Novinky
Zpět na článek
Emira je poslední Lotus se spalovacím motorem. Může mít V6, nebo čtyřválec od AMG
15 komentářů
ericn
4
No to asi pak už Lotus nebude 😉 Jen další elektro s těžkými bateriemi... Good luck 😒]
Přejít do diskuze
ericn
Třeba tam dají jen tu tvojí ze Smartu 17kWh, aby to bylo "lehký" no a dojezd bude tak 50-70km rychlou jízdou, paráda 😉
kari.laz
dokonalá kombinace, která už se vidí snad jen u Porsche.
3,5 V6 s manuálem v lehkém autě s motorem uprostřed. Pohádková kombinace. :yes: :yes: :yes:
Nejsmutnější na tom je, že tohle tímto modelem končí a nastupuje éra obtloustlých elektro 😒
3,5 V6 s manuálem v lehkém autě s motorem uprostřed. Pohádková kombinace. :yes: :yes: :yes:
Nejsmutnější na tom je, že tohle tímto modelem končí a nastupuje éra obtloustlých elektro 😒
iudex
Opäť: porovnávajme porovnateľné. Elise bola iná veľkostná trieda, o inej dobe, výbave, konštrukčných, bezpečnostných a iných požiadavkách nehovoriac. Aj Favorit dakedy vážil 800 kíl a nebudete teraz s poukazom na neho kritizovať Scalu, že váži 1,3t.
Anonym
Já bych bral tu dvojspojku 😄 Jinak Lotus s V6 je vždy bomba, co víc si přát....
jurajos
Ja v zásade nerozporujem a súhlasím že na rok 2021 je to slušná hodnota. Btw. s tým 6valcom toho Caymana možno aj prekoná.
Ten druhý uhol je ale o tom, že je to vlastne 2x toľko ako vážil Elise pri predstavení. (áno, áno viem, písal sa rok 1996 a dnes je automobilový svet niekde úplne inde)
Btw. Evora ako 2+2 je so 6valcom lahšia.
Ten druhý uhol je ale o tom, že je to vlastne 2x toľko ako vážil Elise pri predstavení. (áno, áno viem, písal sa rok 1996 a dnes je automobilový svet niekde úplne inde)
Btw. Evora ako 2+2 je so 6valcom lahšia.
Oscar_Romero
A to exteriér i interiér.
Majitel natočil, jak Tesla havarovala při jízdě na Autopilot, osvětlil podstatu dřívějších nehod
Snad s tou elektrikou neskončí stejně. :no:
Majitel natočil, jak Tesla havarovala při jízdě na Autopilot, osvětlil podstatu dřívějších nehod
Snad s tou elektrikou neskončí stejně. :no:
ericn
Řekl bych, že si u toho Pola GTI pleteš hmotnosti pohotovostní a celkovou. Před FL mělo 1280kg :yes:
iudex
Ale to je v dnešnej dobe ľahké. Polo GTI váži takmer toľko a vo vedľajšom článku predstavená M240i váži 1765 kg. Takže 1400 kg pre auto s veľkoobjemovým šesťvalcom je parádna hodnota. Cayman GTS má 1480 kg a to je všeobecne hodnotené ako veľmi ľahký športiak.
Xylo
Pochybuju, že zájemce o Lotus by uspokojila maximálka. Když to mydlíš Smartem po dálnici 110 km/hod, tak ti baterka vydrží právě asi 69 km 😒]