logický důvod, tak abych pochopil vaší argumentaci. Ještě bych se chtěl zeptat jestli vaše živobytí (podnikatelské aktivity nebo zaměstnání) nějak souvisí s výrobou, prodejem nebo servisem aut. Děkuji.
Konkrétně jsou to nikým nevolení, zato skvěle placení členové Evropské komise, kteří pravděpodobně pracují v zájmu nějaké elektroloby a neomarxistických zelených šílenců. Se zástupci automobilek či automobilových sdružení zásadně odmítají diskutovat, protože je považují za samotné reprezentanty uhlíkového Satana. Bez jakýchkoliv hlubších znalostí o automotive a bez technického vzdělání produkují nesmyslná nařízení, které ženou evropský automobilový průmysl a automobilový trh do totální záhuby a rozvratu. Ještě nějaké otázky?
Jaké elektroloby - myslíte výrobce elektromotorů nebo baterií ? Ti neomarxisté jsou podle mého názoru jen nástrojem - mě spíše zajímá pro koho je to dobré = komu to (podle vašeho názoru) přinese vliv a moc (na úkor automobilového průmyslu).
To by mě taky moc zajímalo! 😒
To je to důležité, protože Gréty a spol. jsou jen pipinky co hrají podle notiček. Moje hypotéza je, že se automobilky připojily k idei nahradit skomírající trh aut se spalovacím motorem novou (ekologickou) technologií, což by mělo znamenat v poměrně krátkém čase obnovu celého vozoparku a tedy hodně práce na řadu let. Trochu se přepočítaly v tom, že je budou zřejmě držet pod krkem výrobci baterií a elektrosoučástek. Dále nepočítaly s tím, že je rychle dostihne Čína, kterou všechny firmy (a státy) potřebují. Také to nedomyslely, protože celé elektromobilita je jen mezičlánek k plně autonomně řízeným autům, kde se automobilky (ty které zbudou) stanou dodavately "železa", ale rýžovat bude majitel software, tedy největší firmy světa. Pokud další generace (za 25 let) již nebude chtít vlastnit auta (budou všechna stejná a asi dost drahá), pak samozřejmě máte páku na někoho, kdo nechce vypnout program blokující reklamy nebo nechce se nechat očkovat nebo cokoliv jiného. Možná je to Sputnik, ale aspoň mi to dává nějakou logiku.
Tvoje hypotéza má jednu zásadní chybu - žádný zkomírající automobilový trh tady nebyl, alespoď dokud EU nezačala realizovat ekoteroristickou politiku a neudeřil Covid. Každý rok totiž automobilový trh v Evropě (jako v jakékoliv jiné vyspělé zemi světa) potřebuje další dávku nových vozů ke svému obnovení a zároveň nasycení trhu s ojetinami. Pokud k tomuto nedojde, zůstanou dělníci bez práce, zákazníci bez nových aut a zájemci o ta ojetá budou šokování jejich prudce rostoucí cenou. A zároveň nezadržitelně poroste průměrné stáčí aut na evropských trzích. "Bravo", evropští ekoteroristé! 😒 :no: Čimi více budete dusit výrobu a prodej současných supernízkoemisních vozů, tím déle lidé budou provozovat ty starší, s vyššími emisemi! 😒 :no:
Tady v tom případě si dovolím svoji hypotézu opřít nejen o osobní pocit/poznatky. Zdá se vám, že je okolo vás málo aut - podívejte se na parkoviště, na dealerská parkoviště, do autobazarů. Docela hezky mou hypotézu potvrzuje i pan Robejšek, třeba tady https😐/www.youtube.com/watch?…
Zapomínáš(te), že každý rok jsou v Evropě sešrotovány statisíce aut a další tisíce těch zachovalejších je e😜ortováno, zejména do Afriky. I ten evorpský trh proto potřebuje každý rok miliony nových aut ke své obnově, takže odbyt je (při slušně šlapající ekonomice) zajistěn. Jde jen o to, aby automobilkám bylo dovoleno vyrábět taková auta, o která má většinový zákazník skutečně zájem, tj. auta se moderními, uspornými a nízkoemisními motory.
Šlapající ekonomika to je oč tu běží. Víte jak se prožívá jakýkoliv výkyv (směrem dolů). Recese je jasný strašák a automotive nemá kam růst. Běžná obměna parku prostě na stávající model a kapacity nestačí, nehledě na to, že se počet lidí, kteří si mohou pořídit nové auto za "nové" ceny podle mého názoru rozhodně nebude růst.
Vše se schvaluje i na národních úrovních.
A lidé co o tom rozhodují vědí o automotiv a trhu více než běžný občan, rozhodně víc než člověk čerpají i info z autofora.
A lidé co o tom rozhodují vědí o automotiv a trhu více než běžný občan, rozhodně víc než člověk čerpají i info z autofora.
Anonym
Speed limit has been set to 0km/h. Have a nice day.
😒] :yes:
Jinak jakožto bývalý spokojený majitel dvou kombíků Meganu minulé generace držím Renaultu palce. Jen této strategii moc nevěřím. Ale je dost dobře možné, že se pletu.
Příchod pana de Mea a změna strategie znamenal, že třeba mě jako zákazníka ztratili.
Jinak jakožto bývalý spokojený majitel dvou kombíků Meganu minulé generace držím Renaultu palce. Jen této strategii moc nevěřím. Ale je dost dobře možné, že se pletu.
Příchod pana de Mea a změna strategie znamenal, že třeba mě jako zákazníka ztratili.
Ztratí nejen tebe, ale i miliony jiných zákazníků! 😲 😒 :no:
Což bylo "podprahové" sdělení mého příspěvku.
Ano, to se jistě stane (už se děje). Otázkou je, jestli najdou nějaké jiné zákazníky a zda jich bude dost. A já si nemyslím, že jich dost najdou...
Českých prodejců a autorizovaných servisů upřímně lituji.
Ano, to se jistě stane (už se děje). Otázkou je, jestli najdou nějaké jiné zákazníky a zda jich bude dost. A já si nemyslím, že jich dost najdou...
Českých prodejců a autorizovaných servisů upřímně lituji.
U nás na jihu hlavní prodejce Renaultu prodává i Dacie. Myslím si, že v našich podmínkách se zákazníci přesouvají od hlavní značky k Dacii.
Škoda, že není nějaká "Dacie" u Toyoty. Jako že Toyota pro chudé.
No, možná ti, kteří kupovali Megane nebo třeba Captur v nižších specifikacích.
Ti, kteří šli po vyšších fakt k Dacii nepůjdou.
Např. já jsem si myslel na Megane GT v kombíku, smířil jsem se i s automatem... GT nejprve stáhli z nabídky a pak, po faceliftu, zdražili tak, že jsem jen zalapal po dechu.
A ne, 1.33 160 RS line bez 4control není alternativou. A stojí o desetitisíce víc...
Takže třeba pro mě Renault prostě alternativu nemá a šel jsem jinam.
BTW - v servisu jsme se loučili přes půl hodiny, měli jsme spolu super vztahy. Opravdu říkali, že jsou zoufalí. Leden 2021.
Ti, kteří šli po vyšších fakt k Dacii nepůjdou.
Např. já jsem si myslel na Megane GT v kombíku, smířil jsem se i s automatem... GT nejprve stáhli z nabídky a pak, po faceliftu, zdražili tak, že jsem jen zalapal po dechu.
A ne, 1.33 160 RS line bez 4control není alternativou. A stojí o desetitisíce víc...
Takže třeba pro mě Renault prostě alternativu nemá a šel jsem jinam.
BTW - v servisu jsme se loučili přes půl hodiny, měli jsme spolu super vztahy. Opravdu říkali, že jsou zoufalí. Leden 2021.
Radoslav_Chytry
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Foxconn has also struck deals with complete-car makers including China's EV maker Byton and Geely Automobile.
Takže mohou spolupracovat s Foxconnem přímo, stejně jako Stellantis.