Novinky
Ozzman
6
Jezdil jsem Scaolou i Proceedem a rozhodně ne, Proceed je jinej vesmír, jezdil jsem GT verzí s DCT a bylo to super i když trochu zvláštní auto 😊
Přejít do diskuze
Odhlučení je dobré.Měl jsem v roce 2018 na víkend.Najezdil jsem s ním 480 km.Výbava Exlusive,motorizace 1.4 T-GDI 103 KW 7DCT.
A Ty sa pozri zase na motory v i30. Ak by Ceed išiel inou cestou ako koncernový súrodenec, zrejme by sa pripravil o veľa zákazníkov.
V Stellantise (na ich škodu) razia cestu technike PSA, z toho by som vôbec nevychádzal. Aj keď zrovna v prípade Oplu to bude možno posun vpred. Tie ich posledné trojvalce, v benzíne či nafte, za veľa nestoja.
V Stellantise (na ich škodu) razia cestu technike PSA, z toho by som vôbec nevychádzal. Aj keď zrovna v prípade Oplu to bude možno posun vpred. Tie ich posledné trojvalce, v benzíne či nafte, za veľa nestoja.
Nevím jak teď, ale tehdy nám ho (GT s 200k a DCT) nabízeli jen o 100tisíc dráže, než středně nakonfigurovanou Scalu s 1.0 TSI a MT 😁 Mne by se to více líbilo z kombíku, ale asi bych to zkousl.
“Slyšel” si to na vlastné uši? Lebo osobne to hodnotím ako “pepícke” krčmové reči “Škoda nadovšetko”.
Porovnávať ProCeed so Scalou je na poriadnu (pre)výchovnú.
A prečo by po facelifte nemal zostať napr. 1,5 T-GDI? 1,4 už zoženieš len ako nejakú neminutú skladovku.
Každopádne z tej jednej fotky hodnotím zatiaľ facelift ako krok v duchu, čím viac cingrlátok, tým viac moderné auto. Možno nejakým kolotočárom by sa to mohlo páčiť viac. Za mňa to spredu sprasili. Možno si poupravím názor, keď to uvidím naživo.
Porovnávať ProCeed so Scalou je na poriadnu (pre)výchovnú.
A prečo by po facelifte nemal zostať napr. 1,5 T-GDI? 1,4 už zoženieš len ako nejakú neminutú skladovku.
Každopádne z tej jednej fotky hodnotím zatiaľ facelift ako krok v duchu, čím viac cingrlátok, tým viac moderné auto. Možno nejakým kolotočárom by sa to mohlo páčiť viac. Za mňa to spredu sprasili. Možno si poupravím názor, keď to uvidím naživo.
Veď KIA 1,5-ku nasadila len tento rok (ku koncu minulého roku?) namiesto 1,4 T-GDI. Nechápem prečo by ju teraz mali vyradiť. Aj keď sa deje veľa nepochopiteľných vecí. Za mňa je na škodu, že nespravia vrcholné GT verzie s dvojlitrom od Hyundaiu (zrejme hierarchia nepustí). GT-line by mohla zostať s 1,6-kou, pretože 1,5-ku používajú aj pre bežné výbavy Ceeda.
Co jsem četl jinde, tak 1,5 118kW by měla zůstat a hovoří se, že by GT s 1,6 (původně 150Kw)mohla dokonce o něco posílit.
Korejci jsou obecně velmi hlučni a to došlo k vyraznějšimu zlepšeni oproti předchozim generacim, kde to byla doslova bida.
potvrzdujem tragicke odhlucnenie a taktiez prenos vibracii skrz volantu. Je to vlastnost auta. Mne osobne to vadi moc, niektory to ani nezaregistruju. Jazda so starou benzinovou C4 1.4 je kulturnejsia.
Ne, fakt to nebylo od škodovkáře. Psal jsem pouze o odhlučnění. Proč by nezůstal 1.5? Podívej se na motory v Astře.
Já slyšel, že ProCeed je hůř odhlučněný než Scala. Stejnou motorizaci jsem jel a je hodně dobrá, snad něco podobného v nabídce zůstane.
Snad budou dostupnější full LED a zapracují na interéru, prý i v odhlučnění zaostává za konkurenty. Negativně se hádám modernizace projeví na motorech, tam je dnes Ceed mnohem zajímavější než mnoho dalších aut ve třídě. Aspoň by mu mohli dát 1.6 T-GDI PHEV místo 1.6 T-GDI a 1.5 T-GDi pouze osadit mild hybridním systémem.