Novinky
pogo26
9
Pokud se vše ostatní zakáže, tak budou jen EV. Jen nechápu, proč ti to dělá radost.
Přejít do diskuze
Těším se na vaše protáhlé čumáky za deset let, až tady bude minimální počet článků o vintage spalovacích motorech, jak VAZ, GAZ a Moskvič vyrobil ten jediný dobrý, dinosaury spalující ruský motor, pár exkluzivek a zbytek budou JEN elektromobily a pár vodíkových TIR. 😁
Ty typé elektrofašistické levičácké hovado, těšíš se taky na ekonomický krach EU a její následný rozpad?!
Prý "trend"! To je klasický příklad hnusné novinářské manipulace. Jedná se jen a pouze o elektrofašistický, ideologicko-politický diktát EU. Pokud by šlo o "trend", jednalo by se o přirozený vývoj! 😲 😲 😲
Krásná věta “až jednou budou levnější” - to je zaklínadlo a mantra. Zatím vypadá, že nebudou. Levná auta už byla, díky elektromobilům a politicky zpřísňujícím se normám, roste cena klasických aut, aby se ten propastný rozdíl opticky snížil 😉
1) Můj nick se píše Arese, to bys snad mohl vědět.
2) Nikdy jsem pod žádným jiným nickem zde na auto.cz nic nepublikoval a ani to nehodlám udělat. Píšu zde pod ním už cca 15 let a myslím, že je zárukou kvality a názorové kontinuty. 😄
2) Nikdy jsem pod žádným jiným nickem zde na auto.cz nic nepublikoval a ani to nehodlám udělat. Píšu zde pod ním už cca 15 let a myslím, že je zárukou kvality a názorové kontinuty. 😄
Bavíme se o auté, ostatni elektrověci se asi ani jinde už nevyrábějí. Ale tak mobilu nesvěřuješ svůj život a nestojí milion 😉
Zjevně se lepší technologie neodvíjí od účinnosti, ale od uživatelské přívětivosti. Proto se EV neprosadily. Nebo snad zákazníci schválně pořizují horší auta?
Je “user friendly”, multifunkční, s dobrým poměrem výkon/cena - tomu zatím elektro nedokáže konkurovat 😉
Abys rozuměl, nemám s elektrem problém, když bude fungovat alespoň stejně jednoduše jako klasika a nebude mě obtěžovat. Hlavně mi vadí, když mi jí EU a výrobci tlačí jako jedinou správnou cestu, sluníčkem zalitou, to bych zvracel. Ten humbuk kolem je hnus… Ať si každý vybere co chce, bez represí a pokut… A pokud na to ta technologie má, tak přirozeně zvítězí.
Abys rozuměl, nemám s elektrem problém, když bude fungovat alespoň stejně jednoduše jako klasika a nebude mě obtěžovat. Hlavně mi vadí, když mi jí EU a výrobci tlačí jako jedinou správnou cestu, sluníčkem zalitou, to bych zvracel. Ten humbuk kolem je hnus… Ať si každý vybere co chce, bez represí a pokut… A pokud na to ta technologie má, tak přirozeně zvítězí.
Budoucnost není v elektřině, budoucnost je - a vždy byla - ve vzdělání.
Tím, že něco napíšeš nakonec hůlkovým písmem a anglicky, váhu tvému příspěvku moc nepřidá. Zvlášť v případě, když se občas zmýlíš v použití i a y.
Nebráním se pokroku, nebráním se ani EV, ale direktivně prosazovat nebo bránit jeden způsob pohonu vozidel na úkor druhého bez vyhodnocení veškerých kladů a záporů, ve všech kontextech, považuji za krátkozraké.
Tak chytrý jako ty, abych teatrálně napsal, že tohle je revoluce neboli převrat v automotive, nejsem. Jedno však vím jistě, neobjektivní jednostranné, téměř agresivní příspěvky zde v diskuzi ke změně názoru oponentů nepomohou ani trošku.
Historie již mnohdy ukázala, že i přes exaktně měřitelné technické výhody jednoho řešení nedošlo k rozhodujícímu komerčnímu úspěchu nad druhým řešením, byť bylo ve většině aspektů horší.
Nám, prostým uživatelům, nezbývá nic jiného, než sledovat vývoj a přizpůsobit se. Vyostřenými diskuzními příspěvky situaci zvrátit nelze na žádnou stranu.
Tím, že něco napíšeš nakonec hůlkovým písmem a anglicky, váhu tvému příspěvku moc nepřidá. Zvlášť v případě, když se občas zmýlíš v použití i a y.
Nebráním se pokroku, nebráním se ani EV, ale direktivně prosazovat nebo bránit jeden způsob pohonu vozidel na úkor druhého bez vyhodnocení veškerých kladů a záporů, ve všech kontextech, považuji za krátkozraké.
Tak chytrý jako ty, abych teatrálně napsal, že tohle je revoluce neboli převrat v automotive, nejsem. Jedno však vím jistě, neobjektivní jednostranné, téměř agresivní příspěvky zde v diskuzi ke změně názoru oponentů nepomohou ani trošku.
Historie již mnohdy ukázala, že i přes exaktně měřitelné technické výhody jednoho řešení nedošlo k rozhodujícímu komerčnímu úspěchu nad druhým řešením, byť bylo ve většině aspektů horší.
Nám, prostým uživatelům, nezbývá nic jiného, než sledovat vývoj a přizpůsobit se. Vyostřenými diskuzními příspěvky situaci zvrátit nelze na žádnou stranu.
Tak tak ...rozhodovat o tom, co se bude vyrábět a prodávat musí trh (zákazníci/dodavatelé) a ne nějací "politici na baterky" v Bruselu.
3x za poslednich 100 let posr*li Evropu a teď to zkouší po čtvrté, tentokrát ekoterorismem :no: Evidentně je to nakažlivé, nejdřív Volfsburg, pak Ingolstadt, Mnichov a teď už i Stuttgart? No masakr, jen jsem zvědav, kdo to bude kupovat 😒]
JeanLucPicard
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
ssaresak
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Volný trh je tu od toho aby mohla zvítězit ta lepší technologie svými výhodami a ne politickým tlakem - represemi (viz Euro7). Pobídky/dotace mají smysl v tom, že můžeš motivovat spotřebitele, ale třeba u výměny plynových kotlů za kondenzační měla i smysl, dostaneš lepší technologií a neotravuje tě.
Kdežto elektromobil lepší technologie není, obtěžuje tě na každém kroku, jako uživatel musíš pořád něco řešit, dojezd, kabely, kde a jak dlouho se budeš nabíjet, registrace tu i onde a hlavně musíš vytáhnout daleko větší peníze, nekteré nemůžou mít tažný - nedáš na né držáky na kola, box na střechu atd… prostě to není user friendly…
Kdežto elektromobil lepší technologie není, obtěžuje tě na každém kroku, jako uživatel musíš pořád něco řešit, dojezd, kabely, kde a jak dlouho se budeš nabíjet, registrace tu i onde a hlavně musíš vytáhnout daleko větší peníze, nekteré nemůžou mít tažný - nedáš na né držáky na kola, box na střechu atd… prostě to není user friendly…
https😐/www.autoforum.cz/…ji-posle-k-nule/
https😐/www.autoforum.cz/…ale-oprave-hori/
a ještě bonbónek nakonec😒br />https😐/www.autoforum.cz/…pe-nove-slogany/
https😐/www.autoforum.cz/…ale-oprave-hori/
a ještě bonbónek nakonec😒br />https😐/www.autoforum.cz/…pe-nove-slogany/
Fantastický článek, který komplexně odhaluje praktickou neproveditelnost šílených plánů EU v oblasti elektrodebility a celého "Grenn Dealu". Je sto sice strašlivé čtení, do jaké sociální, ekonomické a ekologické megakatastrofy se nyní řítíme, ale díky za něj! 😄 :yes: :yes: :yes:
Prej diktat EU.. , v USA? 😁
https😐/fdrive.cz/…cim-motorem-6468
"GM přestane do roku 2035 úplně prodávat vozy se spalovacím motorem"
Kdy uz si konecne uvedomis, ze jde o (vicemene) prirozeny vyvoj, ty konzistentni nazore?
Obcas je treba nazory prehodnotit. Ja svuj nazor prehodnotil az nejaky cas po prichodu Tesly. Predtim jsem si myslel, ze EV a spojeni tisicu bateriovych clanku je hloupost. Elon Musk a ostatni zakladatele Tesly byli skutecne vizionari. I kdyz ty si to s tvym konzistentnim nazorem tezko kdy priznas.
Times are changin'... 😉
Napriklad když prijde revoluce.
A tohle je revoluce, neboli prevrat, v automotive. Auta uz nebudou jako driv i kdybys tu psal jeste 5x tolik prispevku o ekofasistech, EU a manipulaci...
Zkus se misto toho za svymi prispevky, jak pises 15 let ohlednout. Nepamatuju si, cos psal driv. Ale v posledni dobe je to uz jen zluc a krec. Co tu budes proboha psat v roce 2035?
Elektricky pohon je svymi vlastnostmi (meritelnymi parametry) mnohem lepsi nez spalovaci pohonny retezec.
Az se zdokonali energeticke uloziste, tak nebude co resit. A podle vetsiny automobilek to bude pred rokem 2035.
Jenze ona by se energeticka uloziste vyvijela bez ohledu na automotive, pri honbe za co nejvetsi vydrzi telefonu a pocitacu...
A vsimni si, ze diky pokroku v bateriich se neobjevuji jen elektricka auta.
Ale i kola, kolobezky, lode, nakladaky, stavebni stroje a ruzne dalsi (nejen) dopravni prostredky.
A nektere z nich zcela "prirozene"!!!
PS Co je to vlastne prirozeny vyvoj? Potlacovani inovaci a umele udrzovani spalovani ropy co nejdelsi dobu?? Vazne si myslis, ze nastup elektromobility nikomu nevadi a aktivne ji nepotlacuje / nepotlacoval? Ale to ti prislo prirozeny. 😲
https😐/www.euro.cz/…-taky-ne-1351306
Nastesti (podle me diky Tesle...) uz nastal bod zlomu. Takze se zbavime vetsinoveho zdroje znecisteni ve mestech (a to vcetne akustickeho), zavislosti na rope a omezime emise co2. :yes😒br /> FUTURE IS ELECTRIC
https😐/fdrive.cz/…cim-motorem-6468
"GM přestane do roku 2035 úplně prodávat vozy se spalovacím motorem"
Kdy uz si konecne uvedomis, ze jde o (vicemene) prirozeny vyvoj, ty konzistentni nazore?
Obcas je treba nazory prehodnotit. Ja svuj nazor prehodnotil az nejaky cas po prichodu Tesly. Predtim jsem si myslel, ze EV a spojeni tisicu bateriovych clanku je hloupost. Elon Musk a ostatni zakladatele Tesly byli skutecne vizionari. I kdyz ty si to s tvym konzistentnim nazorem tezko kdy priznas.
Times are changin'... 😉
Napriklad když prijde revoluce.
A tohle je revoluce, neboli prevrat, v automotive. Auta uz nebudou jako driv i kdybys tu psal jeste 5x tolik prispevku o ekofasistech, EU a manipulaci...
Zkus se misto toho za svymi prispevky, jak pises 15 let ohlednout. Nepamatuju si, cos psal driv. Ale v posledni dobe je to uz jen zluc a krec. Co tu budes proboha psat v roce 2035?
Elektricky pohon je svymi vlastnostmi (meritelnymi parametry) mnohem lepsi nez spalovaci pohonny retezec.
Az se zdokonali energeticke uloziste, tak nebude co resit. A podle vetsiny automobilek to bude pred rokem 2035.
Jenze ona by se energeticka uloziste vyvijela bez ohledu na automotive, pri honbe za co nejvetsi vydrzi telefonu a pocitacu...
A vsimni si, ze diky pokroku v bateriich se neobjevuji jen elektricka auta.
Ale i kola, kolobezky, lode, nakladaky, stavebni stroje a ruzne dalsi (nejen) dopravni prostredky.
A nektere z nich zcela "prirozene"!!!
PS Co je to vlastne prirozeny vyvoj? Potlacovani inovaci a umele udrzovani spalovani ropy co nejdelsi dobu?? Vazne si myslis, ze nastup elektromobility nikomu nevadi a aktivne ji nepotlacuje / nepotlacoval? Ale to ti prislo prirozeny. 😲
https😐/www.euro.cz/…-taky-ne-1351306
Nastesti (podle me diky Tesle...) uz nastal bod zlomu. Takze se zbavime vetsinoveho zdroje znecisteni ve mestech (a to vcetne akustickeho), zavislosti na rope a omezime emise co2. :yes😒br /> FUTURE IS ELECTRIC
Pokud do té doby lidská civilizace přežije, budou mít auta pod kapotou diesel a budou spalovat metan.
Právě ve vyšších třídách to možné je, jelikož tam byla drahá sofistikovaná technika pohonu. Jenže tady nejde o prémii, kde nárůst 200-300tis Kč nic neznamená.
Tady jde pro Evropu důležitou nižší střední třídu, kde je obvyklá cena za auto mezi 500-600tis Kč, elektro varianta (při horších parametrech) je 900-1mil kč a tam to dolu jen tak nepůjde 😉
A projezdi 300-400tis Kč rozdílu, aby se ti to vyplatilo při průměrném nájezdu 15tis km ročně, kdyz budeš mít auto průměrně 6let, hmmm ekonomicky to nedává smysl… u menších aut typu Pug 208 to smysl nedává už vůbec…
Tady jde pro Evropu důležitou nižší střední třídu, kde je obvyklá cena za auto mezi 500-600tis Kč, elektro varianta (při horších parametrech) je 900-1mil kč a tam to dolu jen tak nepůjde 😉
A projezdi 300-400tis Kč rozdílu, aby se ti to vyplatilo při průměrném nájezdu 15tis km ročně, kdyz budeš mít auto průměrně 6let, hmmm ekonomicky to nedává smysl… u menších aut typu Pug 208 to smysl nedává už vůbec…
Řeší se primárně automobilová doprava. Vše ostatní vázne. Čína ještě ani nedošla ke svému emisnímu vrcholu.
Zas píšeš blbosti, začínáš připomínat Hamunu. Hlukem od pneumatik obtěžuje i EV, akorát musí generovat zvuk, aby z něj nebyla past na chodce. Česká republika zatím nemá šanci pokrývat energetiku obnovitelně. Přizpůsobuj se sám a necpi mi své názory.
Chceš mi tady fakt tvrdit, že elektromotor(y) ve zkratowozech svoji energii přenášejí na asfalt bez ztrát? 😒]
No jo no, každý argumentuje jinak. Podstata je taková, že dobře už bylo. Aktuálně jde svět (nejen automotive) k “lepším zítřkům” do míst, kde slunce nesvítí…
Ber to tak, že má právo vyjádřit svůj názor 😉 A v podstatě má pravdu, EU do toho jde přesně podle hesla “zpátky ni krok” a její rozhodování opravdu připomíná plánované hospodáŕství… No a to jsme 40 let zažili, západní Evropa ne. Jak to skončilo, to narozdíl o nich víme moc dobře…
Tady nevítězí nová technologie a volný trh, ale politika…
Tady nevítězí nová technologie a volný trh, ale politika…
Tak to jsi hodně zaspal dobu, dnešní nejlepší spalovací motory mají (i bez hybridizace) tepelnou účinnost 40 %. 😄 :yes:
narážím na to, že Arese dá do kýblu třicet slov typu fašistický levičácký marxistický neobolševický a pak s nima zamíchá a vytahuje jedno za druhým bez ladu a skladu... a tak pořád dokola.
blábol o volném trhu vyvracím asi po stopadesátépáté, Pablo Escobar by se taky mohl odvolávat na právo svobodně podnikat...
blábol o volném trhu vyvracím asi po stopadesátépáté, Pablo Escobar by se taky mohl odvolávat na právo svobodně podnikat...
Jj spalovak neobtezuje majitele, ale okoli. A to jak hlukem, tak emisemi. V tom nejlepsim pripade se jedna "jen" o emise co2.
U elektromobilu je to naopak. Ten nikoho v okoli neobtezuje. Je tichy, bezemisni. Po prechodu na OZE nejen lokalne. :yes:
A v tomto pripadeje je skutecne "obtezovan" majitel, ktery se musi prizpusobit.
To bude samozrejme u nas velmi nepopularni. 😁
Protoze okoli nikoho nezajima.
I proto jsou ty dotace...
U elektromobilu je to naopak. Ten nikoho v okoli neobtezuje. Je tichy, bezemisni. Po prechodu na OZE nejen lokalne. :yes:
A v tomto pripadeje je skutecne "obtezovan" majitel, ktery se musi prizpusobit.
To bude samozrejme u nas velmi nepopularni. 😁
Protoze okoli nikoho nezajima.
I proto jsou ty dotace...
Som rad, ze sa v dnesnej "korektnej" dobe este najde niekto, kto ma odvahu napisat kritiku...opravnenu :yes:
Když se oprostíš od svojí závislosti na konceptu spalovacího motoru - ano, je to regulérní závislost, mám ji taky - a rozhlídneš se kolem sebe, zjistíš, že direktivně se zakázalo kouření v restauracích, jednorázové obaly, freonové náplně do lednic, karcinogenní hnojiva, karcinogenní látky přidávané do potravin a milión dalších věcí a bylo to pro náš prospěch - takže tvrzení, že něco prosazovat "direktivně" je špatně - neobstojí.
A když ti v obchodě neprodají igelitovou tašku, je hned vedle papírová a poslouží stejně dobře.
A když ti v obchodě neprodají igelitovou tašku, je hned vedle papírová a poslouží stejně dobře.
Bohužel, EU se se pod vedením ekoteroristických neomarxistických šílenců řítí do gigantického průseru, jehož rozměry si zatím ani nedovedeme představit. A možná je to tak lepší, zatím... 😲 😲 😲 :no:
Zase ti to vyjde jen na další dluhy. Jako vše, co jsi uvedl. On to někdo podle tebe zaplatí. A na ten tvůj předlužený vlak naskakovat opravdu nechci.
Dát si do nicku fotku tohoto seriózně se tvářícího pána, který byl za mlada příslušníkem SS, dokonce jejich nejbestiálnějších složek Einsatzgruppen, které v Rusku masově masakrovaly civilisty, na to už musí člověk mít opravdu silný žaludek... 😲 :no:
Ty bys koupil elektroauto z Číny od neznámého výrobce za 33tis Eur? A ještě k tomu ojetý? Jako vážně? Btw 66kWh baterie bude mí v realitě 60kWh k dispozici (jako ojeté ještě míň) a pří průměrné spotřebě budeš rád, že ujedeš 250-300km a to nesmí mrznout nebo být přes 30 stupňů, taky nesmíš mít box na střeše nebo nedej bože držáky na kola…
Článek o strachu ze závislosti na lithiu které máme jen trochu zapomněl na to, že jsme totálně závislí na ropě kterou nemáme.
Nazývat takový článek fantastickým?
Nazývat takový článek fantastickým?
ssaresak
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
hlavně zneužíváte pojem volný trh a absolutně ho nechápete. volný trh nebyl nikdy o tom, že jsi mohl nabízet škodlivé produkty bez omezení... jiná věc jsou pobídky typu šrotovné, ale motivovat někoho k tomu, aby začal používat místo uhlí k topení tepelné čerpadlo mi přijde docela správné...
Má cenu ti vysvětlovat, ze metr se skládá z centimetrů? A ze kdyby někdo řešil jen osobní automobilovou dopravu a nic jiného, pak by tvoje poznámka asi byla na místě - ale tak to opravdu není?
Já nejsem žádný ekologicky fanatik, ale ani ignorant…
Já nejsem žádný ekologicky fanatik, ale ani ignorant…
Takže spotřebovat nerostné zásoby a palivo za sto let je cajk, protože už se toho nedoziju až dojde :yes:
JeanLucPicard
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
jsou to golfové vozíky. není na tom co zku...
ne vážně, všichni výrobci jsou na stejné startovní čáře s výjimkou Tesly, která běžela napřed... proto mi nepřijde zvláštní koupit auto z Číny.
ne vážně, všichni výrobci jsou na stejné startovní čáře s výjimkou Tesly, která běžela napřed... proto mi nepřijde zvláštní koupit auto z Číny.
Asi je potřeba brát to v kontextu doby. Ted zakázali všechny jednorázové obaly. Utrpis tím?
Nevím, jestli jde o strašení. V Evropě jsou státy, kterým už nikdo nechce půjčit. Proto půjčuje EU. A i u nás to zadlužování pořád někdo řeší. A to se oproti jiným v EU docela krotíme.
Pogo sorry, ale v tom je možná ten problém s tím jak odmítáš nové technologie a necháš se furt strašit. Ekonomika funguje trochu jinak než se zde snažíš popsat. A to je ten základ problému. Dluhy už jsou dnes vlastně základ fungování globální ekonomiky.
Podívej se tady na auto.czhttps😐/www.auto.cz/…-8t-automatic-90
Koukni se na tu cenu, výbavu a průměrný plat v té době.
Byl to čas bez individuální mobility?
Koukni se na tu cenu, výbavu a průměrný plat v té době.
Byl to čas bez individuální mobility?
To neni žádná urážka. A ten článek neměl urazit. V tom ses měl třeba trochu poznat. Je to o každém z nás.
Smajlik tam byl kvuli tomu, ze provoz EV je vzdy levnejsi, jen na "drahem" rychlonabijeni je to na stejny urovni.
A hlavne nekdo nemusi na rychlonabijeni vubec nebo jen parkrat do roka.
A hlavne nekdo nemusi na rychlonabijeni vubec nebo jen parkrat do roka.
K poslední větě a tvému doeditování : skutečnost současných cen je taková, nerozporuji ji ani já, ani ty. Nechápu potom, proč to znovu vůbec zmiňuješ, když jsme ve shodě a zároveň nerozumím ani zbytečnému smajlíku na konci.
Proč raději objektivně nenapíšeš, že ani použití rychlonabíječky nedokáže dodat energii tak rychle, jako natankování tekutého paliva do ICE.
Bez urážky - nezačínáš trošku migovatět ?
Proč raději objektivně nenapíšeš, že ani použití rychlonabíječky nedokáže dodat energii tak rychle, jako natankování tekutého paliva do ICE.
Bez urážky - nezačínáš trošku migovatět ?
BETA stála asi 2,5x tolik, proto ji i přes nesporné kvality VHS standard doslova převálcoval. BETA se používala nakonec pouze ve studiové technice.
K té chybě: Diskuse: Ford Mustang Mach-E GT přijíždí na český trh 10. 7. 2021 12:43
. .......Ale chci, aby se dodrzovali alespon ty normy.......
Příklad - BETA versus VHS (cena obdobná).
Až budou EV levnější, tak bude jistě situace jiná. Ale až budou..... Stále bude mít vedle výhod i některé nevýhody, zejména pro uživatele bez možnosti domácího nabíjení.
Ceny energií pro oba pohony se mění den ze dne a alespoň já neumím trend dopředu s jistotou určit. Cena el.nabíjení z rychlonabíječek dnes až tak o moc levnější není.
. .......Ale chci, aby se dodrzovali alespon ty normy.......
Příklad - BETA versus VHS (cena obdobná).
Až budou EV levnější, tak bude jistě situace jiná. Ale až budou..... Stále bude mít vedle výhod i některé nevýhody, zejména pro uživatele bez možnosti domácího nabíjení.
Ceny energií pro oba pohony se mění den ze dne a alespoň já neumím trend dopředu s jistotou určit. Cena el.nabíjení z rychlonabíječek dnes až tak o moc levnější není.
Zatím vše, čemu jsem eko fandil, to vyšlo, ledky, OZE, FVE a teď EV. Začínám přemýšlet, že se mi přestává líbit zotročování zvířat, převážně hovězího. 😉 Pěstování masa už je reálné, dle testů i chuťově velmi podobné, nevím, proč by kvůli hamburgeru mělo umřít zvíře.
Narozdíl od tebe, nejsem panikář, ekonomický krach EU nepřijde, zvlášť kvůli přechodu na lepší pohon, budou tady jako ty, kvičet, kopat, plakat, ale většině lidem, kteří se o téma zajímají vědí, že je jen kousíček od toho, kdy bude cena EV stejně nízká, jako spalováku. Ty se se svojí neznalostí budeš ještě několik let trápit, utápět se, snad ti nepraskne vřed a pak jako typický Čech naskočíš na stejný vlak jako my a budeš tvrdit, jak si tomu věřil. 😉
Narozdíl od tebe, nejsem panikář, ekonomický krach EU nepřijde, zvlášť kvůli přechodu na lepší pohon, budou tady jako ty, kvičet, kopat, plakat, ale většině lidem, kteří se o téma zajímají vědí, že je jen kousíček od toho, kdy bude cena EV stejně nízká, jako spalováku. Ty se se svojí neznalostí budeš ještě několik let trápit, utápět se, snad ti nepraskne vřed a pak jako typický Čech naskočíš na stejný vlak jako my a budeš tvrdit, jak si tomu věřil. 😉
Konkrétně ! Konkrétně ! Konkrétně !
V čem je rozdíl ?
Edit: odmítnul jsi svého Touarega s dolivanim močoviny s tím, ze žádné emise neexistuji a ze nic takového v aute nechceš? Nebo jsi pokrytec, který tvrdí, ze jsou to nesmysly, ale přitom sis poridil auto, které takové zařízení má?
V čem je rozdíl ?
Edit: odmítnul jsi svého Touarega s dolivanim močoviny s tím, ze žádné emise neexistuji a ze nic takového v aute nechceš? Nebo jsi pokrytec, který tvrdí, ze jsou to nesmysly, ale přitom sis poridil auto, které takové zařízení má?
https😐/www.portalridice.cz/…-co-ji-ovlivnuje
Přečti - ano, ale další ztráty ještě jsou než to doputuje na asfalt…
Přečti - ano, ale další ztráty ještě jsou než to doputuje na asfalt…
Nemají převodovku. Motory jsou hned u náprav. Ztráty jsou zase menší. Elektromotor je daleko efektivnější a konstrukčně jednodušší.
Tak dva body k tomuhle.
Ano i euro 6 smrdí a vypouští jedy.
A druhý bod - i euro 6 je samozřejmě represe.
Spalovak není dlouhodobě cesta pro narůstající individuální dopravu, to je to tak těžké vidět?
Ano i euro 6 smrdí a vypouští jedy.
A druhý bod - i euro 6 je samozřejmě represe.
Spalovak není dlouhodobě cesta pro narůstající individuální dopravu, to je to tak těžké vidět?
Možná tady je ten problém..
Emise, škodliviny a dopad na životní prostředí se řeší ve všech oborech.
Opravdu si myslíš, že se řeší jen osobní doprava?
Emise, škodliviny a dopad na životní prostředí se řeší ve všech oborech.
Opravdu si myslíš, že se řeší jen osobní doprava?
Ok, tak ale převezmi zodpovědnost za to co z toho spalovaku jde.
Ty tu nechceš represe, ale chceš abych tolerovat otravu vzduchu.
Ty tu nechceš represe, ale chceš abych tolerovat otravu vzduchu.
ssaresak
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Aha, tak ty jsi psal o jinem prispevku.
Jj diky. Ja si toho bohuzel vsimnul az po reakci.
To je ostuda. V mem veku. 😁
K posledni vete: ano rychlonabijeni je skoro tak drahe jako jezdit na benzin. 😄
Jj diky. Ja si toho bohuzel vsimnul az po reakci.
To je ostuda. V mem veku. 😁
K posledni vete: ano rychlonabijeni je skoro tak drahe jako jezdit na benzin. 😄
😄 😄 😉
S tím papírovým brčkem je to ale trochu pravda. Vypít Shake od McD papírem je opruz. KFC má pořád plast, ale zase horší shake.
S tím papírovým brčkem je to ale trochu pravda. Vypít Shake od McD papírem je opruz. KFC má pořád plast, ale zase horší shake.
ty si kupuješ od neznámého výrobce z Číny věci každý boží den😊
a teď vážně - elektromotor, baterie, akumulátorovou sekačku na trávu umí vyrobit každý druhý😊
minulý týden jsem byl v Elektroworldu a zaujaly mě tam designem věci od nějakého "největšího výrobce na světě". byl jsem tam proto, že když jsem byl před lety kupovat komplet elektro do baráku, musel jsem mít Miele a nic jiného. s výjimkou pračky byly všechny výrobky reklamovány, myčka třikrát, parní trouba dvakrát apod. a zjistil jsem, že ten největší výrobce na světě je Čína... a byl jsem silně nalomen si od nich věci vzít, protože mě fakt oslovily.
edit: jmenovalo se to Haier, v životě jsem o tom neslyšel😊
a teď vážně - elektromotor, baterie, akumulátorovou sekačku na trávu umí vyrobit každý druhý😊
minulý týden jsem byl v Elektroworldu a zaujaly mě tam designem věci od nějakého "největšího výrobce na světě". byl jsem tam proto, že když jsem byl před lety kupovat komplet elektro do baráku, musel jsem mít Miele a nic jiného. s výjimkou pračky byly všechny výrobky reklamovány, myčka třikrát, parní trouba dvakrát apod. a zjistil jsem, že ten největší výrobce na světě je Čína... a byl jsem silně nalomen si od nich věci vzít, protože mě fakt oslovily.
edit: jmenovalo se to Haier, v životě jsem o tom neslyšel😊
viz např.
https😐/elektrickevozy.cz/…jezd-specifikace
takové auto bude jako roční na trhu za 600 tisíc a dvouleté za 400? až budou ojetiny, budou laciné auta i pro tradiční kupce ojetin...
https😐/elektrickevozy.cz/…jezd-specifikace
takové auto bude jako roční na trhu za 600 tisíc a dvouleté za 400? až budou ojetiny, budou laciné auta i pro tradiční kupce ojetin...
ssaresak
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Strašně blábolíš… když ti bude hrozit infarkt z obezity, reknes tělu, ze ty jsi tady panem a bude se i nadále jist hodně a nezdravě? Země je před infarktem…
Znas trend ceny baterii?
Podle ceho usuzujes, ze EV nebudou levnejsi nez fosily?
Kdyz ve vyssich tridach jsou srovnatelne ceny uz dnes...
https😐/www.motortrend.com/…rst-look-review/
Ford F150 Lightning
Shockingly low price...
😲 😲 😲
Podle ceho usuzujes, ze EV nebudou levnejsi nez fosily?
Kdyz ve vyssich tridach jsou srovnatelne ceny uz dnes...
https😐/www.motortrend.com/…rst-look-review/
Ford F150 Lightning
Shockingly low price...
😲 😲 😲
Za to vzdelani :yes😒br />
Doufam ze jsi alespon profesor. 😉
Souhlas, hluboce se omlouvam za pravopisne chyby. Casto to po sobe moc nectu... I kdyz v tomhle prispevku ani nevim na co narazis.
Muzes uvest nejaky priklad, co se neprosadilo, i kdyz melo lepsi patametry?
Predevsim cenu?
Ono az budou EV levnejsi (i v nizsich tridach), tak si sotva kdo koupi drazsi spalovak, ktery je nutne draze tankovat a draze udrzovat.
Hezky den
PS Ja nehodlam "zvracet" situaci na zadnou stranu. Predevsim tu vyvracim polopravdy, myty a lzi. Snazim se poskytovat informace vcetne jejich zdroju atd. Muzes to brat jako vzdelavani. 😄 Treba v minule diskuzi pod Mustangem Mach-E mas ode me spoustu studijnich materialu (napr. o realnych emisich dieselu).
Tak studuj. 😉
Souhlas, hluboce se omlouvam za pravopisne chyby. Casto to po sobe moc nectu... I kdyz v tomhle prispevku ani nevim na co narazis.
Muzes uvest nejaky priklad, co se neprosadilo, i kdyz melo lepsi patametry?
Predevsim cenu?
Ono az budou EV levnejsi (i v nizsich tridach), tak si sotva kdo koupi drazsi spalovak, ktery je nutne draze tankovat a draze udrzovat.
Hezky den
PS Ja nehodlam "zvracet" situaci na zadnou stranu. Predevsim tu vyvracim polopravdy, myty a lzi. Snazim se poskytovat informace vcetne jejich zdroju atd. Muzes to brat jako vzdelavani. 😄 Treba v minule diskuzi pod Mustangem Mach-E mas ode me spoustu studijnich materialu (napr. o realnych emisich dieselu).
Tak studuj. 😉