Novinky
Nejméně prodávaná auta na českém trhu: Kterým modelům se nedařilo v prvním pololetí 2021?
48 komentářů
Prius sa predáva ako teplé rožky.A že priekopník hybridov však to auto vyzeralo v každej generácii katastrofálne.Tý traja ludia čo si ho kúpili jazdia zrejme hlavne v noci aby ich nikto nevidel aby sa nemuseli hanbiť za to ako šliapli vedľa. :no: To v priemere sa predalo mesačne 1/2 auta.Super výsledok. 😁
Prius se rozhodně nějak masově neprodává, protože to je velmi specifické auto. Podobnou technologii lze koupit v RAV4, Corolle nebo Yarisu i za podstatně nižší cenu a s designem, který je akceptován většinou lidí. Já osobně mám auto, kterého se u nás za poslední půlrok neregistroval ani jeden kus (v období 1-6/2020 to bylo pět kusů) a nijak mi to neindikuje, že bych šlápl vedle 😁
Ty sa radšej douč pravopis a nerob hanbu, ťuťo.
Prius si ročně koupi cca 70 tisíc mega blbu po celém světě. Češi a Slováci jsou jedny z úplně nejvíc nejinteligentnějších národů na světě. Proto by si o Prius ani kolo neopreli a proto to u nich vypadá tak jak to vypadá.
Prius si kupoval ten, kto chcel setrit za kazdu cenu. Ci uz penazenku, alebo prirodu. Teraz si uz kupi rovno elektromobil, ked chce setrit, doba pokrocila.
Ne, nyni mas tri prd.ele hybridnich Toyot a dalsich aut, takze stejnou a nebo mnohem lepsi techniku dostanes i u stejne automobilky i v normalnim aute, treba v praktickem kombi, ci módnim SUV, ale Hugiono je slabsi jedinec, jen trolli proti Toyote.
No však ano, téměř nulové prodeje v ČR jasně dokazují, že většina Čechů se v autech alespoň základně orientuje a že má nejen rozum, ale i dobrý vkus. 😄 :yes:
Fakt ale je ten, že opodstatnenosť PRIUSu sa v posledných rokoch zčasti vytráca. Jeho techniku nájdeš aj v porovnateľnej Corolle HB, Sedan či kombi. Takže súčastný Prius ostáva pre toho, kto chce výhradne hybridný liftback a musí to byť Toyota. Vzhľadom k tomu ako sa uchytila Corolla nedávam Priusu do budúcna veľa šancí na ďalšiu generáciu. Svoju úlohu propagátora hybridnej technológie už proste splnil.
Předloni na podzim jsem si byl v Mostecké Suzuce objednat Jimnyho, tehdy ještě nevykuchaného. Čekací doba byla 12-18 měsíců. Prodejce mi říkal, že by prodal minimálně jednoho týdně, ale tolik jich nedostane, kdyby se na ucho stavěl. Pochopitelně na mě vůbec nedošlo, protože díky imbecilním požadavkům unie automobilka auta přestala dodávat.
Stejné je to v současné době s užitkáčem. Začali ho prodávat před pár dny a už mají celý letošní příděl rozprodaný a nové záznamy ani nevedou, protože vůbec netuší, kolik aut dostanou do prodeje a kdy by mohli zákazníkovi vyhovět. Tabulky nerozlišují skutečný zájem nebo nezájem.
Stejné je to v současné době s užitkáčem. Začali ho prodávat před pár dny a už mají celý letošní příděl rozprodaný a nové záznamy ani nevedou, protože vůbec netuší, kolik aut dostanou do prodeje a kdy by mohli zákazníkovi vyhovět. Tabulky nerozlišují skutečný zájem nebo nezájem.
Unie sice je NA FACKU ale rozhodnutí udělalo Suzuki.
Automobilky se vůbec nebránily, naopak mají stále ústa plná elektromobility, kvůli které ten chaos vznikl.
Unijní předpisy jsou šité na míru některým automobilkám a ty ostatní, co se nebránily, na to doplatí.
Suzuki si asi Evropu udrží ale některé japonské automobilky které se k tomu postavily ještě hloupěji v Evropě zavřou krám.
Automobilky se vůbec nebránily, naopak mají stále ústa plná elektromobility, kvůli které ten chaos vznikl.
Unijní předpisy jsou šité na míru některým automobilkám a ty ostatní, co se nebránily, na to doplatí.
Suzuki si asi Evropu udrží ale některé japonské automobilky které se k tomu postavily ještě hloupěji v Evropě zavřou krám.
Nedávano som mal 500X na dva či tri dni a to auto je fakt príjemné a reálne ceny mi neprídu nejaké zlé. Oni by snáď aj predali viac RAM-iek ako 500X ale tie pre zmenu vôbec nie sú.