Veterán
narona
2
Trabant 48 let stojí 700 Kč povinné ruč., 750 STK a jinak jen benzín mix 😁 Nájezd sice jen pár tisíc ale některé veterány se prostě vyplatí i na skoro denní ježdění.
Přejít do diskuze
Taky nechápu, jak došli k 63 tisícům ROČNĚ. To je skoro na celolak každý rok. Pokud do toho teda není započítáno úplně všechno, jako třeba i nájem garáže apod.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Renovace není zadarmo, naopak je to hodně peněz (i když si člověk dělá práci sám ,tak díly stojí kolikrát ranec.
Já do youngtimera první rok co jsem ho dával dohromady narval skoro 200 tis., další rok už "jen" 70 tis. a za poslední rok skoro nic. A když to spočítám, tak to auto mám šestým rokem a jsem na průměru kolem těch 60 tis./rok.
Já do youngtimera první rok co jsem ho dával dohromady narval skoro 200 tis., další rok už "jen" 70 tis. a za poslední rok skoro nic. A když to spočítám, tak to auto mám šestým rokem a jsem na průměru kolem těch 60 tis./rok.
Tak je to průměr viď... vetšinou máš na autě ještě kasko, jednou za rok až dva olej a filtry a pak všechny ostatní náklady na údržbu, který jsou buď ne tak často (e.g. brzdy, gumy, dutiny, atd.), nebo jsou neplánovaný: tady přetěsnit olejovou vanu, taky automat nechce řadit, střecha začala téct, spálila se pumpa ostříkovačů, termostat blbne, taky už by to chtělo přečalounit sedačky, minule na TÜV vymlácený tyčky řízení, ... já osobně nejvíc propálím přesně na těhle neplánovejch akcích, úplně mi to bourá všechny propočty. 😁 Jsou to holt starý auta...
A pokud chce mít člověk veterána pěknýho a nemá zrovna po totální renovaci, tak se prachy sypou... svépomocí se dá ušetřit dost, ale stejně...
A pokud chce mít člověk veterána pěknýho a nemá zrovna po totální renovaci, tak se prachy sypou... svépomocí se dá ušetřit dost, ale stejně...
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.